Soovitage ökonoomset, kuid samas tootlikumat kaburaatorit

Soovitage ökonoomset, kuid samas tootlikumat kaburaatorit

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

Soovitage ökonoomset, kuid samas tootlikumat kaburaatorit

Postitus Postitas GhostRider »

soovitage karpat mis oleks mõtekas panna 1600 (06) mootorile.
et oleks ökonoomsem kui originaal karpa (07) aga ei kärbiks minekut.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

:D
07 korras karpa on VÄGA ökonoomne.. eriti kui pidada silmas seda et minekut ei kärbiks..
ise panin peale pea uue 2106 karpa - täismehhaanilise, suuremad düüsid (kiirenduspump ja üleminek) ja ütlen ausalt, et kulu jääb vägagi normi piiresse maanteel umbes 8 ringis.. nukk on hamba varasem, hoorakas kerge, tagasild aeglane, keskelt ikka üle saja maanteel kulgen.
seega kui kõik nii enam vähem pole vahet eriti.. vägapalju sõltub sõidustiilist.

ökonoomsuse ja kiirenduse vahele võrdusmärki juba ei pane.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

Esimestele Ford Sirje 2.0 mootoritele paigaldati ka muide täismehhaanilisi Weber karpasid. Minekut peaks see karpa küll juurde andma aga kütusekulu kohta ei oska öelda. Igatahes mine kola romulates, osta üks paarisotine sirje Weber ja proovi...
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

2,0 sorro karpa ei istu lada kolle otsa, 1,6 oma sobib, minuarvates on aga see fordi karpa üks suus BS võrreldes soleksiga.
ostsid siis sõida
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

1,6 sirje karpa kindlast ei sobi, sest see ju ühe lõõriga ja kinnitub ainult kahe poldiga kollektori külge.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ehk on neid toodetud mitut varianti;)
vana bmw 315/316 peal olen siksi karpat näinud - ilmselt sobib ka vastupidi

PS! mida tootlikum on karburaator, seda suurem on küttekulu :P
seega on teema alustalad juba valed :D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta