Soojenduse hoovad
Soojenduse hoovad
Soojenduse hoovad
Tekkis küsimus, et kuidas saaks eemaldada 06-l soojenduse hoobasid? Neid, mis armatuuril välja ulatuvad ja kust saab reguleerida vist sooja ja külma. Tahaks armatuuri eemaldada, kuid vaid need jäävad nüüd veel ette.
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Kui hoovad kordamööda keskele lükata, siis on võimalik nad läbi nende plastribade lükata. Seal kasutatav plastik paindub üsna hästi, kuid kindlasti on olemas arukam variant selle töö jaoks. Lõhkumise oht olemas!
Võimalik arukam võimalus: kogu hoovastikusüsteem on ise paari kruviga kinnitatud, kuid neid kruvisid on üsna raske lahti keerata, kui armatuur veel peal. Juhul kui leiad käega katsudes (kellade ploki ja sahtli tagant) need kruvid üles, siis jääks veel vaid nende lahtikruvimisvaev ja "trossidest" vabastamine. Kruvid ise sama plekiriba sees, milles armatuuri alumised kruvid olid.
Hoovad ise olid vist selle süsteemi küljes splindiga, kuid seda keerukas ja arvatavasti ka üsna mõttetu eemaldada.
Kui kellelgi paremaid võtteid, siis oleks ise ka nenedest huvitatud.
Võimalik arukam võimalus: kogu hoovastikusüsteem on ise paari kruviga kinnitatud, kuid neid kruvisid on üsna raske lahti keerata, kui armatuur veel peal. Juhul kui leiad käega katsudes (kellade ploki ja sahtli tagant) need kruvid üles, siis jääks veel vaid nende lahtikruvimisvaev ja "trossidest" vabastamine. Kruvid ise sama plekiriba sees, milles armatuuri alumised kruvid olid.
Hoovad ise olid vist selle süsteemi küljes splindiga, kuid seda keerukas ja arvatavasti ka üsna mõttetu eemaldada.
Kui kellelgi paremaid võtteid, siis oleks ise ka nenedest huvitatud.
Iga ilmaga aktsioonis!
-
lLadarider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 212
- Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
- Asukoht: Tallinn/Õismäe
- Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d
Mul muidu selline probleem, et ülemise soojendushoovaga mingi jama, tähendab soojenduse maha saab võtta, aga kui tagasi tahan panna, siis hoob lõtv nagu ja ei tõmba enam soojendust peale.Uuesti saan peale nii, et kruvin tuhatoosi täiesti maha ja selle tagant tangidega võtan ülemisest trossist kinni ja lükkan teise käega hoovast soenduse tagasi, et mis seal täpselt võib katki olla ja kas peab tõesti terve armatuuri maha võtma kui tahaks parandada?Varsti kui soojaks läheb, siis hakkab jama peale sellega talvel polnud vaja eriti näppida...
-
mMikk195
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 61
- Liitunud: 02 Mai 2005 19:45
- Asukoht: Rapla
- Autod: ZAZ965A (1965); Honda Prelude (1994)
See sama tross millest sa kinni hoidsid, selle kõri peaks olema mõlemast otsast kinni miskite klambri moodi jublakate vahel. Mul omal sama probleem, et kõri üks ots lahti ja kinni ei saa eriti panna, kuna kõrilt on see must kate maha kulunud ja seega kõri liialt peenike, et klambri vahel kinni seista.
-
lLadarider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 212
- Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
- Asukoht: Tallinn/Õismäe
- Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d
Aga ega muud moodi vist ei pääse ligi ka kui peab armaka maha võtma? Suvel proovisin ühe teise värgi pärast armatuuri maha kiskuda, aga kuidagi ei õnnestunud kuigi kruvid sai kõik välja võetud ja ei tahtnud päris inetuks ka rebida seda:puzzledAlgselt postitas: Mikk195
See sama tross millest sa kinni hoidsid, selle kõri peaks olema mõlemast otsast kinni miskite klambri moodi jublakate vahel. Mul omal sama probleem, et kõri üks ots lahti ja kinni ei saa eriti panna, kuna kõrilt on see must kate maha kulunud ja seega kõri liialt peenike, et klambri vahel kinni seista.
Kõik juhtmed ikka tirisid küljest ära? 06-l (ja siis arvatavasti ka 03-l) siis kellade(näidikute)tagused juhtmed, kella enda juhtmed (3 tk), soojenduse juhtmed (ka 3 tk) ja kindalaeka valgustus (2 juhet, valgustus ja maandus). Ning kaks mutrit asuvad ka kellade taga, ehk siis juhi ees. Kaks mutrit on veel kindalaeka kohal ning armatuuri allääres on 4 kruvi, enamvähem iga mutri kohal üks. Ning soovitan ära kruvida ka A-piilarite katted, need võivad ära tirimisel ette jääda.
-
lLadarider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 212
- Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
- Asukoht: Tallinn/Õismäe
- Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d
Muidu kõik selle sain selgeks jah aga kuidas ma sinna kellade taha kahele mutrile ligi saan kui pole veel armatuuri maha ju saanud:yllatunudAlgselt postitas: Uki
Kõik juhtmed ikka tirisid küljest ära? 06-l (ja siis arvatavasti ka 03-l) siis kellade(näidikute)tagused juhtmed, kella enda juhtmed (3 tk), soojenduse juhtmed (ka 3 tk) ja kindalaeka valgustus (2 juhet, valgustus ja maandus). Ning kaks mutrit asuvad ka kellade taga, ehk siis juhi ees. Kaks mutrit on veel kindalaeka kohal ning armatuuri allääres on 4 kruvi, enamvähem iga mutri kohal üks. Ning soovitan ära kruvida ka A-piilarite katted, need võivad ära tirimisel ette jääda.
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
06 kellade mahavõtmisest siin pajatatud:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 8#pid14741
Metallist klambrid, mis all ääres plokki kinni hoiavad on muidu üsna tugevad.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 8#pid14741
Metallist klambrid, mis all ääres plokki kinni hoiavad on muidu üsna tugevad.
Iga ilmaga aktsioonis!