Tagaklaasi soojenduse parandamine.
Tagaklaasi soojenduse parandamine.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Tagaklaasi soojenduse parandamine.
Kuna sellekohast teemat ei leidnud ,siis uuriks ,kuidas olete parandanud lada tagaklaasi soojenust? Hetkel mõned niidid ei tööta, mida teha ,et neid tööle saada?
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Ma arvan, et ta mõtleb paranduskomplekti all väikest pudelit spets vedelikuga. Tegemist on hõbeda värvi vedelikuga, mida kantakse väikese pintsliga soojenduse triibule, kust see on katki. Kaasas on veel kleeps, millel on see umbes 5 cm pikkune tühimik, mis on triibu laiune. Selle kleebid triibu katkisele kohale ja pinstledad vedelikuga triibu üle. Tähtis on muidugi puhtus ja veelkord puhtus. Pintseldatav koht tuleb näiteks atsetooniga hoolega puhtaks nühkida.
Kõige raskem tegevus oli triipudelt katkise koha leidmine. See tähendab, et piisab juba sellest, et triip on nn õhemaks kulunud. Ei peagi olema täitsa selgelt silmaga nähtavat vahet/pragu/purunemise kohta. See remontkomplekt maksis küllaltki palju, täpselt ei mäleta, aga vist kuskil 140-ne ringis.
Minul hakkas kuuest mitte töötanud triibust igatahes 4 tööle. Kahel ülejäänul ilmnesid pärast veel kohad, mis oleks vaja üle teha.
Huvitav on see, et parandatud kohtade pealt sulab jää palju kiiremini ära kui originaalse punase tiibu pealt.
Kõige raskem tegevus oli triipudelt katkise koha leidmine. See tähendab, et piisab juba sellest, et triip on nn õhemaks kulunud. Ei peagi olema täitsa selgelt silmaga nähtavat vahet/pragu/purunemise kohta. See remontkomplekt maksis küllaltki palju, täpselt ei mäleta, aga vist kuskil 140-ne ringis.
Minul hakkas kuuest mitte töötanud triibust igatahes 4 tööle. Kahel ülejäänul ilmnesid pärast veel kohad, mis oleks vaja üle teha.
Huvitav on see, et parandatud kohtade pealt sulab jää palju kiiremini ära kui originaalse punase tiibu pealt.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
lihtsam on uus tagaklaas panna.. see värv kaua vastu ei pea kahjuks 
mitte mingil juhul ei saa lada tagaklaasi soendust joota kuna kontaktpind klaasil on nõnda õhuke.. ja jootmiseks on vaja puhast pinda..
ise proovisin nii hõbeda kui ka teiste erisegudega erinevaltel temperatuuridel..
nüüdseks dasfi autol jäid jooted pidama ja asi töötab aga enda 05-l väga kehvalt.. ilmselt oli ka venelastel mõnel õhtul kiirem ja ka kiht tagaklaasil õhem..

mitte mingil juhul ei saa lada tagaklaasi soendust joota kuna kontaktpind klaasil on nõnda õhuke.. ja jootmiseks on vaja puhast pinda..
ise proovisin nii hõbeda kui ka teiste erisegudega erinevaltel temperatuuridel..
nüüdseks dasfi autol jäid jooted pidama ja asi töötab aga enda 05-l väga kehvalt.. ilmselt oli ka venelastel mõnel õhtul kiirem ja ka kiht tagaklaasil õhem..

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Endal õnnestus osta mingit pruunikat klaaspurgis olevat ollust (vene toodang) pidi kah olema elektrit juhtiv liim (mõeldud tagaklaasi ja mikroskeemidel olevate katkiste radade parandamiseks.) Veel pole jõudnud katsetada ,kuid kiirkorras katkisele kohale pannes ei tundunud küll olema elektrit juhtiv. Hea nipp katkiste kohtade leidmiseks on võtta kasutusele tester või kontroll lamp ,mille üx ots ühendada massiga ja siis lülitada soojendus sisse (lambi põlemise ja kustumise kohapealt on niit katki) Parem on mõõta testriga ,siis on näha ka hõredaks kulunud kohti
(järsem pinge langemine)
(järsem pinge langemine)
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061