P: Generaator ja soojendusventilaator ei käi ringi

P: Generaator ja soojendusventilaator ei käi ringi

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
s
solenoid
Suletud kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

P: Generaator ja soojendusventilaator ei käi ringi

Postitus Postitas solenoid »

Auto ei läinud käima, nii et laadisin aku täis, siis läks ilusti, aga nüüd ei käi generaator (ei käi isegi ringi):sein, kas peaks rohkem pingule tõmbama või välja vahetama?

Ja teine probleem on see et soojendus ei käi, pigem see mis puhub sooja sisse ei käi, soojendus võibolla käib, mis ma selle jaoks peaksin ette võtma?
m
Mikk195
Foorumi kasutaja
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Mai 2005 19:45
Asukoht: Rapla
Autod: ZAZ965A (1965); Honda Prelude (1994)

Postitus Postitas Mikk195 »

Kui geneka rihm lõdva on, seda juba käega katsudes, siis tuleks kindlasti pingutada.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

genekat peax suutma ikka käsitisi kah ringi ajada ,kui jutt käib lada generaatorist.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Esitkes: Alusta juttu sellest, mis autoga tegu on...
Teiseks: Mina pole veel generaatorit näinud mis ringi käiks - tegelikult käib generaatori sees olev rootor ringi...
Kolmandaks: Kui jutt käib aparadist nimega Smart, siis siin ei ole just kõige õigem koht, aga noh...esimese korra saab andeks...
Neljandaks: Kuna ei ole teada, mis autoga on tegu, siis ei saa ka vastust anda küsimusele soojenduse kohta...:)

PuZuP
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
s
solenoid
Suletud kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas solenoid »

Muidugi et jutt on Ladast :P, Smart on mu auto mis ei asu üldsegi Eestis. Nii et Lada 06, ma katsun kohe seda rihma, paistis et see kinnitus oli natuke ära paindunud, aga see võis juba ammu olla, 3 päeva tagasi oli kõik korras kui käima tõmbasin.

Kas genekas peab vabalt ringi käima, ja kui ei käi siis on see ära vaja vahetada vist... pigem uus osta kui vana jupp ära parandada.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Jah...generaator peab ringi käima vabalt...uuri seda asja vähe lähemalt...kõige lihtsam variant on see, et miskit vahele sattunud ja poob kinni...pärast ostad uue ja probleemi ennast nagu polnudki...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Hmmm...generaator peab vabalt pöörlema kui ei liigu siis laagrites probleem...Ära poest küll ostma mine, vaid pöördu Ardi Sooviku poole, saad töökorras asja ja palju odavamalt kui poest,poes hinnad 1,5 tuhhi...
s
solenoid
Suletud kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas solenoid »

Vaatasin, genekas oli pingul, aga nüüd see käis ringi ka, nii et selles pole probleem (võibolla külmus kinni). Aga mida ma ei pannud tähele oli relee mis klõpsutas ennast, kas peaks uue hankima?

Soojendus ikka ei käi.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Vaata alustuseks kaitsmed üle...kui ma Su jutust nüüd õigesti aru sain, siis ei tööta soojenduse ventilaator...kui kaitse läbi, siis ta ei saagi töötada...
Mis relee muidu plõksub...mis ajal ta plõksub...kus ta asub ja mis numbrid peal on...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
s
solenoid
Suletud kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas solenoid »

Algselt postitas: PuZuP
Vaata alustuseks kaitsmed üle...kui ma Su jutust nüüd õigesti aru sain, siis ei tööta soojenduse ventilaator...kui kaitse läbi, siis ta ei saagi töötada...
Mis relee muidu plõksub...mis ajal ta plõksub...kus ta asub ja mis numbrid peal on...
Kus need kaitsed ladal asuvad?

Sellel releel on vene keeles asjad peal nii et ma ei oska õelda mis seal kirjutatud on, aga see on ainuke milesse tulevad juhtmed generaarotist (ja paar tükki mujalt ka), neid on 3 tükki mis on kruvitud kere külge mootori paremal pool.
k
kj
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 31 Okt 2005 22:35
Autod: BMW E34 TDS, Renault Megane

Postitus Postitas kj »

kaitsmed asuvad roolist vasakul, seal kus kapoti lahtitõmbamise hoob on:D:D:D:lol
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Igal releel on oma kood peal...kui tõesti aru ei saa kus see asub, siis tee pilt sellest kus ta asub ja ka sellest kus need kirjad peal...
Kaitsmed omakorda veel kahe musta plastkarbiku sees...
Kaitsmete tähenduste kohta inf siin -> http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 8#pid25462
Sul vaja vaadata kas kaitse nr 2 on terve

Edu...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
s
solenoid
Suletud kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas solenoid »

Paistab et kaitsmetega on kõik korras, ma vaatasin seda listi aga klaasipuhasti, ehk siis kojamehed, töötasid.
Pilt

Ja relee on see siin
Pilt
s
solenoid
Suletud kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas solenoid »

Täna läks auto ilusti käima ja ei vilgutanud enam seda aku tulukest ja relee ei klõpsutamud enam, autol oli hea tuju. Siiski see soojendus ei käinud ikka ja see elektrik kelle juures käisin ei tahtnud seda teha (aega ja tarkust polnud).
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Äkki oskad ütelda ,mida see elektrik su auto kallal tegi ? Lihtsalt küsin ,sest vahest võib lihtsalt tunduda ,et kõik on korras (on olnud juhust ,kus näiteks pirn on ära võetud). Vendilaatori kohapealtniipalju ,et kui kojamehed töötasid ,siis viga kaitsmes pole. Järgmine asi mida kahtlustan on vendilaatori mootor ,kuid enne võid veel igaks juhuks kontrollida lüliti korras olekut ( Võtad lüliti armatuurist välja ja ühendad otse kontrolliks (vendilaator peax tööle hakkama) hea oleks veel pinget kontrollida lüliti klemmidel ,selleks sobib tavaline kontroll lamp ,mille üks juhe on ühendatud auto kerega. Lamp peaks põlema minema) Kuid siiski kipun arvama ,et vendilaatori mootor on omadega õhtal.
Vasta