kui võtit anda läheb tööle poolest pöördest (tingimusel et toores lahti) nii kui toores kinni lükata sureb välja. Kui aga jalaga nati gaasi anda ja toores kinni panna töötab ilusti aga ainult seniks kuni ise gaasi anda. Järgnevatel käivitamis katsetel (kui õrnalt gaasi anda) võibki ketrama jääda ja bena haisu lööb ka ülesse. Ise arvan et tühikäigu pöörded madalad aga ei oska seda kuidagi juurde keerata. Ehk oskab keegi õpetada millist kruvi keerama peaks ja ehk probleem milleski muus kui tühikäigu pööretes?
NB kasutasin ka otsingut aga abi ei saand
Peabki välja surema kui külmalt toore maha lased ja bena haisu ka üles lööma kui gaasi annad. Toore lased siis maha, kui mootor soe on. Tühikäiku reguleerid sellest kruvist, mis kahe vooliku vahele jääb.
Siin paistab see häda ka olema, et kolvirõngad esimeses nooruses pole (õhufilter väga rokane)
ülemine jagaja vaakumkorrektorisse..
kui õhufiltri kopsiku ära võtad kas siis karpa on väga õline seest?
kui jah siis ilmselt kuskil õli kanalis ees. tühikäigu düüs vaata üle ja muud asjad ka. karpa pead ilmselt puhtaks tegema. eriti seest kuid soovitavalt ka väljast..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
On ikka...märksõnaks Sulle kõige lähem - Veerenni...ja seekord mõtle välja mida Sa sealt ikkagi tahad
Muidu on ka remontkomplektid müügil...tehase originaal remondikaid on mõtekam vaadata autoturult...seal saad hinda ka alla kaubelda, kui suu peale kukkunud ei ole...
Kruvide kohta ei oska öelda...miks Sul neid vaja on ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
amfiibinimene, kui sa auto paned käima ja toores väljas, siis lase autol natuke soojeneda ja proovi, siis klapp sisse lükata, aga kui ta hakkab sul nii tegema, et kui mootor soe ja mingi aeg käib täiesti normaalselt ja kui järsku tõmbab pöörded alla ja tahab välja surra, siis asi kindlalt nõelklapis (ujutab üle) Ise kunagi nägin kõvasti vaeva selle probleemiga kuni sain siin foorumis abi, vahetasin ära ja korras;)