2101 Turbo, Janar, 1981

2101 Turbo, Janar, 1981

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
j
Janar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Jaan 2006 17:16
Asukoht: Kuusalu
Autod: Audi 80 2.8 quattro; Vaz 2101 turbo

2101 Turbo, Janar, 1981

Postitus Postitas Janar »

Paneks siis enda auto ka siia üles.
Auto on olnud minu käes juba u. 5-6 aastat. Mõned aastad tagasi, siis kui ta oli veel igapäeva sõiduk, sai pandud peale päris uus mootor 1,2l. Hetkel oleks vaja teha kõvasti keretöid.

Pilt

Turbo aretamise mõte tekkis kusagil sügisel ja kuna Uhti pani enda turbo müüki, siis otsustasingi selle ära tuua. Jaanuaris sai siis asi käsile võetud ja mõned pikad nädalavahetused garaa?is veedetud ja peale ta saigi. Aga kuna autol on all laiad suverehvid siis alles see nädalavahetus sai natuke rohkem sõita proovitud.
Laadimisrõhk on hetkel 0,5 bar-i.
Mõned pildid ka:

Pilt

Pilt

Pilt

Täna hakkas sidur ka libisema nii, et päris õiget minekut ei olegi veel saanud tunda.
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

Postitus Postitas GhostRider »

mootor võiks ikka võimsam olla (1500/1600)
aga muidu ülikõva aretus.Edu!

Tuleb sellest ikka tänavasõidu masin või stressimaandaja?
j
Janar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Jaan 2006 17:16
Asukoht: Kuusalu
Autod: Audi 80 2.8 quattro; Vaz 2101 turbo

Postitus Postitas Janar »

Plaanis on küll 1,6 mootor vahele panna ja natuke seda ka muuta ning turbo enne karburaatorit ja ikka tänavasõiduks.
See sai lihtsalt prooviks tehtud, et vaadata mis välja tuleb. Aga tänaval eriti vist ei kannatks sellega sõita, vähemalt mitte selle turboga, kuna see tahaks remontti saada. Võllil on päris suur lõtk sees ja puksid lasevad ka päris palju õli läbi ning tänu sellele ka suitseb tiba.
Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

Postitus Postitas posta84 »

Kas on siis tuntav võimsuse vahe ka? Mille turbo on?
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: posta84
Kas on siis tuntav võimsuse vahe ka? Mille turbo on?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=318
b
bacteria
Foorumi kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 22 Aug 2005 00:25
Asukoht: Tallinn ja Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas bacteria »

ja turbo saaga jätkub :P .... igaljuhul olgu sul jõudu ja jaksu edasi tegemiseks .....loodame et suudad jõu ilusti maha kah panna ja ootame siis 1.6 motot kah :P
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

on võimalik et ma nägin seda autot täna 07.04.06 märjamaal?
j
Janar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Jaan 2006 17:16
Asukoht: Kuusalu
Autod: Audi 80 2.8 quattro; Vaz 2101 turbo

Postitus Postitas Janar »

Ei saanud olla. Praegu olen sõitnud ainult kodu ümbruses.
a
Aspelund
Foorumi kasutaja
Postitusi: 63
Liitunud: 05 Mai 2010 17:15
Asukoht: Viljandi
Autod: Huvist asja vastu

Postitus Postitas Aspelund »

Vaadates mõnda väljalaske toru nurka on mul küll kahtlus, et osa põlemisgaase jääb küll toppama.

Aga nüüd saab vähemalt teada, milline mehaanika detail esimesena otsad annab. On see sidur, kast, tagasild või mootor.

A.
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

Algselt postitas: Aspelund
Aga nüüd saab vähemalt teada, milline mehaanika detail esimesena otsad annab. On see sidur, kast, tagasild või mootor.

A.
Algselt postitas: Janar

Täna hakkas sidur ka libisema nii, et päris õiget minekut ei olegi veel saanud tunda. [/quote
j
Janar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Jaan 2006 17:16
Asukoht: Kuusalu
Autod: Audi 80 2.8 quattro; Vaz 2101 turbo

Postitus Postitas Janar »

Väljalase sai tehtud esimestest ettejuhtuvatest juppidest ja nurkadele ja asjadele erilist tähelepanu ei pööranud. See sai tehtud lihtsalt niisaama nö. käeharjutuseks.

Aga täna sai natuke ringi tiirutatud ja rõhkugi juurde keeratud. Tegelikult sai wastegate kruvi päris põhja keeratud. Nüüd oleks vaja tugevamat vedru,kuigi ega rohkem vist ei kannata rõhku tõsta ka. Rõhku puhus kuni 0,65 bar. Küttesegu jäi ka lahjaks ja paar korda hakkas detoneerima ka.

Sidur sai ka täna täitsa otsa. Nüüd libisab neljanda käiguga sõites juba väikseima gaasi vajutuse peale.

Üldiselt ei viitsi eriti sellise süsteemiga jamada (karpa enne turbot) ja mingi aja pärast peaks hakkama ehitama uut süsteemi. Plaanis on nii mõdagi aga sellest räägin siis kui juba midagi konkreetset toimuma hakkab.
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

mis sellest siis nyydseks hetkeks saanud on?:puzzled
j
Janar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Jaan 2006 17:16
Asukoht: Kuusalu
Autod: Audi 80 2.8 quattro; Vaz 2101 turbo

Postitus Postitas Janar »

Hetkel auto seisab, kuna tagant murdus känd kere küljest ära. Ja ega hetkel ei ole aega sellega tegeleda ka. Vaikselt otsin ja ostan juppe uue süsteemi jaoks.
b
bacteria
Foorumi kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 22 Aug 2005 00:25
Asukoht: Tallinn ja Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas bacteria »

nuh kuda asi edeneb või ikka seisab?
j
Janar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Jaan 2006 17:16
Asukoht: Kuusalu
Autod: Audi 80 2.8 quattro; Vaz 2101 turbo

Postitus Postitas Janar »

Kahjuks asi seisab, kuna hetkel lihtsalt ei ole vaba aega nii palju kui tahaks. Ilmselt enne sügist-talve ei teki ka.
Vasta