Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Sellepärast pole neid küll uusi vaja. Seal aitab keevitus või need plekid. Olen kundedele sinna vahetüki otsa juurde keevitanud isegi 6mm. Kui pleki panen siis väänan plekist sellise splindi moodi jubina. Splindi aas jääb ülespoole ja alumise ühe poole keeran ära, et sealt välja ei roniks.Algselt postitas: Laurimetall
ühesõnaga on see hammas kulunud 2 mm ,mis on vahetüki otsas ja uut vaja
C
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Praegult mul nii ongi ,et on 2mm plekk keeratud vahetyki hammbasse ja töötab hästi . Vahepeal osutus probleemiks see ,et kui käsipidur tugevasti peale sikutada ,siis tõmbas põhja all käsipiduri trossi ümber oleva rüüsi läbi raami. Kas selle vea remondiks piisaks ,kui võtta ruudu kujuline 5 mm lapik raua tükk ja puurida sinna täpne auk sisse ning hiljem ketaslõikuriga trossi jaoks pilu kah sisse ning see tykk panna selle kanduri sisse ,mis on põhja all ning kui vaja ,siis saab ta sinna keevitada ,kuid vedru peaks seda pinge alll hoidma .
käsipidur...
mitte kuidagi ei saa käsipidurit võrdselt võtma:( estakaadi pealt enam alla ei tule kui peale tõmmata, aga kruusa peal jätab jälje vaid parempoolne ratas.
oskab keegi mingit infot anda, kuidas lada käsipiduri KORRALIKULT tööle saab:puzzled
oskab keegi mingit infot anda, kuidas lada käsipiduri KORRALIKULT tööle saab:puzzled
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Üks võimalus on see,et ühel poolel puudub piduriklotside tagasijooksu stoperdus.
Kui on tegemist mudelitega 01,011,013 ja 02-ga siis piduriklotside tagasijooksu reguleeritakse ektsentrikpoldiga,mida keeratakse poripleki tagumiselt küljelt 17 võtmega.
03/06 mudelitel on automaatne vedrustoperdus klotside küljes.
04,05,07 -tel on spetsiaalsed pidurisilindrid stoperdusega.
Seega tuleb kontrollida selle poole pidurisüsteemi olukorda mis hästi ei võta.
Üks võimalik variant on ka see,et ühel tagumisest silindritest on vedelikuleke ja see teeb klotsid märjaks.
Kui on tegemist mudelitega 01,011,013 ja 02-ga siis piduriklotside tagasijooksu reguleeritakse ektsentrikpoldiga,mida keeratakse poripleki tagumiselt küljelt 17 võtmega.
03/06 mudelitel on automaatne vedrustoperdus klotside küljes.
04,05,07 -tel on spetsiaalsed pidurisilindrid stoperdusega.
Seega tuleb kontrollida selle poole pidurisüsteemi olukorda mis hästi ei võta.
Üks võimalik variant on ka see,et ühel tagumisest silindritest on vedelikuleke ja see teeb klotsid märjaks.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Tagapidurite võrdsuse tagamine ?
Ma arvan et paljudel on olnud ülevaatusel probleem tagapidurite suure erinevusega.Kruusatee peal proovides vaatad et võtavad nagu
võrdselt.Niikui ülevaatusele lähed ikka sama jama,pidurduse %-di
erinevus suur.Eksentrikuid olen proovinud seadistada ikka nii et
mõlemad rattad käivad üheraskuselt ringi n.ö tunde järgi.Aga aparaadi
peale,lähed kisuvad need seierid kohe harali.Esimestega pole probleemi kunagi olnud.
Mis oleks probleemi lahendus ?
Teema liigutatud piduriprobleemide alla!
võrdselt.Niikui ülevaatusele lähed ikka sama jama,pidurduse %-di
erinevus suur.Eksentrikuid olen proovinud seadistada ikka nii et
mõlemad rattad käivad üheraskuselt ringi n.ö tunde järgi.Aga aparaadi
peale,lähed kisuvad need seierid kohe harali.Esimestega pole probleemi kunagi olnud.
Mis oleks probleemi lahendus ?
Teema liigutatud piduriprobleemide alla!
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
no see on tavaline lada mure... muud ei oska soovitada, kui seda et anda auto kuhugi meeste kätte, kes asja tunnevad ja kellel selline aparaat ka on millega seda erinevusprotsenti mõõta:( ise olen selle asjaga piisavalt vaeva näinud, aga pidureid võrdseks ei saanud... muidugi on ka kogu tagumise pidurisüsteemi vahetus võimalus, kuid keskmise ladaomaniku rahakott seda protseduuri vihkab:P
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Läänekatel on need asjad veits vastupidavamad.
