K: Makk & massilüliti
K: Makk & massilüliti
K: Makk & massilüliti
probleem järgmine: nagu teada, tahavad enamik makke saada akult pidevat plussi (kollane juhe), et mälu säiliks. mul on plussid veetud õigesti, kollane otse akult ja punane läbi süüteluku. nüüd kui lülitan välja massilüliti, kaob igasugune vool kogu autost ja mälu tühjeneb. kui aga vedada ka miinus otse akult ja punane juhe ka otse akult (proovitud), läheb miinus kuidagiviisi massi, läbi maki. väljendub selles, et kui lülitan nüüd massi välja, ei kao vool autost, vaid näiteks esituled tõmbuvad tuhmiks ja laadimise signaallamp hakkab hästi tuhmilt põlema...
seega kas saan akult miinust makini vedada nii, et massilüliti funktsioon toimiks? siis kui too anomaalia tekkis, oli makk (auto)kerest isoleeritud, seega (maki) kere kaudu too kindlasti massi ei läinud. kas võib abi olla näiteks dioodi pidevale plussile vahele panemisest (juhib voolu vaid ühes suunas, nagu ma aru saan)? ise olen elektriasjas võõras, seega paluks nüüd sellel kohal targematelt abi...
ette tänades, gta
seega kas saan akult miinust makini vedada nii, et massilüliti funktsioon toimiks? siis kui too anomaalia tekkis, oli makk (auto)kerest isoleeritud, seega (maki) kere kaudu too kindlasti massi ei läinud. kas võib abi olla näiteks dioodi pidevale plussile vahele panemisest (juhib voolu vaid ühes suunas, nagu ma aru saan)? ise olen elektriasjas võõras, seega paluks nüüd sellel kohal targematelt abi...
ette tänades, gta
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
no kuulge.. tehasest tulid ladad ikka ilma massilülitita välja.
kui auto korras pole seda vaja..
kui siis ainult pättide eksitamiseks..
enamusele ladadest on paigaldatud massilüliti selleasemel et lekkevoolude põhjustaja üles otsida - mis omakorda viib selleni et varem või hiljem midagi kas enam edasi ei tööta või põleb auto vaikse raginaga maha kuskil valgusfoori taga.
teine põhjustaja on 05 generaator mille tableti rikke tõttu jääb ergutuspinge peale ka süüte väljalülitamisel..
jällegi on enamuse valikuks massilüliti..
kui auto korras pole seda vaja..
kui siis ainult pättide eksitamiseks..
enamusele ladadest on paigaldatud massilüliti selleasemel et lekkevoolude põhjustaja üles otsida - mis omakorda viib selleni et varem või hiljem midagi kas enam edasi ei tööta või põleb auto vaikse raginaga maha kuskil valgusfoori taga.
teine põhjustaja on 05 generaator mille tableti rikke tõttu jääb ergutuspinge peale ka süüte väljalülitamisel..
jällegi on enamuse valikuks massilüliti..

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."