
Mootor hakkab sõidu ajal puterdama ja sureb välja
Mootor hakkab sõidu ajal puterdama ja sureb välja
-
mmarks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 356
- Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
- Asukoht: Kohila
- Autod: Audi, BMW, Moškvitch
Mootor hakkab sõidu ajal puterdama ja sureb välja
Mure selline, nagu pealkirjas kirjeldatud. Süüde on õige, külmalt ja soojalt käivitub hästi. Mõnikord lihtsalt sureb välja, siis veerand tundi oodates saab jälle sõita. Täna avastasin, et pidurivõimendi küljest vaakumvoolikut lahti võttes pöörded tõusid.
Loogiliselt võttes peaksid langema. Hiljem proovisin veel ja siis langesidki ja hakkas ka puterdama. Milles siis võiks probleem olla?

-
mmarks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 356
- Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
- Asukoht: Kohila
- Autod: Audi, BMW, Moškvitch
Süütepool on veel kahtlane asi tõesti. Seda pole olnud vahetada millegagi ja uut ei tahaks ka osta. Süütelukku ei ole, süüde ja starter on eraldi lülititest ja need on korras. Kontaktid puhastatud ja reguleeritud. Rootor vahetatud. Küünlaid tahmab, aga mitte väga hullusti.
Minu jaoks oli üllatus, et lahtise vaakumvoolikuga pöörded tõusid. Või on see normaalne?
Minu jaoks oli üllatus, et lahtise vaakumvoolikuga pöörded tõusid. Või on see normaalne?
-
aAllar21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 200
- Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
- Asukoht: Saaremaa/Salme
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
Mina pidin näiteks täna oma bensufiltri vahelt ära võtma kuna see oli väga must ja ei andnud bensiini eriti edasi. Esimese käiguga nagu jõudu oli aga niipea kui teine sisse läks oli autol jõud kadunud ja pidi peaaegu ära surema. Sai siis nii kiiresti kui võimalik koju sõidetud ja bensufilter vahelt ära võetud:) Peale seda hakaks auto palju paremini liikuma. Mitte ,et ma ei soovitaks bensiinifiltrit kasutada aga kui see juba vahel on sisi võiks seda aeg-ajalt ikka vahetada:). Ise panin selle ühenduse asemele ajutiselt torujupi. Kui vähegi linna lähen siis uus filter;) On räägitud et on soovitav panna filter enne bensiinipumpa. Nii teengi. Eelmisele kohale jätan torujupi vahele.
-
aAllar21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 200
- Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
- Asukoht: Saaremaa/Salme
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
Segu saab muuta segukruvist. Antud joonisel nr.1- st vasakul pool. Segukruvi ümbritseb metallist rõngas. Hakkab hästi silma;)Algselt postitas: marks
Aga kas segu koostis saab ise muutuda? Sest ühel hetkel toru lahti võttes (lisa õhku andes) pöörded tõusevad, järgmisel hetkel sama moodi toimides aga langevad. Kole kahtlane...

-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
pigem sisselaske kollektori tihend ja või vaakumvõimendi membraan. samuti kõver karpa korpus alt või keskelt ja või pealt, kõver sisselaskekollektor, umbes karpa kanalid.
võta mõni aerosool (deodorant vms mis põleb) ja pihusta kollektori vahele, karpa vahele, vaakumvõimendile. kui mootori pöörded muutuvad tõmbab lisaõhku
siis antud kohast
võta mõni aerosool (deodorant vms mis põleb) ja pihusta kollektori vahele, karpa vahele, vaakumvõimendile. kui mootori pöörded muutuvad tõmbab lisaõhku

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Sa rääkisid ,et võtsid pidurivõimendi küljest vooliku lahti . Kas see puterdamise jama hakkas peale seda? Alati on võimalik see voolik jälle lahti võtta kas siis kollektori või pidurivõimendi küljest ja sulgeda kollektori ava. Kuid kui jutt läx sellele ,et tahmatab küünlaid ,siis teoreetiliselt peax segu hoopis rikas olema. Ning sellele viitab ka halb käivitumine. Üx mõte ,mis tuli on see ,et äkki on sul düüsid puhastatud ,kuid umbes on hoopis sõeltorud ,mis on õhudüüside all. Põhimõtteliselt mina olen nii teinud ,et olen õhudüüsi välja keeranud ja siis otsinud ühe väiksema kipsikruvi ja siis selle keeranud õrnalt selle pronksi värvi toru sisse ja siis tõmmanud näpitsatega selle toru välja . Edasi pole muud ,kui see toru puhastada ja kõik samamoodi tags i panna. Kui kõik see saab tehtud ,siis võiksid teha sellise kiirema ringi nii ,et toore saab maha lükata ja mootor läheb soojaks. Siis tee nii ,et ära jäta autot tühikäigul käima , vaid sureta kohe peale soojaks sõitmist välja ja keera mõni küünal maha . Kui küünal on ilus puhas ,siis on nende ujukikambris olevate düüside ja õhudüüsidega kõik korras. Keerad küünal tagsi ja paned auto uuesti käima ( reguleerid ära tühikäigu) ja teed veel väikese ringi ja jätad auto mõneks minutiks tühikäigul käima ja peale seda suretad jälle auto välja ja keerad küünla maha ja kui küünal on puhas ,siis peax karpa korras olema. Kui aga mitte ,siis on viga kuskil tühikäigu süsteemis. Kui mootorit üldse ühtlaselt käima ei saa või puterdab koguaeg ,siis tuleb ka muid vigu otsida.