Viska üle õla ja ära vaata ka kuhu kukub...Pane otse!
Enda 2107-l tegin nii ja pole aru saanud,et miskit muutunud oleks...
Muidu ehk poleks teinud aga ei õnnestunud torustikku lahti saada igaveses urkas ju see regulaator kuidagi ligi ei pääse...
Algselt postitas: Indy
Viska üle õla ja ära vaata ka kuhu kukub...Pane otse!
Julged soovitused.
Teatud tingimustel võib selline viskamine väga kurvalt lõppeda. Inimene peaks ikka oma soovituste eest ka vastutama. Kas sina oled valmis selleks?
Oma autole võib teha mida iganes. Siis ju vastutadki ise. Ka minu 04 oli see puudu. Kastika alla kavatsen selle nüüd panna (mida 04'jast ehitan).
Tean teisigi,kes on selle rõhuregulaatori süsteemist välja jätnud.
Aga viska üle õla oli rohkem naljaga pooleks öeldud...Kui õnnestub töösse saada,las siis olla seal tagasilla küljes
Sõltub mehest ja mehe masinast ,millel see küljes. Vastavalt sellele reguleeribki igaüks ,nagu paremaks peab.
Selle mõttega see jutt siia algusesse pandud saigi.
Võib ka Indy moodi regullida...
Mina tegin suvel kuiva asfaldi peal 180 kraadi pirueti ära järsu pidurdamisega (kits ees). Tulemuseks keeras auto teepervest alla üle katuse. Rõhuregulaator oli tagant ära visatud.
Ei tea, kas piruett oli sellest põhjustatud või ei, aga teistele seda soovitust anda, et välja visata, ka ei julge.
Muide seesama 04 oli ka ennem äkkpidurdustel väga ebastabiilne (pee tahtis ette minna). Ülevaatuse stend väitis et kõik on hea ja kõik rattad pidurdavad võrdselt.
Algselt postitas: Mahno
... Ülevaatuse stend väitis et kõik on hea ja kõik rattad pidurdavad võrdselt.
Stend peabki näitama võrdseid pidurdusjõude. Seal masin horisontaalsel pinnal.
Teine asi on maanteesõidul äkkpidurdus. Siis tõuseb ju tagaots lendu. Kui regulaatorit pole või on see valesti regullitud ,ongi halvimaks tulemuseks just see ,mis Mahnoga juhtus.
Vaidlema ei taha hakata aga rõhuregulaatori ülesandeks on siiski tagarataste blokeerumise vältimine pidurdamisel...
Kuna esipidurid on efektiivsemad siis loomulikult auto tagaosa tõuseb aga mitte nii,et teelt minema paneks...
Aastaid tagasi Koluvere kandis oskas üks mees "pirukamosse" kah katusele keerata,kuna pani pidureid ja keeras järsult rooli...olidki rattad taeva poole...
P.S.Ei poolda muidugi millegi küljest äraviskamist,sest sel juhul võiks ju pooled jupid autolt eemaldada...krrt neid sinna vaja aga see rõhuregulaator on üks selline asi,et tihtilugu ta lihtsalt ei tööta...ja töösse saada üks igavene k**p...
Täpselt, rõhuregulaatori töö ongi tagarataste blokeerumise ära hoidmine. Järsul pidurdusel liigub raskus etteotsa. Kui nüüd regulaator olemas on, võtab ta tagarataste pidurdusjõudu vähemaks ja rattad ei blokeeru. Kui teda pole, lähevad korras tagapiduritega tagarattad plokki.
Minu katusetiiru põhjus oli tegelikult see, et minu 180 kraadi piruett lõppes sabaga sõidusuunas ja kaassõitja ratastega teepervel. Nii me sealt alla veeresimegi, väga väikese kiirusega. Seetõttu ka keegi viga ei saanud.
Kangutame siis vana teema lahti lälle. Kas ma saan õieti aru, et kui auto tagumine osa tõuseb siis takistab regulaator pidurite plokeerumist, aga kui regulaatori hoob on ülesse tõmmatud (põhja vastu) siis peaks se regulaator olema neutraal asendis (vedelik voolab vabalt läbi, pidurid plokeeruvad)?