LUK-i siduri komlekt
LUK-i siduri komlekt
LUK-i siduri komlekt
Kas kellgil on kogemusi selle firma siduriga ladale (06).
Hind on www.autoosad.ee kusagil 1300.-
Mootori võimsus on suur ja originaal päevi näinud sidur hakkab lihtsalt libisema kiirendamisel. Võipolla keegi teab kas see parem kui vene enda toodang.
Hind on www.autoosad.ee kusagil 1300.-
Mootori võimsus on suur ja originaal päevi näinud sidur hakkab lihtsalt libisema kiirendamisel. Võipolla keegi teab kas see parem kui vene enda toodang.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Väsinud vedruga võib sidur libisema hakata, kui taldrikvedru üldse väsida saab. Halva lahutamise puhul on taldrikul pragu sees ja seda on kindlasti näha (tuleb vaid korralikult vaadata).Algselt postitas: Jan
Väike mõttetera teemasse, et kui siduriit vahetate, siis pole mõtet osta kasutatud sidurikorvi. See võib väljast täiesti terve tunduda, aga vedru võib väsinud olla ja ei pruugi korralikult lahutama hakata.
C
Oma autol uurisin küll seda korvi, aga ei näinud midagi kahtlast, võibolla olin lihtsalt hommikul veits palavikus... Jutu mõte jääb samaks - ärge ostke kasutatud prahti.
autoosad.ee-st niipalju, et mille järgi sa tead et sa sealt LUK siduri saad? Oma 3se siduri tellisin sealt ja link viitas samuti LUK-le aga kätte sain Delphi (või midagi sellist) ketta ja LUK korvi. Samas pidurid, mis sealt tellisin olid õiged ja hind soodne.
autoosad.ee-st niipalju, et mille järgi sa tead et sa sealt LUK siduri saad? Oma 3se siduri tellisin sealt ja link viitas samuti LUK-le aga kätte sain Delphi (või midagi sellist) ketta ja LUK korvi. Samas pidurid, mis sealt tellisin olid õiged ja hind soodne.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Mina liigitaksin autodetailid 4 kulumis/amortiseerumiskategooriasse.
1.Kiiresti kuluvad (alla 100tkm)
2.Keskmiselt kuluvad (100-200tkm)
3.Pikaaegsed (200-400tkm)
4.Praktiliselt kulumatud (400tkm-)
Siduriketas kuulub esimesse või teise kategooriasse olenevalt kasutusest.
Survelaager teise - kolmandasse kategooriasse
Ja sidurikorv 4-ndasse kategooriasse.
Seega leian,et kui plaanite autot kasutada üle 100000km siis ostke uus ketas,kontrollige(määrige) survelaager ja kui vana korv kestab kasutage vana.Kui vana korvi omadused ei rahulda,on mõistlikum soetada kasutatud,aga teiste omadustega korv.
Vaid esimese kategooria detailid võiks mahtuda mõiste alla kasutatud praht.
Kuigi viimasel ajal on hakanud kaubaks minema isegi kasutatud sharniirid,rooliotsad ja tagasillavardad.Kuna klient
ütleb,et parem ostab 4x odavamalt kasutatud,mis võib-olla kestab rohkem kui poest ostetud uus.
1.Kiiresti kuluvad (alla 100tkm)
2.Keskmiselt kuluvad (100-200tkm)
3.Pikaaegsed (200-400tkm)
4.Praktiliselt kulumatud (400tkm-)
Siduriketas kuulub esimesse või teise kategooriasse olenevalt kasutusest.
Survelaager teise - kolmandasse kategooriasse
Ja sidurikorv 4-ndasse kategooriasse.
Seega leian,et kui plaanite autot kasutada üle 100000km siis ostke uus ketas,kontrollige(määrige) survelaager ja kui vana korv kestab kasutage vana.Kui vana korvi omadused ei rahulda,on mõistlikum soetada kasutatud,aga teiste omadustega korv.
