Vibratsioon
Vibratsioon
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kuidas kasti alla saamine niikaua aega võttis 
me panime tuhaga kasti 20 minutiga tagasi:puzzled see siis otsa sobitamine ja suurte poltide kini keeramine.. muud asjad läksid otsa veel..
kokkupanek kokku ca 2h koos lobisemisega
tegime asja esimest korda

me panime tuhaga kasti 20 minutiga tagasi:puzzled see siis otsa sobitamine ja suurte poltide kini keeramine.. muud asjad läksid otsa veel..
kokkupanek kokku ca 2h koos lobisemisega
tegime asja esimest korda
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Njah ,Olkul sai sellega elu kergemaks tehtud ,et võtsime parempoolse otsa ka ennem lahti.
Valik on selline ,et kas keerad mõned jubinad rohkem lahti ,või näed natuke rohkem vaeva kasti otsapanekul. Tegelikult teeb üks ja sama välja.
Rooliotsa poleks olnud vaja lahti võtta. Mul amorte vahetades juhtus täpselt sama lugu. Mõtlesin siis kah ,et põrgusse ,panen päris uue ,aga ei saanud vanagi varda otsast maha
Tükk aega jeblisin ja higistasin ,lõpuks lahendasin keermeprobleemi relakaga lihvides. 
Õli kontrollava on difri korpusel sealsamal poolel ,kus väljalaske avagi. Olku ja Dorise pillil aga on vaid mõõtevarras. Nende aukude kaudu õli sisse nikerdadki. On veel võimalus tuulutuspunn maha võtta ja sealt proovida. Igatahes paras jura on õliasja ajada ,kui õiget pumpa ei ole.
Valik on selline ,et kas keerad mõned jubinad rohkem lahti ,või näed natuke rohkem vaeva kasti otsapanekul. Tegelikult teeb üks ja sama välja.
Rooliotsa poleks olnud vaja lahti võtta. Mul amorte vahetades juhtus täpselt sama lugu. Mõtlesin siis kah ,et põrgusse ,panen päris uue ,aga ei saanud vanagi varda otsast maha


Õli kontrollava on difri korpusel sealsamal poolel ,kus väljalaske avagi. Olku ja Dorise pillil aga on vaid mõõtevarras. Nende aukude kaudu õli sisse nikerdadki. On veel võimalus tuulutuspunn maha võtta ja sealt proovida. Igatahes paras jura on õliasja ajada ,kui õiget pumpa ei ole.