Alustame sellest ,et masin tuleks paigutada kanalile võimalikult paremale poole ,sest kast asub vasakul ja nii jääb endal rohkem ruumi auto all askeldamiseks.
Esmalt vaatame ,mida saab kapoti all ära teha.
Lülitame välja masslüliti või eemaldame akult (-)klemmi.
Eemaldame (+)juhtme starteri tõmbereleelt ,peenema ,relee juhtimise juhtme samuti ja ÜSS-anduri sidurikojalt.
Ilma kanalisse ronimata saab lahti keerata ka spidomeetri trossi ,samuti ülemised sidurikoja ja mootori vahelised kinnituspoldid (2tk.).
Keerame lahti siduritrossi reguleermutrid (pos.5 joonisel) ,tõmbame trossi kronshteini kahvli vahelt välja ning eemaldame trossi otsa (pos.7) siduri lülitushargist (pos.8).
Keerame lahti starteri ülemise kinnituspoldi.
Sellega on kapotialune töö lõppenud ja võib asuda vasaku esiratta kallale.
