Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Noh ladamehed, võtke õppust stiili kohapealt - tõesti ei ole vaja pornot et ilusat ladat omada (originaalist ei hakka seekord rääkima)
auto siis ühe streetrace.org kasutaja oma ning poolik, aga üldpildi saab kohe kindlasti selgeks. jutu järgi ootab suve ja ka värvimist..
saaks ta korraliku värvi ka peale siis minupoolt kohe 11p 10nest.
Tavadiffer. 06 remonditud mootoril kaant vähe näpitud. Videol oli pooliku sumpsiga ,piltidelt leiab ka allamineva tagumise püti. Üks tiivakaar valmis meisterdatud.
Revolutsonäär võiks selle Tomstah'i enese siia tirida ,eks tema räägiks oma projektist pikemalt.
Nii võiks/peaks tglt. iga klubilise lada edasi käima. Midagi erilist siin ju pole ,kenad veljed petavad ainult ja päris hoogsalt.
Iluuuuuus
Masin ühe mu sugulase klassivenna oma.
To Logman: Niipalju, kui mina tean, siis härra Tomstah on ennast Ladaklubi kasutajaks juba registreerinud.
Pealegi sugulane rääkis, et plaanis oli vahepeal olnud sellele kopikale peale panna Audi 2,2 R5 Turbo mootor 169kw
Mootor sai võetud teise lada pealt. 1600-ne ja sõitnud ~3000 km peale kap.remonti.
Plokikaanest 1,5 mm maha võetud
klapid kergemaks tehtud
põlemiskambrid + klapid poleeritud
kaane kanaleid porditud
väljalaskekanalid poleeritud
Mootori üldine seisukord oli väga hea, kuid mootorit ei arendanud rohkem edasi, kuna oli plaanis midagi võimekamat vahele aretada. Ehk kunagi saab ka teoks.
"Driftivideo" tegelikult tehtud eelmisel aastal sügisel. Lihtsalt leidsin veidi aega, et kokku panna see. Sõidetud on varahommikul Narva mnt alguses Tartu piiril. Differ veel hetkel originaal ja kast samuti.
Siiski ärge pidage sellist peenestamist driftiks, selleks ikka vaja modifikatsioone veel teha.
Madaldus on tehtud originaalvedrude põhjal. Kui üle kolme keeru vedrust maha võtta, muutub vedru piisavalt jäigaks, et rattad enam koopasse käima ei hakkaks.