06 mootor soojalt ei tööta

06 mootor soojalt ei tööta

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

06 mootor soojalt ei tööta

Postitus Postitas -grazy- »

nagu ma aru olen saanud,on siin kõiksugu tarkpäid,äkki siis keegi võib öelda miks 06 kuuma mootoriga käima ei lähe,kui maha jahtub siis läheb
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
s
sigullipoiss
Suletud kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigullipoiss »

Kui kuumalt hakkad panema, ega sul toores siis peal ei ole?
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Arvatavasti on segu liiga rikas ja üx ,mis seda võib põhjustada on mittepidav nõelklapp. Kui oled auto kuumalt seisma jätnud ,siis keera õhupuhasti kaas maha ja vaata ,kas lõõdridesse koguneb kütust . Nipp sellises seisus auto käivitamiseks on selline ,et vajutad gaasi põhja ( toores on maas) ja käivitad mõistlikuse piires mootori käivitumiseni.
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

kas ta võtab sul palju pentsu ka? kui klapp ei pea siis võtab palju pentsu
pidur = kiiruse surm
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

ok katsetan,nõel oli tõesti läbi,see on vahetatud.aga peale seda pole nii kuumaks aetud et mingit problet oleks.vastus fanattile:ei võta palju bena
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Kuna mul sama probleem praegu siis ärataks van teema ellu.
Pööred kõikusid metsikult ja minekut proovides siis kuskil 3500 pealt hakkas nagu "pooma" . Jõnksutas ikka korralikult. Kiirus üle 135 ei tahtnud ka minna.
Harutasin siis karpa lahti aga kurat omast lollusest lendasin kogemata küünarnukiga vasta ujukit ja mingid jupid lendasid minema. Nii, kähku auto alla ja ainuke asi mille leidsin oli see nn vedru või mis iganes.
Kuna enne polnud uurinud ka ujukit siis proovisin seda tagasi panna kuidagi.
Sain siis nagu oma peaga kokku asja ja panin asjad kokku ning käivitades ei midagi. Karpa tuhises ainult bena täis ja pärast veel edasigi tükk aega nii et tilast tuli juga.

Selline küsimus siis et äkki oli mul mingi jupp veel puud, äkki mingi tihend nõelklapi ümbert vm sest klapp kukkub tolaki vasta ujukit kui karpa kaan ümber keerata ja tagasi panema hakata.
Loodan teadjamate meeste abile.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

panid ehk nõelklapi lihtsalt valesti või ujuki...
foorumis pilte ka selle kohta..
mis vedru seal ikkagi sul oli??
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

ma ei tea aga ujuki juurest ta mineam lendas.
nõelklapp jäi sinna poldi sisse alles.ujuk lihtsalt tilbendas nii kuidas tahtis.
no mis vedru ta oli küll aga selline et üks osa nagu kinnituks nõelklapi külge ja teine ujuki pleki külge.
v
virus
Suletud kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas virus »

mul mingi niuke värk et jookseb ka kütet täis kui seisma jätan aga nagu probleeme pole ja bena võtab ikka suht vähe ja edasi astub nagu loom ainuke jama on et soojast peast käima läheks on vaja ikka oma kümme ringi starterit
aga kui jätan seisma ja kohe panen läheb esmesest laksust ja hommikuti sama moodi üks laks ja käib karpaks 01 06 düüsedega ja mootor 1,5 03
m
metsamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 03 Okt 2010 19:35
Asukoht: Tartu
Autod: zaz968a

Postitus Postitas metsamees »

Viga võib olla ka süütepoolis, soojast peast säde niivõrd nõrk, et käima ei löö, külmalt säde piisav...
Vasta