Ja ladal koguaeg mingi jama nende tagumiste piduritega. Pead panema uued silindrid klotsid ja trumlid. Ja siis avastad, et käsipiduri tross on pees. Niipalju kui mina olen neid tagumis pidureid teinud siis töötavad nad mingi aja ja siis jälle pidurid ei tööta. Klotse on küll järgi. Pole näind veel ladat millel oleks tagumised piduriklotsid läbi kulunud
Pealegi koormuseanduri kohta üelda, et isegi 88 aasta audil on see pees juba. Kui tahad et tagumised pidurdaks siis viskasin selle asjanduse minema vahelt. Ja pidurid olid paugust olemas.

auto käis teenenduses ja vahetati tagumisest pidurisüsteemist ära klotsid (4) vasak trummel ja silinder, paremale jäi vana trummel, alguses kõik ok, pidurdab kenasti, aga siis mõni päev hiljem hakkas kiuksuma kergelt, nagu siis kui klotsid kulunud ja tiba jõnksutab(hetkel ainult hääl jõnksutab, auto veel mitte). Häält on kuulda rohkem just hommikuti, nagu oleks niiskus kuskil vahel või miskit, samas pole see ju normaalne, sest varem pole sellist asja olnud, kui enne teenendusse viimist tekkis, siis oli see kulunud klotsidest. Kas peab teenendusemeestele tagasi viima ja ütlema, et mis kehvasti see uuesti? Üks asi veel, pärast teenendust oli piduriõli ka tiba vähe ja andur vilkus, panin juurde ja 5 päeva hiljem jälle vilgutab, selline kulu pole normaalne, kas võimalik et silinder hoopis tiba lekib ja lekib sinna klotside vahele, mis sellest sõltuvalt kiuksuma hakkavad?
edit: lekkis hoopis koormusregulaator. Siit küsimus, kuidas on lood koormusregulaatori eemaldamisega ja ülevaatuselt läbisaamisega?
edit2: nüüdseks siis koormusregulaator vahelt läinud, aga probleemid sellega jätkuvad. Nimelt kui ostsin uue koormusregulaatori ja ütlesin teenenduses, et vahetage ära, helistati siis teenendusest, et see on praak, ajab vahelt välja, et paneme voolikutega otse, nii siis tehtigi, mõtlesin et viin jupi tagasi poodi ja saan oma 300 ka tagasi, a tutkit, kukuvad ajama, et teenenduses pandi vana sisu ja öeldi et praak, et igasuguseid leidub. Läksin teenendusse, ütlesin mis see müüja nende kohta ütles, andsid mulle vana jupi ka kaasa, mis mul enne all oli, viisin need poodi tagasi ja ütlesin, et tehku ekspertiis kui nad sellega niiväga ähvardavad(500-600 krooni pidavat olema) ju nüüd siis näeb, mis sest asjast saab, igatahes sellest varuosa poest ma enam nii naljalt juppe ostma ei lähe, kui ikka selgub et nende süü. Krt küll ajavad ikka vihaseks
edit: lekkis hoopis koormusregulaator. Siit küsimus, kuidas on lood koormusregulaatori eemaldamisega ja ülevaatuselt läbisaamisega?
edit2: nüüdseks siis koormusregulaator vahelt läinud, aga probleemid sellega jätkuvad. Nimelt kui ostsin uue koormusregulaatori ja ütlesin teenenduses, et vahetage ära, helistati siis teenendusest, et see on praak, ajab vahelt välja, et paneme voolikutega otse, nii siis tehtigi, mõtlesin et viin jupi tagasi poodi ja saan oma 300 ka tagasi, a tutkit, kukuvad ajama, et teenenduses pandi vana sisu ja öeldi et praak, et igasuguseid leidub. Läksin teenendusse, ütlesin mis see müüja nende kohta ütles, andsid mulle vana jupi ka kaasa, mis mul enne all oli, viisin need poodi tagasi ja ütlesin, et tehku ekspertiis kui nad sellega niiväga ähvardavad(500-600 krooni pidavat olema) ju nüüd siis näeb, mis sest asjast saab, igatahes sellest varuosa poest ma enam nii naljalt juppe ostma ei lähe, kui ikka selgub et nende süü. Krt küll ajavad ikka vihaseks

Ma vahetasin enda autol kogu pidurisüsteemi välja ja pärast paarikuulist kasutamist võtavad päris ühtalselt, ekstsentrikustest ka reguleerisin ja päris head pidurid on Lada kohta, isegi uskumatult head. Uued klotsid ja uued tagumised silindrid kui endised korras pole ja pidurid ka ära õhutada ja peaks võtma ühtalselt.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Pole midagi teha, aga tuleb jälle vene varuosa kvaliteeti maha teha. Pidurite ebavõrdsust võivad põhjustada ka näiteks trumlite ellipsis olek või erinev suurus. Just äsja tegelesin probleemiga ning mis selgus - aasta tagasi pandud uued trumlid erinesid oma läbimõõdu (mõeldud siis sisemist osa, millega reaalselt pidurdatakse) poolest ca 0,5 mm. Samuti oli vähemalt üks trummel kulumisjälgede järgi silmnähtavalt ebaühtlase pinnaga. Sellised erinevused on piisavalt suured, et pidurite erinevused üle normi oleksid.
