K: Kahtlane klõbin mootoris

K: Kahtlane klõbin mootoris

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
m
martvl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 238
Liitunud: 15 Dets 2005 16:41
Asukoht: Karinu küla;Rakvere
Autod: Vaz 21051,Gaz 21R vw golf 2,Kawasaki ninja

K: Kahtlane klõbin mootoris

Postitus Postitas martvl »

niisiis sai üks hommik jälle maal käidud ning autoga jamatud.
ime korral läks isegi tööle,kuid siis oli kuulda sihuke terav klõbin. suretasin mootori välja aga midagi valesti nagu polnud ,sai uuesti tööle pandud ja oli kohe kuulda klõbinat gaasi andes läheb nagu veel teravamaks ,ise arvan et viga võib olla klappides või nookurites
äkki oskab keegi täpsemalt öelda !?

edited by moosic: seekord parandasin su õigekirja ära.edaspidi seda ei juhtu ja post kaob. ole hea ja kasuta täpitähti mitte numbreid
üks õige Ladafänn ehitab ka külmaga oma autot :D
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kett lõdva. nookur puruks.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Kert
Foorumi kasutaja
Postitusi: 117
Liitunud: 14 Mär 2002 07:50
Asukoht: Tallinn
Autod: 21013

Postitus Postitas Kert »

Emexi laks!
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Kas varem pole sellist klõbinat sellel mootoril olnud?
m
martvl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 238
Liitunud: 15 Dets 2005 16:41
Asukoht: Karinu küla;Rakvere
Autod: Vaz 21051,Gaz 21R vw golf 2,Kawasaki ninja

Postitus Postitas martvl »

mootoriks siis 05 uuem mootor selles mötes et elektri vendikaga ja rihmaga
emexisse päris viia ei taha
aga minu kasutuses pole kuid endine omanik mainis et oli midagi klappidga jamand
auto juba aasta minu käes olnud
üks õige Ladafänn ehitab ka külmaga oma autot :D
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Reguleeri siis klapid ära ja vaata ,kas ikka klõbiseb?
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Algselt postitas: Kert
Emexi laks!
Loll jutt ju, kas iga veaga peab auto kohe emexisse viima?

Ise ütlen ka, et klapid tahavad reguleerida või siis kett lõtv.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

rihmaga mootoril ketti pole :( lihtsam oleks praegu nukkvõll maha võtta ning veenduda nookurite töövõimes.

kas klõbin tekkis peale kõva paarutamist?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
martvl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 238
Liitunud: 15 Dets 2005 16:41
Asukoht: Karinu küla;Rakvere
Autod: Vaz 21051,Gaz 21R vw golf 2,Kawasaki ninja

Postitus Postitas martvl »

nuu siis peab järelikul ikka nookur olema
ma saan alles reedel maale
siis saab uurida

ega jah ta sai ikka päris palju vatti :rolleyes
üks õige Ladafänn ehitab ka külmaga oma autot :D
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui vatti sai siis võib see kobin ka kolvigrupist tulla
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

"Oli kuulda sihuke terav klõbin" Halvasti reguleeritud klapid võivad sarnast häält teha.
4
4x4
Suletud kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 4x4 »

Kusjuures kui vee pump ära on lõppenud hakkab ka imelikke hääli tegema.
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

Veepumba laager teeb pigem midagi kahina ja vilina vahepealset (tüüpiline laagri kahin). Selle kontrollimiseks võib ventilaatoririhma maha võtta ja kuulata. Sinul oli aga juttu teravast klõbinast...see ikka tõsisem asi...vähemalt klapikambri kaane peaksid maha võtma ja vaatama ega seal midagi ebatavalist toimunud pole. Oleks ketiga mootor, kahtlustaks leevendi murdumist, aga see langeb ära siis.
Vasta