mul siis kapottiall pisike seapesa:mad:
probleemiks siis geeka juhtmete asetus kust kuhu peavad minema genekas ise korras [sai proovitud teise auto peal]:Daga nagu targemad vennad nagu aidaku sest seal ikka korralik segadus genekast jooksevad juhtmed aku +klemmile siis sealt mingisse karpi/relesse edasi peaks mine veel 1juhe ag ei ole minul seal midagi
vb on see teema juba olemas aga mina eelnevatest teemadest vastust ei saanud
mina ei testinud seda lihtsalt tuttaval oli nagu genekas paranduses ja tema autopeale pannes oli OK ag kui oma autole samad juhtmed samatesse kohta paned ei toimu midagi
pole seal keerulisemat midagi. vaata kumb gene tüüp sul on, sisemise või välimise regulaatoriga ja ikka sama skeemi järgi käib asi. voltmeetrit nival ei ole, selle jätad siis lihtsalt ära. montaa?iploki nr-d võivad ka muidugi teised olla
vaatasin et skeemil on voltmeeter ka peal. mul selline küsimus et kui 06'le tahan voltmeetrit paigaldada, siis üks juhe läheb massi nagu vist näha, aga ei saa aru kuhu teine juhe läheb.
Algselt postitas: CozmonauT
vaatasin et skeemil on voltmeeter ka peal. mul selline küsimus et kui 06'le tahan voltmeetrit paigaldada, siis üks juhe läheb massi nagu vist näha, aga ei saa aru kuhu teine juhe läheb.
Tglt üsna ükskõik millise juhtmega ühendada, kus süütega + sees.
Arvestada tuleb et kui sama juhtme küljes on mingi suurem tarbija ja juhe peenike siis võib selles juhtmes pingelang tekkida ja voltmeeter lihtsalt näitab vähem. mul vana armatuuriga samaral näiteks kõigub voltmeetri osuti suunatulega kaasa;)
njha uus mure niisis kaitsme blokki juures olev rele (vict on rele)sinna lähevad kaks voolikut aga nagu omavahel ühenduses ja kaks juhet kah
paned ohutuled põlema hakkab se nagu plõksuma aga kui võtad ühe juhtme sellest asjast ära siis enam ei toimu midagi paned tagasi hakkab sama jama :puzzlednu nagu mina ei saa asja põhi mõttest aru
võibolla on e mingi garburaatori vidin ag miks se siis ohutuledega plõksub ?
ärge väga pahandege algaja alles ja ei tea kõiki asju
võibolla on e mingi garburaatori vidin ag miks se siis ohutuledega plõksub ?
Ilmselt see ongi karburaatori vidin (tarbetuks muutunud vaakumi lüliti). Ohutuledega võib ta seotud olla ainult massi kaudu. Nendele võetakse ühisest kohast mass. Keera see massi kruvi korra lahti ja siis jälle kinni.
Vaakumi lülitilt läheb üks juhe (must) massi. Sealtsamast nikerdagi seda kruvi. Ehk siis kaob see anomaalia. Samas peaksid ka veidi heledamaks minema parem esituli ja suund.