Vaid esimese kategooria detailid võiks mahtuda mõiste alla kasutatud praht.
Kuigi viimasel ajal on hakanud kaubaks minema isegi kasutatud sharniirid,rooliotsad ja tagasillavardad.Kuna klient
ütleb,et parem ostab 4x odavamalt kasutatud,mis võib-olla kestab rohkem kui poest ostetud uus.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Mille järgi saab aru, et kasutatud korv veel kõlbulik on? Mina igatahes vana korvi vaadates ei saanud küll aru, et midagi viga oleks. Seega mina ostaksin kindlasti ka korvi uue, eriti veel kui see ei maksa nii hirmus palju - uus LUK korv maksab 927.- kasutatud 300.-
Mõnede vene päritolu juppidega mida lääne tootjad ei paku on vahest tõesti targem osta korralik kasutatud, kui teadmata kvaliteediga uus.
Teemaalgataja küsimusele vastata katsudes - LUK tarnib ka originaalsiduriosi BMW-le niiet kvaliteedis kahelda ei ole mõtet.
Mõnede vene päritolu juppidega mida lääne tootjad ei paku on vahest tõesti targem osta korralik kasutatud, kui teadmata kvaliteediga uus.
Teemaalgataja küsimusele vastata katsudes - LUK tarnib ka originaalsiduriosi BMW-le niiet kvaliteedis kahelda ei ole mõtet.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
See ,et mingi "märk" toodab jubinaid BMW-le pole küll mingi argument ,et nüüd kiini joosta ja poest ainult selle märgiga kaupa kaeda. Bemmi tehasel on üldse erilised ,omad nõudmised varuosavabrikutele püstitatud.Algselt postitas: Jan
.... LUK tarnib ka originaalsiduriosi BMW-le niiet kvaliteedis kahelda ei ole mõtet...
Hea näide on SKF ,kes bemarile rattalaagreid toodab. Tahad oma bemmile ja kui sa ei ütle ,et see läheb bemmile (annad ainult mõõdud) ,siis saad küll odavama ,mis on väljast täpselt samasugune ,aga ei vasta bemmivabriku metallikoostise nõudmistele.
Egas LUK kõiki sidureid niisuguse piinliku kontrollsilma all valmista. Paljud filiaalid on mööda Maad laiali nagu tervel maailma autotööstusel. Vaid üksikud toodavad spetsiaalselt BMW-le.
Ei laida maha ühtegi vidinavabrikut ,aga päris palju jäetakse lääneski juhuse hooleks. Olen pidanud vahetama näiteks veepumba ,millel peale 10000 läbisõitu laagrid saba andsid. Sain tasuta järgmise. Firmat ei vahetanud ja praegune kestab juba kolmandat aastat.
Täpselt sama lugu kehtib geneka laagrite kohta. Võid valida odavama ja kallima margi vahel. Mõõdud on täpselt samad ,aga ühed kestavad lihtsalt kauem. Õiged laagrid on igal kvalteedist lugupidaval genekaremontijal teada ja tavaliselt tagatoas laos olemas. Mina usaldan FAG-i omi.
Veidi OT, aga: Ford Transit Mk2 (Van) juhtunud lugu. Lasin töömeestel vahetada survelaagri mis oli läbi. Panid mehed masina kokku - sidur ei lahuta. Kui peale keerata, jäi libisema... Pea terve päev uurisime mis viga - justkui kõik tip-top. Lõpuks üks vanamees pani sellele korvis olevale survekettale suure seibi alla ja siis alasi peale - siis oli viga näha: ühelt poolt korv alasile ligi 5mm lähemal kui teiselt poolt. Peale korvi vahetamist kõik töötab OK (siiani). Millest selline jama tekkis minul ettekujutust ei ole. Ülekuumenemine seoses survelaagri lagunemisega?
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kui võimas see mootor siis nüüd on ,et tänavasõidukorvid enam ei kõlba?Algselt postitas: udunee
.... mida kangem seda parem . (tootjat jne. )
Sa seda libisevat oled endal vaatanud sellise pilguga ,et miks ta libiseb...
