P: Säde kadunud
P: Säde kadunud
P: Säde kadunud
Sai 2101-el mootor ära vahetatud, aga mootor mis peal pandi sellel ei olnud süüte jagajat küljes. Panin siis vana mootori süüte jagaja, mis enne vana mootori peal töötas. Nüüd aga säde kadunud. Võtsin jagaja kaane maha ja andsin starterit, aga jagaja sees see asi mis peaks pöörlema ei pöörelnud:mad:. Mis tal viga võib olla ja kuidas seda parandada?
Nii, võtsin jagaja pealt ja hammakas oli all ilusti olemas panin ilusti uuesti külge ja hakkas tööle natukeseks, siis jäi jälle seisma teinekord sama moodi. Mõtlesid et äkki on hambad maas kontrollisin jagaja hambaid, need olid korras siis võtsin mootorilt hammaka maha seal olid ka kõik hammakad ilusti olemas ja korralikud. Võtsin siis vanalt mootorilt hammaka ära ja panin autole peale. Kõik kordus uuesti, natuke töötas ja jäi jälle seisma. Natuke nibid töötab jälle.
-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 164
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
Keera esimene küünal maha, hoia pöial augu peal.Sõber keerab vändast mootorit ja siis kui tunned sõrme all survet, pistad küünla august sisse kruvika ja leiad koha, kus kolb kõige ülemises asendis.Nüüd sätid jagaja rootori otsa (käib kaane all ringi) sinna , kus kaanel esmese juhtme koht.Selleks pead jagaja plokist natuke välja tõstma. Nüüd on enam-vähem asi paigas, aga et õige oleks, on vaja veel töö käigus jagajat varasemaks või hilisemaks keerata.
ON veel muidgi võimalusi, aga ise teen nii.
ON veel muidgi võimalusi, aga ise teen nii.
-
mmarks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 356
- Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
- Asukoht: Kohila
- Autod: Audi, BMW, Moškvitch
See esimene osa on kuidagi kahtlane. All on märgid ju, üks väntvõlli rihmaratta peal ja teised selle rihmaratta kõrval kohe, paned rihmaratta märgi kõige pikema kriipsuga kohakuti ja siis jagaja paika jne.Algselt postitas: vazist
Keera esimene küünal maha, hoia pöial augu peal.Sõber keerab vändast mootorit ja siis kui tunned sõrme all survet, pistad küünla august sisse kruvika ja leiad koha, kus kolb kõige ülemises asendis.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Kui juba õhupuhastisse peksmise peale jutt läx ,siis soovitan kontrollida ,ega jagala rootor 180 kraadi valesti pandud pole? Kõige lihtsam viis selle kintrollimiseks on see ,kui võtad jagajalt küünlajuhtmed küljest ära ja ühendad neljanda küünlajuhtme 1 silindri kohaga (jagajakaanel)
kolmanda küünlajuhtme ühendad 2 silindri kohaga
Teise küünlajuhtme ühendad 3 silindri kohaga
ja esimese ühendad 4 silindri omaga.
Kui siis õnnestub mootor käima saada ,siis edasi tuleks jagajal kaan maha võtta ja tõsta õrnalt jagaja pesast välja ning keerata rootorit pool pööret ja samasse asendisse tagasi panna ning nüüd saab küünlajuhtmed ühendada nii ,nagu tehases ette nähtud.
kolmanda küünlajuhtme ühendad 2 silindri kohaga
Teise küünlajuhtme ühendad 3 silindri kohaga
ja esimese ühendad 4 silindri omaga.
Kui siis õnnestub mootor käima saada ,siis edasi tuleks jagajal kaan maha võtta ja tõsta õrnalt jagaja pesast välja ning keerata rootorit pool pööret ja samasse asendisse tagasi panna ning nüüd saab küünlajuhtmed ühendada nii ,nagu tehases ette nähtud.
-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 164
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
Ei saa ju ainult alumist märki vaadata.Nagu teame on Lada mootor nelja taktiline ja st. ,et ühe tsükli (kaks vända- ja üks nuka ring) ajal on alumised märgid kaks korda kohakutti.Muidugi võiks ju klapikambri kaane maha keerata ja siis märgid paika ajada, aga lihtsam on küünal maha keerata ja pöialt peal hoides otsida töötakti (surve pöidla all)algust.
Ainult alumist märki jälgides on süüte tabamise protsent 50%.
Ainult alumist märki jälgides on süüte tabamise protsent 50%.
Sain tööle!!! Alguses lõi tagasi ja päris kõvasti, õlivarras ja õli ava kork (see kust õli sisse kallatakse) mõlemad lendasid minema ja garaa?i lagi on nüüd õli täis. Võtsin kuulda Laurimetalli juttu ja nii läks kohe tööle. Siit ka järgmine probleem tuurid tõusid väga kõrgele umbes 6000-7000rpm, et kui gaasi juurde anda siis natukene ainult tõstab pöördeid. Ja millest võib olla tingitud see et kui autosse vee või tosooli sisse paned ei taha auto enam tööle minna.