Värk siis selline et sõitsin kullamaalt tallinna poole ja järsku hakkas tahhokas hüplema ning siis hakkas jõud kaduma. Masin hakkas paukuma ning jättis vahele. Kõrgematel pööretel oli võimalik veel sõita, kuid siis hakkas vahelejätmine uuesti peale. Jäin seisma kuid mootor välja ei surnud, kuid kui gaasi andsin siis pöörded üle tuhande ei tõusnud.
Tundus täiesti lootusetu seis olevat. Kui siis muutsin süütenurka ja asi sai paariks kileomeetriks korda. kuigi tahokas hüples natuke püsiva kiirusega sõites. Ja selline jama kestis koduni välja et vahepeal tuli jagajat keerata, et mootorisse jõudu tagasi saada. ca iga paari kildi tagant.
Oskab keegi midagi kosta mu segase jutu peale???
Või mõnd ideed kust viga otsida?
Mure täiesti tuttav. Pane kontaktivahe õigeks ja jälle lippab nigu õlitatud välk. Analoogne lugu juhtus ka siis kui kontaktpinnad olid alasi ja haamri küljest lahti.
Kondensaatori kinnitus võib ka lahti olla ja kui on vajadust uute kontaktide
järgi siis osta Fiat`i kontaktid,kas LW või MW on mustavalge karbipeal.
Hinnavahe oli olematu,kui töökindlus parem vene omadest.
samade tunnustega lugu oli ka sel põhjusel mul, et aku "+" juhe oli mootori liiga lähedal ja isolatsioon sulas ää ja läks lühisesse... kus siis alles paukus ja tuled sees vilkusid.. (asi juhtus tipptunnil tallinna tänavatel)