Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Äkki oskab keegi aidata. Probleem on niisugune, et kohe mitte kuidagi ei taha õhk pidurisüsteemist välja tulla. Torud on kõik terved, tagumised töösilindrid kuivad (üks lekkis, vahetasin ära). Õhutamisel tuleb esimesed kaks ventiilikeeramist õhku, kolmas kord on kena ja sealt jätkates ka neljas ja edasi korras. Siis kui ring peale tehtud, hakkab täpselt sama jama uuesti pihta ja nii igal rattal. Paluks vihjeid võimalike probleemkohtade asjus.
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Tõenäoliselt tuleb õhk siis peasilindrist sisse.Algselt postitas: raidos
Äkki oskab keegi aidata. Probleem on niisugune, et kohe mitte kuidagi ei taha õhk pidurisüsteemist välja tulla. Torud on kõik terved, tagumised töösilindrid kuivad (üks lekkis, vahetasin ära). Õhutamisel tuleb esimesed kaks ventiilikeeramist õhku, kolmas kord on kena ja sealt jätkates ka neljas ja edasi korras. Siis kui ring peale tehtud, hakkab täpselt sama jama uuesti pihta ja nii igal rattal. Paluks vihjeid võimalike probleemkohtade asjus.
Peasilindrit kahtlustan juba ise ka. Kas mansettide vahetamisel on mõtet? Mul on mingisugune universaalne komplekt, kus on töösilindrite mansetid (4x), samadele asjadele kaitsekummid (4x) ja siis veel 3 "asja", mis kuuluvad ilmselt peasilindrile. Kas silindri lahtivõtmine ja ka kokkupanek on väga keeruline protsess? On mingeid erinippe, mida peaks teada?
-
kKristo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 292
- Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
- Asukoht: Tartu
- Autod: Auto puudub
Usun, et asi on mansettides. Endal oli täpselt sama asi, vahetasin mansetid ära ja siiamaani töötavad. Mingeid nippe seal ei tohiks olla. Lahti käib pump sellest suurest poldist peapumba otsast. Paned kolvid sisse samas järjekorras nagu väljagi võtsid ja peaks ilusti töötama. Soovitav oleks muidugi pump seest puhtaks pesta.
Ma arvan, et pane uus peasilinder ja pidurid on korras, mansettide vahetus on enesepett, sest tavaliselt on silinder seest ovaalseks kulunud ja uued mansetid ei hakka ikka pidama. Pidurid ikkagi elutähtsad, nende pealt pole mõtet kokku hoida;)Algselt postitas: raidos
Peasilindrit kahtlustan juba ise ka. Kas mansettide vahetamisel on mõtet? Mul on mingisugune universaalne komplekt, kus on töösilindrite mansetid (4x), samadele asjadele kaitsekummid (4x) ja siis veel 3 "asja", mis kuuluvad ilmselt peasilindrile. Kas silindri lahtivõtmine ja ka kokkupanek on väga keeruline protsess? On mingeid erinippe, mida peaks teada?
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Küsimus pidurimeistritele veel, et milles probleem võib olla, kui peale kässari tõmbamist võtab tagumistesse õhu vahele.
Tuha pakutud vaakum, kuna kork koos kummilutuga on umbes, ei saa olla. Kas võib viga olla näiteks tagumistes silindrites, kuigi need pole ka kuigi vanad.
PS! Peaslinder sai just uus!
Tuha pakutud vaakum, kuna kork koos kummilutuga on umbes, ei saa olla. Kas võib viga olla näiteks tagumistes silindrites, kuigi need pole ka kuigi vanad.
PS! Peaslinder sai just uus!
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kui tegu on õhutusnipliga (kork koos kumilutuga) mismoodi sa siis peale peasilindri vahetust õhu välja said? Viga võib selles peitudagi.Algselt postitas: mess
milles probleem võib olla, kui peale kässari tõmbamist võtab tagumistesse õhu vahele.
kuna kork koos kummilutuga on umbes, ei saa olla.
PS! Peaslinder sai just uus!
C
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Vabandan, et ei selgitanud ennast piisavalt. Kusagilt foorumist jooksis ka läbi, et tuhajuhel oli kunagi piduriõli mahuti kork koos kummilutuga, mis seal all käib nii tihe olnud, et ei lasknud käsikat tõmmates õlil järgi voolata ning tõmbas õhu vahele.
Aga sellegi poolest, mis tekitab käsikat tõmmates taha õhku vahele?
Aga sellegi poolest, mis tekitab käsikat tõmmates taha õhku vahele?

Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Sellisel juhul ei jää muud üle kui töösilindri mansetid närud. Käsipidurit tõmmates lähevad kolvid vabaks. Vedru kolbide vahel surub neid laiali. Selle asemel et imeda peale läbi torustiku piduriõli tõmbab ta hoopis manseti vahelt õhku.
Selliseid vigu olen ka enne kohanud. Aitas töösilindri vahetus.
Selliseid vigu olen ka enne kohanud. Aitas töösilindri vahetus.
C
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Noh jah seda oligi karta. Aga tänud motamees.Algselt postitas: motamees
Sellisel juhul ei jää muud üle kui töösilindri mansetid närud. Käsipidurit tõmmates lähevad kolvid vabaks. Vedru kolbide vahel surub neid laiali. Selle asemel et imeda peale läbi torustiku piduriõli tõmbab ta hoopis manseti vahelt õhku.
Selliseid vigu olen ka enne kohanud. Aitas töösilindri vahetus.
PS! Tänud ka PuZup seda varianti kaalusin ka, aga mitte kusagilt ei leidnud leket, ning vedelikukadu ka enam ei esinenud, kui peasilinder (mis õli salongi lekitas) välja sai vahetatud
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Mis te arvate sellisest õhutamisest, kui pärast pumbavahetust remondimehed lihtsalt paar korda lasid õlil õhutusventiilidest kahte lehte lennata ja minu hilisema "häda" peale veel korra tagumisi samuti õhutasid?
Piduri käik jäi ikkagi suti pikaks, proovin varsti veel koduselt õhutada. Vanakooli raamatud ikka räägivad, et voolik ja purk... Või on viimane lihtsalt õli säästmiseks, mida hiljem saab vajadusel kasutada?

- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
See jah limamise vähendamiseks ja õli säästmiseks.Algselt postitas: raidos
Vanakooli raamatud ikka räägivad, et voolik ja purk... Või on viimane lihtsalt õli säästmiseks, mida hiljem saab vajadusel kasutada?
Ise olen viimasel ajal süstla ja voolikukuga teinud. Nippel lahti ja imen süstlaga (mul ju paarimeest pole kes pidureid pumpab). Süstlatäis jälle paaki tagasi kui just väga must ei ole. Nii võid ju ohtralt seda ringi lasta et kindlalt õhk välja saada. Veel võib ka vahepeal ise pumpamas käia. Surve mõjul süstla kolb ise liigub.
C
-
sserbin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 194
- Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
- Asukoht: haapsalu
- Autod: krossi 01
jah seda asja uurisin ka mina üks kord kui just parasjagu pidureid õhutasin ning ratta uuesti alla panin..ja jõudsin sellisele järeldusele et kui on all 01 velg(ovaalsete aukudega) siis saab õhutada ilma ratast alt võtmata...juhul kui teha spetsiaalse kujuga võti....tavalise võtmega saab küll ligi aga ei mahu võtit keerama ja kui on hästi avatud vali siis pole õldse probleemi(nt 5kodaraga veljed)Algselt postitas: Marcuz
Et esipidurite ventiilidele (kust õhk piduriajamist välja lasta) ligi pääseda peab esirattad ära võtma?? Raamatus oleva pildi järgi küll muud moodi eriti ligi ei pääse.![]()