Kas autosse võib lasta 24v voolu?
Kas autosse võib lasta 24v voolu?
-
aAllar21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 200
- Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
- Asukoht: Saaremaa/Salme
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
Kas autosse võib lasta 24v voolu?
Niisiis...sai peal pandud uus mootor. Uute värkidega(saaled ja kolvirõngad). Mootorit saab mutrivõtmega ringi ajada aga starter jääb natuke lahjaks. Kõigepealt proovisime ühe aku pealt - tegi ainult nõksu. Siis tõime konnadega teise aku ka järele ja siis suutis juba mootorit ringi ajada. Küsimus siis selles ,et kas otse akulaadjast võib autosse 24v lasta või peab aku vahele panema:puzzled. Samas 24v tugevusega pidi aku ära surema lõpuks. Kaitsmete läbi kärssamist ei karda:D, neid saab alati juurde odava hinnaga. Just suuremaid elektrisüsteeme ei tahaks ära rikkuda:sein.
Ärge väga hullult sõimake sellise jutu peale, suht võhik veel elektriasjadega:D
Ärge väga hullult sõimake sellise jutu peale, suht võhik veel elektriasjadega:D
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
starteri pealt hoidsid raudselt kokku - kindlalt on seal pool sajandit vanad harjad ja puksid ka ovaalsed..
starteri võimsus on 1,3kW ja mõtle mis ülekanne starteril on
24v peale teeb süütepool päris ruttu piiks..
huvitav miks ta sul ikka nii raskelt käib?
vänt oli ikka sirge - kas kokku panid dünamomeetrilise võtmega?
kui surve silindrites takistab võta küünlad maha..
kui siis ka ringi ei aja on asjad kahtlased!
starteri võimsus on 1,3kW ja mõtle mis ülekanne starteril on

24v peale teeb süütepool päris ruttu piiks..
huvitav miks ta sul ikka nii raskelt käib?
vänt oli ikka sirge - kas kokku panid dünamomeetrilise võtmega?
kui surve silindrites takistab võta küünlad maha..
kui siis ka ringi ei aja on asjad kahtlased!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Vaid starter+tõmbereleele võid küll 24V anda.Mul diiselNiva juba pea aasta toimnud sellise valemiga.Otsad võib anda vaid pendiks,mis pole arvestatud sellise kõva laksuga.Aga soovitaksin vedada ikkagi slepis.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ja saaled vahetasid ära kuid süüdet ei oska enam vähem käimisele keerata 
märgid paika ja peab 4ndas laks olema..
jagaja sead nii et kontaktid on just lahti läinud.
4ndast edasi on spikker plokikaane peal..
ja ongi süüde nii paigas et käima ikka läheb.


märgid paika ja peab 4ndas laks olema..
jagaja sead nii et kontaktid on just lahti läinud.
4ndast edasi on spikker plokikaane peal..

ja ongi süüde nii paigas et käima ikka läheb.

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aAllar21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 200
- Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
- Asukoht: Saaremaa/Salme
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
Peale saalede vahetust keerasin 2 korda jagajat ja läks käima. Märkidest pole selle mootori puhul vist mingit kasu. Väga ebaloogiline värk. Tundub ,et selle mootori käimiseks peab säde tulema siis, kui silinder on kolvi keskosas:(. Kui mootor oli tööle saadud, võtsind jagaa kaane maha ja keerasin selle järgi sädeme 3. silindrisse. Siis keerasin maha 3. küünla ja proovisin kruvikaga, kolvist polnud haisugi. Tegelikult oleks pidanud ju sellises olukorras 3. kolb olema ü.s.s? Igatahes mootor töötab juba ammu, nii ,et vahet pole enam. Tunde järgi saab süüte paika küll:)