probleem selles..et sõitsin mingiaeg oma ladaga ringi ja bena võttis normaalselt. siis jäi u kuuks ajaks seisma. eile panin u 10l bensu sisse ja tuli ei põlenud. panin auto käima ja sõitsin hoovist välja, ja seisin u 30 sek aiataga ja siis sõitsim minema. kui ära hakkasin sõitma vajus seier u 5liitrini ja tuli hakkas põlema. sain sõita veel 10km ning bens otsas
mis värk on ? ise ei jaga suurt midagi mootoritest aga abi tahaks ikka. karpas viga ? auto oli ennem seda mõnusalt ära jäätunud nii et uksi ei saanud 1.5tundi lahti. vb karpas vesi vm ära külmunud ja seal mingid asjad ei funganud vm? aga ega ma ei tea ise midagi 100% öelda.
aga kas selline asi on võimalik siis tekkima nn üle öö ? ühel õhtul tegin väikse sõidu ja siis suurt kulu ei tähendanud, järgmisel päval sai 120 krooni lihtsalt ära visatud:mad:. ennem seda oli veel auto 3 aastat seisnud ja siis polnud häda midagi
A miks mitte ,kui veel külm kah oli....
Membraan läheb pideva kuumaga (ikkagi ca 90*C) pikapeale rabedaks ,siis seisis ,nagu väidad 3 aastat ,muutus kõvaks ,sai liigutatud ja külmaga andis otsad.
Võta pump maha ,pole ju keeruline kahte mutrit ära keerata ,edasi võid ju toas soojas toimetada. Max tund tööd ja pilt selge ,pekki keerata pole midagi ,ära karda.
Õlitaseme tõusust kahjuks pole Sa juttu teinud. Samas võiksid kontrollida ,mis paagi all sünnib. Pagasnikust saad täpse pildi ,sest paagi koopas võib kummipunn ees olla ja bentsuloiku pole nähagi.
Samuti võimalusel kasuta kanalit kontrollimaks töötava mootoriga küttetorustikku juhul kui on tagasivooluga Solex karpa.
Jah vaata ikka õlitase üle. Ja kanali peale oleks kah hea minna. Sest võibolla tilgub kusagilt mijalt bena läbi. Näiteks mõni põhjapeal olev toru läbi roostetanud. Ja sinna se bensiin kaob. Kui on võimalik sõida kuhugi kuiva platsi peale ja vaata kas on bensiini maha läinud. Ise testin igaks juhuks kah vahel nii. Et üksgi vedelik kuskil ei lekiks.
Avastasin, et mul imeb ka bensiini päris julmalt kuigi bensiinikruvi suht kinni keeratud.Peab vist ka siis pumba maha kiskuma, aga kus see nõelklapp asub?Ja äkki siis selle pumba pärast õlisurve 0 enamvähem kui kuum mootor ja kohal seisab?:yllatunud
aa nii..sain 5'ks minutiks Ladale ligi. selle ajaga sain ukse ja kapoti pikapeale lahti ning õlitaseme ära kontrollida. õlitase oli sama mis ennem sõitmahakkamist, kui bensu hakkas neelama. ja bensu lõhnaga ka polnud. seega vist siis ikkagi kuskilt toru katki, aga siis oleks maas loik vast olnud ja lõhna tundud. kuigi oli lumine ja külm - pole loiku näha ja külmaga ei aurustu nii kiiresti. samas kohapeal seistes läks bensu rohkem kui sõitmisel