Ja mõlemad voolikud siis omakorda pneumoklapi külge...
Vt. pilti,hall on vaakumvoolik,mis läheb jagajasse aga sealt veidi vasakule on tumedam (näidatud noolega)karbussi külge ühendatud,kahjuks sisselaskekollektori ühendust pole näha.

Siin Sa nüüd eksid.Algselt postitas: motameesPööretel üle (umbes) 2000rpm sulgeb elektroonika tühikäigusüsteemi. Sel puhul on mikrolüliti impulss nullitud.Algselt postitas: kenu
Ta toimib ikkagi ainult mootoriga pidurdades, sest gaasi vajutamisel teeb pildil olev mikrolüliti pneumoklapi lahti ning kollektori hõrendus paneb tühikäigu tööle.
Jahh.Algselt postitas: kenu
Siin Sa nüüd eksid.
http://www.album.ee/?o=291229468
Elektronplokk ei saa kamandada mikrolülitit (nr 3), seega kui gaasipedaalile vajutada, siis annab mikrolüliti klapile +12V (klapp lahti, hõrendus peale, tühikäik peale).