auto jõnksutab
auto jõnksutab
-
kkristo2106
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 4
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
auto jõnksutab
Probleem siis selles et auto hakkab 70-80km/h pealt jõnksutma nagu ei saaks kätte.Ja kui kiirendama hakkad nagu lased 2 käiguga pöörded suht kõrgeks ja lükkad 3 käigu hakkab ka jõnksutama.Vahetasin masinal benapumba ära siis tegin karpa puhtaks ja lasin korralikult ära reguleerida, siis kontrollisin et ega kuskilt lisa õhku ei võtaks.Küünlad on ka korralikult ära puhastatud ja süüde on ka korralikult paigas.Aga ikka jamab:kuri
-
kkristo2106
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 4
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
konkreetselt objekti ei oska kirjateel vea lugemisel öelda. ise hakkaksin otsast pihta ja vaataks/kontrolliks köik läbi: küünlad; körgepingejuhtmete takistused/kinituskohad;piibud(kui on eraldi külgekeeratavad); jagajakaas (mul omal oli see keskmine süsi vedrul kulunud ja säde pidi säält üle hüppama); kontakt (korrasolek, vahe); kondensaator; süütepool (voolu juhtmed, nende kinnitused, pool ise). Ehk keegi teine oskab täpsemalt öelda, kel selline viga olnd.
P.S. 70-80 km/h on selline kiirus, kus tuule vastutakistus hakkab juba märkimisväärset möju avaldama ning mootor saab graafikult vaadatuna väikse töusuga suurema koormuse. Siis vöib säde nörgaks jääda ja ei suuda küünlavahel alati üle hüpata (vähemalt siklitel see nii on). Kui kontakti kondekas hakkab vanaks jääma, siis körgepinge ca 16 000 voldi asemel langeb 10'000, 8000, 5000 kuni ca 1000 jne. kuni löpuks on niivörd väike, et ei suuda mootorit käivitadagi.
kondekal on peale kirjutatud tema mahtuvus, kontrollida saab testriga, samuti ei maksa uus poes ka mitte palju. Ma kahtlustaks seda(kui köik muu elementaarne korras), aga kindel ei ole.
P.S. 70-80 km/h on selline kiirus, kus tuule vastutakistus hakkab juba märkimisväärset möju avaldama ning mootor saab graafikult vaadatuna väikse töusuga suurema koormuse. Siis vöib säde nörgaks jääda ja ei suuda küünlavahel alati üle hüpata (vähemalt siklitel see nii on). Kui kontakti kondekas hakkab vanaks jääma, siis körgepinge ca 16 000 voldi asemel langeb 10'000, 8000, 5000 kuni ca 1000 jne. kuni löpuks on niivörd väike, et ei suuda mootorit käivitadagi.
kondekal on peale kirjutatud tema mahtuvus, kontrollida saab testriga, samuti ei maksa uus poes ka mitte palju. Ma kahtlustaks seda(kui köik muu elementaarne korras), aga kindel ei ole.
Arrogance diminishes wisdom.
-
kkristo2106
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 4
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
Just mõniaeg tagasi sai paranduses süüde õigeks pantud ja küünlad korda tehtud ja karpa ära puhastatud.Ainuke jama mis siis võib veel olla on kondekas, sest jagajakaas on korras.Aga üks päev juhtus selline jama et masin hakkas jälle jama ja suri lõppuks välja ja siis kui uuesti tööle sain siis töötas väga ebaühtlaselt, siis suretasin välja ja pumpasin nati bensiini peale ja siis hakkas jälle tööle, aga hakks jälle 70-80 pealt jõnksutama.Üks päev panin siis tutika benapumba peale aga ikka sama jama.Ühesõnaga minu mõistus otsas mis viga võibolla.
-
kkristo2106
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 4
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00