Millist pidurivedeliku kasutada
Millist pidurivedeliku kasutada
-
uurmo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 39
- Liitunud: 09 Jaan 2010 00:50
- Asukoht: viimsi
- Autod: oman nivat
- Kontakt:
Millist pidurivedeliku kasutada
Plaanisin osta pidurivedeliku dot 4 või keegi oskaks soovitada midagi paremat või midagi muud ja kas dot4 võib kasutada ka siduri vedelikuna nagu nevat võis kasutada või ei tohi seda sidurivedelikuna kasutada
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Dot4 pakendil on kirjas ,et võib segada teiste pidurivedelikega. Teoreetiliselt võiks peale nevat panna kohe dot4 ,kuid kuidas nad üldiselt reageerivad ,või ei reageeri üldse. Kuidas iseloomustada näiktex tänapäevast neva pidurivedeliku ? On ta ikka nii halb ,nagu alati on räägitud,et peaks eelistama dot4.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Oot-oot mehed!
Räägiks siinkohal ühe asja sirgu.
On väikene vahe ikka ,mis on PSK ja mis BSK.
BSK on räige spirdi lõhnaga. Tea'nd kas seda üldse enam saada ongi. Vanasti oli rohelist ,punast ja kollast värvi. Mõeldud trummelpiduritele ,sest keemistemperatuur oli suht madal.
PSK aga nii rängalt spirdi järgi ei haise. Vahepeal liikus koguni mingit eestikeelsete kirjadega PSK-d klaaspudelis ja sel polnud piirituse haisu küll juures. Sai seda odava hinna tõttu kasutatud veoautol.
Ladale olen vaesel vene ajal kasutanud ka BSK-d. No öeldakse ,et pidi keema minema ,ise pole sinnamaale saanud....
Praegu enda samaaril PSK sees ,sest nii ta ostes oli ja pole siiani ise marki vahetanud. Odav kraam sinnamaani ,kui Erimell hakkas DOT'e pakendama. Eks ta sellepärast seal süsteemis ongi.
Räägiks siinkohal ühe asja sirgu.
On väikene vahe ikka ,mis on PSK ja mis BSK.
BSK on räige spirdi lõhnaga. Tea'nd kas seda üldse enam saada ongi. Vanasti oli rohelist ,punast ja kollast värvi. Mõeldud trummelpiduritele ,sest keemistemperatuur oli suht madal.
PSK aga nii rängalt spirdi järgi ei haise. Vahepeal liikus koguni mingit eestikeelsete kirjadega PSK-d klaaspudelis ja sel polnud piirituse haisu küll juures. Sai seda odava hinna tõttu kasutatud veoautol.
Ladale olen vaesel vene ajal kasutanud ka BSK-d. No öeldakse ,et pidi keema minema ,ise pole sinnamaale saanud....
Praegu enda samaaril PSK sees ,sest nii ta ostes oli ja pole siiani ise marki vahetanud. Odav kraam sinnamaani ,kui Erimell hakkas DOT'e pakendama. Eks ta sellepärast seal süsteemis ongi.
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Haiseb jah kui vana....t,aga pole hullu,õues toimetades elab üle.Peale Neva defitsiiti ja peaaegu iga kevadist piduriteAlgselt postitas: logman
BSK on räige spirdi lõhnaga.
Ladale olen vaesel vene ajal kasutanud ka BSK-d. No öeldakse ,et pidi keema minema ,ise pole sinnamaale saanud....
pealejäämist läksin BSK-le üle.Midagi umb.10 aastat kasutan.
Pidur/sidur toimivad normaalselt.Kinnijäämist pole täheldanud
Kuna tagavaras mõned liitrid alles siis niipea teist marki kasu-
tama ei hakka,kusjuures vene auto foorumites kurdavad et
originaal BSK-d ei liigu eriti,järeletehtud solki aga küll.
Venemaa ?iguliomanikud kasutavad ROSDOT 4 Super-it.

Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
kkrister
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 249
- Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
- Asukoht: Tallinn, Lilleküla
- Autod: 2101 '80
Vanasti oli reegel, et BSK kasutada trummelpidurite korral ja Neva-t ketaspidurite korral. Vahe siis selles, et BSK läheb ketaspidurite korral keema ja siis kaovad pidurid sootuks ära. Praktika näitab, et BSK-d kasutades ei jää pidurisilindrid kinni, samas kui Neva ahmib välisõhust vett (tugevalt hüdroskoopne) mille tulemusel silindrid lähevad rooste ja jäävad kinni.Algselt postitas: arvi100
Peale Neva defitsiiti ja peaaegu iga kevadist pidurite
pealejäämist läksin BSK-le üle.Midagi umb.10 aastat kasutan.
Pidur/sidur toimivad normaalselt.Kinnijäämist pole täheldanud
Kuna tagavaras mõned liitrid alles siis niipea teist marki kasu-
tama ei hakka,kusjuures vene auto foorumites kurdavad et
originaal BSK-d ei liigu eriti,järeletehtud solki aga küll.
Venemaa ?iguliomanikud kasutavad ROSDOT 4 Super-it.
Ise kasutasin BSK-d Moskvich 2140, millel teadupärast samuti ketaspidurid. Pidureid keema pole samuti saanud, samas toimisid 2. a. seisnud auto pidurid ülevaatusel laitmatult.
Tänapäeval siiski BSK peale ei soovita minna, ehk on analooge, mis pidureid kinni ei võta ja samas tugevamal sõidul ka keema ei lähe.
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 851
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Loe teema otsast lõpuni läbi.Algselt postitas: Urmo
kas dot4 võib teiste piduri vedelikudega segada.ma mõtlen selle all seda et kui süsteemis on olnud mõni muu vedelik enne sees ja nüüd panen dot 4 et kas dot 4 tihendeid ära ei lõhu. või peab enne dot4 panemist süsteemi läbipesema kui ja siis mis vedelikuga
DOT4 ei lõhu tihendeid.