OMAETTE probleem, millega aga kokku puutusin on see, et ka aparaadid, millega ülevaatusel mõõdetakse on VÄGA erinevad. Nimelt käisin ühes Tartu ülevaatuspunktis (Alpter) ning taga pidurite pärast läbi ei pääsenud, kusjuures esimesed olid ideaalilähedased. (CO oli ka, aga see pole praegu oluline) Läksin siis teise ülevaatuspunkti (A-Ekspert) kuna nemad pakuvad ka remonditeenust. Selgus, et seal remontida ei saanud, võtsime siis tuttavaga asja ette ning vahetasime tagumised klotsid ära, lasime trumlid üle treida ning timmisime käsipidurit ka.
Täna hommikul läksin, et käin testin A-Eksperdis pidurid ära (maksab 50 EEK) ja siis lähen kordusülevaatusele (maksab 190 EEK) et juhul, kui peaks mitte läbi minema, siis on majanduslik kahju veidi väiksem. Seal mees laseb rullidel üle ning tulemused: Esimeste erinevus 24%, tagumistel 16% ning käsipidur 34% (norm: sõidu <30% käsi <50%) Seega saaks üsna napilt läbi! Kuna olin teises ülevaatuspunktis ülevaatusel käinud, otsustasin, et lähen kordusülevaatust tegema sinna samma.
Vahepeal sõitsin ca 5 - 7 km, käsipidurit ei kasutanud ning tavapidureidki suht vähe, kuna liiklus oli võrdlemisi hõre. Mis olid tulemused Alpteris - esimesed 8%, tagumised 19% ning käsipidur 4%
Seletage nüüd mulle ära, kuidas saavad tulemused erineda kuni 30% 1 - 2% oleks veel talutav minu meelest, aga 30 on minu jaoks üle mõistuse. Ma arvan, et taoliste "apsakate" pärast on nii mõnigi mees ülevaatusel läbi kukkunud ja kukub ka tulevikus.
OMAETTE probleem, millega aga kokku puutusin on see, et ka aparaadid, millega ülevaatusel mõõdetakse on VÄGA erinevad. Nimelt käisin ühes Tartu ülevaatuspunktis (Alpter) ning taga pidurite pärast läbi ei pääsenud, kusjuures esimesed olid ideaalilähedased. (CO oli ka, aga see pole praegu oluline) Läksin siis teise ülevaatuspunkti (A-Ekspert) kuna nemad pakuvad ka remonditeenust. Selgus, et seal remontida ei saanud, võtsime siis tuttavaga asja ette ning vahetasime tagumised klotsid ära, lasime trumlid üle treida ning timmisime käsipidurit ka.
Täna hommikul läksin, et käin testin A-Eksperdis pidurid ära (maksab 50 EEK) ja siis lähen kordusülevaatusele (maksab 190 EEK) et juhul, kui peaks mitte läbi minema, siis on majanduslik kahju veidi väiksem. Seal mees laseb rullidel üle ning tulemused: Esimeste erinevus 24%, tagumistel 16% ning käsipidur 34% (norm: sõidu <30% käsi <50%) Seega saaks üsna napilt läbi! Kuna olin teises ülevaatuspunktis ülevaatusel käinud, otsustasin, et lähen kordusülevaatust tegema sinna samma.
Vahepeal sõitsin ca 5 - 7 km, käsipidurit ei kasutanud ning tavapidureidki suht vähe, kuna liiklus oli võrdlemisi hõre. Mis olid tulemused Alpteris - esimesed 8%, tagumised 19% ning käsipidur 4%
Seletage nüüd mulle ära, kuidas saavad tulemused erineda kuni 30% 1 - 2% oleks veel talutav minu meelest, aga 30 on minu jaoks üle mõistuse. Ma arvan, et taoliste "apsakate" pärast on nii mõnigi mees ülevaatusel läbi kukkunud ja kukub ka tulevikus.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?