Nende lögaste ilmadega ei taha enam auto soojast peast käima minna. Keerad süüdet, on kuulda pendiksi keerlemist, kuid hammasvöösse teda ei suruta.
Eriti nõme on minna poodi ja siis tagasi tulles passi mingi 1,5h ja katseta enne kui käima saab. Tõmberelee märjaks saanud lompidest läbi kimades? Mis peaks tegema, sest auto jäi praegu poe parklasse
Ardil õigus ikka. Kui vahel harva ainult veab mootorit edasi siis ilmselt pendiks. Muide neid on ka mitut sorti. Eelmine omanik andis mulle koos autoga ühe pendiksi kaasa mis selle starteriga mis peal on üldse ei sobinud. Samas tuttava sigullile läks nagu niuhti.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
ladal startereid ka 4-5 erinevat sorti + fiati omad.
Enamlevinumad on 2 liiki nn vana tüüp,harjad liiguvad tsentri suunas ja uus tüüp harjad suunatud ettepoole.
Mul vist sama jama nüüd - starter ühendub mootoriga ainult korraks ja alates 4-5ndast käivitamisüritusest töötab ainult elektrimootor. Samas, kui starter on korraks ühendunud, on kuulda ka sellist ebaharilikult suurt krõbinat/kõrinat. Et mis arvate kas relee viga või on see hammasratas puruks/kulunud. Mainin veel korra, et kui auto on seisnud no u. 15 min siis võtab starter esmakäivitamisel jälle momendiks mootori taha. Aga kui kohe ei käivitu siis ega edaspidi ka ei läe, sest siis ei ühenda enam ära.
Abiks oleks ka juhend starteri maha võtmiseks - et kas läheneda sellele alt või ülalt ja mis kindlasti veel operatsiooni käigus tuleb eemaldada.
Vabandage minu võhiklikkust aga mida ikkagi mõista bendixi all - kas tõmberelee ja siis see nö. sidur kokku?
Starteri alumist polti pole küll mõtet sisse keerata.Piisab ka kahest ülemisest.Pendiksi veast saab teada kui proovida mahavõetud starteril hammasratast edaspidi-tagurpidi keerata.Kui ta edaspidi keeramisel ka järgi annab(tagurpidi keeramisel ta seda tegema peabki),siis on viga pendiksis.Vanal vene ajal sai neid isegi parandatud.Pendiksis on 3 rulli mis edaspidi liikudes kinni kiiluvad ja tagurpidi liikudes vabaks lasevad.Mõnikord juhtub ,vedrud mis neid rulle hoiavad keeravad end ise rullide vahele,seega deformeeruvad.Seda just seetõttu,et vedruotsa kübarad on kulunud.Vedrusid saab teha vanadest välgumihkli vedrudest.Aga tänapäeval on lihtsam see jubin osta.
kuidas teha kaindlaks kas relee on korras?
Läbi ta mul pole, takistus on olemas, mõõtsin testeriga. Aga kuidas oleks hea lihtne kontrollida kas ta töötab?
Ses suhtes, et kui skeemi uurida, siis selgub, et ega starterimootor ilma tööle ei saa hakata ka kui relee ei töötaks - relee tõmbumisel ühendatakse alles mootri kontaktid.
Nüüdseks olen starterit ja generaatorit maha ja peale juba 2x monteerinud - nii et võin seda lausa aja peale teha Vaatamata sellele, et olen vahetanud nii starterisiduri kui ka tõmberelee, ei saa aga siiski autot lükkamata käima Järgmisena siis mootor maha ja hooratas või mis targemad mehad arvavad?
Vähemalt generaatori pinge sain selle operatsiooni käigus stabiilseks
no hambad on millegi pärast ühe koha pealt kulunud - see vist pidigi nii olema, et kuluvad samast kohast kogu aeg.
starterit proovisin toas akuga - töötas ja liigutas ka seda siduvat hammasratast samuti. Mul ka nii see nö sidur kui ka tõmberelee vahetatud - põhimõtteliselt nagu uus starter juba.
aga kas selle hooratta vahetuseks ei piisa aint käigukasti ja siduri eemaldamisest?