saaled
saaled
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ise sa ju väitsid ,et funkab see mootor.
Anna siis piitsa ja saad praktikas teada. Mis me siin ikka teoretiseerime. Valgusta meid ka aeg-ajalt.
Teema tee: "Krissi katsetused korraga eri mõõdus saalede kasutamisest". Pikk ja põhjalik.
Kui see mootor kestma jääb ,võid poest medali osta ,sest minu teada oled siis esimene mees Eestis ,kel säärane saaletrikk õnnestus.
Mine tea.... never say "never".
Anna siis piitsa ja saad praktikas teada. Mis me siin ikka teoretiseerime. Valgusta meid ka aeg-ajalt.
Teema tee: "Krissi katsetused korraga eri mõõdus saalede kasutamisest". Pikk ja põhjalik.
Kui see mootor kestma jääb ,võid poest medali osta ,sest minu teada oled siis esimene mees Eestis ,kel säärane saaletrikk õnnestus.
Mine tea.... never say "never".
jah, eks ma hakkan jah alguses ikka ilusti sõitma ja uut infot on siia oodata esmaspäeviti sest nädalavahetusel toimuvad suured sixi eksperimendid:D:):P
P.S. mina väga loodan et jääb püsima sest kui ta oleks tahtnud saalesid kinni tõmmata oleks ta vast selle kohe ära tõmmanud aga ma sain mingi kildi sõita kah ja siis ka ei juhtunud midagi lihtsalt ei julgenud igaks juhuks kaugemale minna.jah ikkagi ma arvan et kui ta kohe kinni ei tõmmand siis ei tõmba hiljem ka kui väga kuumaks ei aja või mis teie targad sigullimehed arvate?
P.S. mina väga loodan et jääb püsima sest kui ta oleks tahtnud saalesid kinni tõmmata oleks ta vast selle kohe ära tõmmanud aga ma sain mingi kildi sõita kah ja siis ka ei juhtunud midagi lihtsalt ei julgenud igaks juhuks kaugemale minna.jah ikkagi ma arvan et kui ta kohe kinni ei tõmmand siis ei tõmba hiljem ka kui väga kuumaks ei aja või mis teie targad sigullimehed arvate?
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Mida kuradit?
Nalja teete siin või...
Ärge nüüd jälle näkku peksjaks pidage, aga miks on vaja lõhkuda...
Kriss mõtle nüüd palun loogiliselt, millised tagajärjed Sinu tööl on...kui saale ennast nö. ümaraks kulutab, siis arva ära milline on tekkiv lõtk lõpuks...nagu Tiit ütles, siis 0,05...Sinu numbrit ma korrutaks kümnega...kõik mootorisse puutuv on väljamõõdetud ja täpne...ja seda reeglit ei ole mõtet rikkuda...kõige halvemal juhul heidab keps ennast mööda kaootilist trajektoori salongi sisse ja võibolla ka Sinu sisse...ma arvan, et Sinu tulevikuplaanidesse ei kuulu edaspidi läbi vooliku kilekotti kuseda...seda siis kõige halvemal juhul...
Mootori alumine ots on täpselt vastavatele parameetritele ja nii ta ka jääb...ei ole mõtet hakata "sitast saia" tegema teades, et üle sepiku sellest ei saa...
Ühesõnaga, kui vända mõõdud on niivõrd erinevad, siis saada lihvimisse ja pane mootori alumine ots KORRALIKULT!!! kokku...ja seda ma ei rõhuta mitte ainult Sulle Kriss, vaid ka teistele mootorientusiastidele, kes arvavad, et kestev mootor on sama lihtne nagu hamburger...(lause laenatud teatud telereklaamist)...ei ole...mõõtmist ning mõtlemist on väga palju...seega nagu öeldakse, et 9 korda mõõda ja 1 kord paigalda...aga paigalda õigesti...

Nalja teete siin või...
Ärge nüüd jälle näkku peksjaks pidage, aga miks on vaja lõhkuda...
Kriss mõtle nüüd palun loogiliselt, millised tagajärjed Sinu tööl on...kui saale ennast nö. ümaraks kulutab, siis arva ära milline on tekkiv lõtk lõpuks...nagu Tiit ütles, siis 0,05...Sinu numbrit ma korrutaks kümnega...kõik mootorisse puutuv on väljamõõdetud ja täpne...ja seda reeglit ei ole mõtet rikkuda...kõige halvemal juhul heidab keps ennast mööda kaootilist trajektoori salongi sisse ja võibolla ka Sinu sisse...ma arvan, et Sinu tulevikuplaanidesse ei kuulu edaspidi läbi vooliku kilekotti kuseda...seda siis kõige halvemal juhul...
Mootori alumine ots on täpselt vastavatele parameetritele ja nii ta ka jääb...ei ole mõtet hakata "sitast saia" tegema teades, et üle sepiku sellest ei saa...
Ühesõnaga, kui vända mõõdud on niivõrd erinevad, siis saada lihvimisse ja pane mootori alumine ots KORRALIKULT!!! kokku...ja seda ma ei rõhuta mitte ainult Sulle Kriss, vaid ka teistele mootorientusiastidele, kes arvavad, et kestev mootor on sama lihtne nagu hamburger...(lause laenatud teatud telereklaamist)...ei ole...mõõtmist ning mõtlemist on väga palju...seega nagu öeldakse, et 9 korda mõõda ja 1 kord paigalda...aga paigalda õigesti...

-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
eeldusel, et kannavad kogu pinnagaAlgselt postitas: Moss
Seda saab siis ikka tükkmaad oodata, kuniks need võrdseks kuluvad. Tavaliselt saaled keskelt kuluvad ära.

eks enamus sõltub ka õlirõhust, ja õlist ja mootorist. kui tegu mingi 1200/1300 nässiga siis andku aga minna..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
...eeldusel, et sul oma mootorit ilmselt üle paarituhande kasutada plaanis pole, pane aga ziguli õli sisse ja tuld! Pole see õli nii hull midagi, sisemuse kipub ainult ära "rögastama" ja pikemaaegsel kasutusel võib selletõttu ka kanaleid ummistama hakata. Määrimisomadused on tal ilmselt enamvähem ok, oma veteran on alles hiljuti saanud lääne õlisid mekkima hakata ja mingit jama õlisurve, saalekolina või jumal teab millega pole olnud. Põhiline ikka see, et mootorit normaalselt peetaks; külmalt üle ei koormataks ja õigeid käike kasutataks.kas siis tavaline sigulli õli ikka kõlbab wõi?
edit: loomulikult on ziguli õli kehvem võrreldes lääne tootjate analoogidega, nö "endale ja sõbrale" paneksin ikkagi mingit 10w40 mineraali või poolsünti...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme