starter maksab poes kuskil 1000.- kanti + vahetamine (kui ise ei vaheta). soovitaks kuskilt lammutusest vaadata. sealt saad selle kuskil 3-4 sotiga kätte
mul sterter olemas kui tahad siis 150 eeki ja vii minema asub tallinna lähedal.mingi raha eest oleks isegi nõus vahetama kuid see on ilge nu** kui korralike vahendeid ei ole
kle kui mina - naisterahvas saan starteri vahetusega hakkama siis natuke naljakas kui meesterahvas nuriseb et seda raske vahetada.
Aga sigullipoiss - miks tahad starterit yldse vahetada? Neid saab ju alati ka remontida...
Nojah. ma parandangi selle ära aga ma lihtsalt huvi pärast küisiisn et palju see maksab. juhul kui parandamisest ei ole kasu! selle teema ma tegingi selle pärast et teada saada palju see maksab mitte et kudas seda vahetada. moded on sellise pealkijra ise pannud "Starteri vahetus"
Algselt postitas: sigullipoiss
...moded on sellise pealkirja ise pannud "Starteri vahetus" ...
Loe oma avapostituse teksti ja mõtle miks on pealkiri parandatud ''Starteri vahetus''-ks...
Lauseehitust minuteada koolis veel kunagi ikkagi õpetati...
Seega moded ei PANE siin mitte midagi lihtsalt niisama...põhjus ajendab tegutsema...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
see starter kolme poldiga kinni. algul tegin kapoti alt pükstest lahti ja võtsin alt ära et rohekm ruumi oleks. siis kanalis sain kaks poltiga kudagi lahti. suht sitt. kolmanda poldi kallale läksin kapoti alt. seda oli kõige sitem lahti keerata aga kätte ma selle starteri sain:spin
Enda autode puhul olen märganud, et mootoriruumis käigukastitunneli serva ja starteri vaheline ruum on väga erinev. Näiteks ühel juhul on käigukastitunneli ja starteri poltide vaheline ruum nii väike, et kapoti alt ei mahu õieti sõrmigi vahel ajama. Teisel jällegi ruumi nii palju, et poltide kalla mölla kohe padruniga. Kolmandal on käigukast koos mootoriga nii palju eespool (või vahesein tagapool), et poldipead ja käigukasti serv mootoriruumis sees ja tõesti saab lehtvõtmega kõik poldid lahti keerata. Sealjuures on käigukasti ja mootori padjad alati olnud korralikud ning kinni.
Mitmekesisus rikastab elu:lol
seda saad ise reguleerida - keerad mootoripadjad sillatala sees lahti ja tõstad mootorit veidi samalajal teisele poole lükates.. patjade augud on suht ebatäpselt tehtud ja sendijagu saab liigutada umbes..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."