Selge see ,et kui sul mingi päevinäinud nässakas all ,siis letilt haaratu oleks vast parem. Aga miks see vana ikkagi libisema hakkab? Mis tal viga on?
Su jutust saab praegu niimoodi aru ,et kõik uued korvid on pehmed ja vajad juba mingit võiduka oma....
auto on pärit 77 aastast , sai peale pandud turbo , eks korv ja ketas väsinud ka kui rõhu üles lõi hakkas sidur libisema. Muidugi aitab ka uue tänavasõidu korvi ja ketta paigaldamine aga see kulub siis üsna kiirelt. Mõte oli lihtsalt turgu uurida mis olemas on ja kui midagi head ja soodsa hinnaga siis ka see soetada. No võimsust on oodata ikka üle 100kw
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
No aga äkki pead siis vaatama hoopis lääne võimsamate tänavaautode korvide poole. Kindlasti midagi sobivat leidub ,aga selle paigaldamine võib parajaks peavaluks osutuda. Uued kinnitused ,tasakaalustamine.... pole nii lihtne.
Võidukatele liigub kah Sachse ja tont-teab-mis marke veel. Aga need on ikka kõrgemast hinnaklassist ja ise kah teisest puust tehtud ....
Iseasi kui ei satu just kellegi otsa ,kel see liigne luksus odavalt müüki pandud.
Enda kopkale neetisin ise laiad katted peale ,teisega kohalt rabades vedas afaldil ketsi ringi ja ei lõpetanud ennem kui autol 60km/h sees oli. Kogu aeg niimoodi loomulikult ei lõhkunud ,aga ükskord läks kaapekaga startides ka pooltelg pauguga puruks ,siduriga küll probleeme ei tekkinud. Korviks oli uus vene oma ,nagu neid tol ajal saadaval oli...'90 keskpaigas. Või mis ta uus ,valu sai aeg-ajalt ju üksjagu...
Eks järelda ise...
Võidukatele liigub kah Sachse ja tont-teab-mis marke veel. Aga need on ikka kõrgemast hinnaklassist ja ise kah teisest puust tehtud ....
Iseasi kui ei satu just kellegi otsa ,kel see liigne luksus odavalt müüki pandud.
Enda kopkale neetisin ise laiad katted peale ,teisega kohalt rabades vedas afaldil ketsi ringi ja ei lõpetanud ennem kui autol 60km/h sees oli. Kogu aeg niimoodi loomulikult ei lõhkunud ,aga ükskord läks kaapekaga startides ka pooltelg pauguga puruks ,siduriga küll probleeme ei tekkinud. Korviks oli uus vene oma ,nagu neid tol ajal saadaval oli...'90 keskpaigas. Või mis ta uus ,valu sai aeg-ajalt ju üksjagu...

Eks järelda ise...
-
sserbin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 194
- Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
- Asukoht: haapsalu
- Autod: krossi 01
ise kasutan ardi pakutud sachs-i korvi ja võidusõidu ketast ja olen rahul....jala all on ikka jube jäik
ja võlusõna ongi õige ketas mitte niivõrd korv...korv peab muidugi heas konditsioonis olema
laiemate katete kasutamisse ei ole mul absoluutselt usku...võidusõidu ketaste suhtes on mindud hoopis teist teed...võimalikult vähe katet...millest tuleneb palju suurem ERIJÕUD antud kattele...muidugi on katted ka hoopis teisest materjalist
ja võlusõna ongi õige ketas mitte niivõrd korv...korv peab muidugi heas konditsioonis olema
laiemate katete kasutamisse ei ole mul absoluutselt usku...võidusõidu ketaste suhtes on mindud hoopis teist teed...võimalikult vähe katet...millest tuleneb palju suurem ERIJÕUD antud kattele...muidugi on katted ka hoopis teisest materjalist