rihmaratta, ketiratta märgid ???

rihmaratta, ketiratta märgid ???

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
t
taux3
Suletud kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

rihmaratta, ketiratta märgid ???

Postitus Postitas taux3 »

avastasin täna ,et keti leevendi katki. sai ära vahetatud- kõik ok, kuni hakkasin märke paika keerama.

kui keerasin ketiratta märgi paika vaatasin, et rihmaratta kriips ei jää kolmanda kriipsuga tasa, vaid läheb u. 1 cm üle (raamatut polnud käepärast ja ei mäleta ka täpselt ,et oli vist kolmas kriips ehk s.s.)

Ps! ma ei pannud ketti valesti hammakale ja ei ole seda ka paigast ära ajanud- kogu aeg nii olnud ja mootor töödand.(vaatasin ja imestasin juba nende märkide mitte kokkuminemise üle ,kui kaane maha võtsin! )

kuna klapivahede tegemine nii kui nii ees, arvan ,et tuleks ka märgid õigesti panna, aga mis sellele järgneb (asi ju nii olnud ja töödand kuid minumeelest valesti), klapid ,süüde -kõik jälle ju paigast ära siis vä?
pikk jutt sitt jutt , aga tahaks selle kohta targemate meeste arvamust teada...
(loomulikult ei hakka ma ilma raamatu ja abiväeta ise midagi kokku ka keerama...)
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

teoreetiliselt peaks ta sul nüüd paremini edasi minema. omal mõjus küll selline asi tohutult
pidur = kiiruse surm
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Märgid peavad kokku minema siis, kui 4. silindris on ü.s.s.
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: Raxo
Märgid peavad kokku minema siis, kui 4. silindris on ü.s.s.
:lol 4. ja 1. silindri ü.s.s samal ajal.
Keti märgid pane ikka õigeks, samas ei teakunagi kas nukka just meelega ei ole varasemaks keeratud. Ega reguleeritavad ketirattad ka niisama välja mõeldud ei ole
t
taux3
Suletud kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas taux3 »

edasi ei lähe ta kuidagi paremini, kui üldse mingist minekust rääkida (1,2l)

leevendi vahetan uuesti välja plastmass leevendi vastu- pidi vastupidavam olema ja eks tuleb ikka need märgid ka õigeks panna ja klapivahed ära timmida...

üks asi veel ,et pole küll õige teema aga kas ja kui palju see paigast äraolek benzu kulu võib mõjutada- edasi ei lähe kohe kuidagi, aga kole janune on (uus karpa peal, süüde peaks ka paigas olema, paak, bensupump, torud-voolikud ok, kummid täis, pidurid pole peal jne...

alles algaja ju... kusagilt peab ju tarkust juurde saama...
:D
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Ei usu et 1 hamba jagu vale nukk nii hirmsalt kulu mõjutab.Mis tähendab "kole janune"??? Uus karpa ei tähenda veel midagi kui valed tüüsid sees. Kui ikka üritad oma 1,2 mootorist kõva minekut saavutada sellega, et parem jalg on koguaeg vastu põrandat, siis läheb ka bentsu kõvasti. Nii huvi pärast proovi sõita mingi pikem ots~50km võimalikult ühtlase kiirusega ~90km/h. Loomulikult tarvitab kulunud mootor rohkem kütust jne.
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

no tee või tina aga see nuka keeramine aitas vähemalt minu mootori paremini liikuma. nüüd on ikka kiirendust tunda ja teeb ikka tavalisele 1300-le pähe.
pidur = kiiruse surm
t
taux3
Suletud kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas taux3 »

valed tüüsid...kes sellest rääkis....kes rääkis kõvast minekust ???
(olen auto otstarbeline kasutaja )
pidasin pigem seda silmas ,et mootor ei käi nii nagu peaks käima üks Tavaline korras 1,2 -ne mootor
ja ega ta saagi käia ,kui asjad paigas pole...
lihtsalt mõtlesin ,et keegi oskab seletada mis TUNNE on mootoril praegu (fanatt arvab ,et minek peaks tohutult paranema)

no ma ei usu ka ,et sellest see bena kulu ,aga polnud kindel, igatahes rohkem benakulust ma siin teemas ei räägiks ,sry minu viga...
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

aga sa mine küsi mootorilt mis tunne tal on praegu. mitte ma ei arva et minek tohutult paraneb vaid nii mul oligi. ma ei garanteeri et sinu "relv" ka liikuma hakkab.
kui nukk on varasem siis ei sega ta mootoril töötamast. ta saab lihtsalt varem omal segu sisse ja töötanud gaasid välja.
pidur = kiiruse surm
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Värk on selles ,et kett on lihtsalt veninud ja sellepärast ka märkide erinevus. Sinu kirjelduste järgi on mootori nukvõll praegu natukene hiline. 1cm väntvõlli peal tähendab nukvõllil umbes 0.5cm. Olen praktikas proovinud nii sõita ,et kett on 1 hamba jagu nihkes. Ning kütusekulu erinevust pole märganud, samuti pole olnud mingeid kahtlaseid vahelejätte tühikäigul ega kõrgetel pööretel. Üks ,mis oli erinev on see ,et kui nukvõll on varasem ,siis on madalatel pööretel rohkem jõudu. Kütusekulu võib tuleneda valesti reguleeritud karburaatorist ja ega alati ei saa sellele lootma jääda ,et uus karburaator on kindlasti õigesti reguleeritud ja ökonoomne.
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: Laurimetall
1cm väntvõlli peal tähendab nukvõllil umbes 0.5cm.
Kui cm-tes mõõdad siis on need võrdsed nii ülal kui all. Kui kraadides mõõta siis on nuka peal poole vähem.
Algselt postitas: Laurimetall
Kütusekulu võib tuleneda valesti reguleeritud karburaatorist ja ega alati ei saa sellele lootma jääda ,et uus karburaator on kindlasti õigesti reguleeritud ja ökonoomne.
Seda ma just silmas pidasin kui valedest tüüsidest rääkisin
t
taux3
Suletud kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas taux3 »

nüüd märgid paika pandud ja asi väheke parem ikka:)
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Kui nii täpseks minna ,siis 1cm on rihmarattapeal on väga suhteline ,sest rihmaratas on suurem ,kui nukvõlli ketiratas. Sellepärast ei saa ütelda ,et 1cm rihmaratal on sama ,mis 1cm ketirattal. Kui nad oleks sama suured ,siis oleks ikka nii ,et rihmarattal 1cm on ketirattal 0,5cm. Karburaatoril on saab palju muudki reguleerida ,kui düüse vahetada. Ujukitase, tühikäik,käivitusseadeldis, seguklappide piirasendid jne. Mida keerulisem karpa ,seda rohkem on tavaliselt reguleerimisvõimalusi.
t
taux3
Suletud kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas taux3 »

Vasta