Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
r
raidos
Suletud kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas raidos »

Äkki oskab keegi aidata. Probleem on niisugune, et kohe mitte kuidagi ei taha õhk pidurisüsteemist välja tulla. Torud on kõik terved, tagumised töösilindrid kuivad (üks lekkis, vahetasin ära). Õhutamisel tuleb esimesed kaks ventiilikeeramist õhku, kolmas kord on kena ja sealt jätkates ka neljas ja edasi korras. Siis kui ring peale tehtud, hakkab täpselt sama jama uuesti pihta ja nii igal rattal. Paluks vihjeid võimalike probleemkohtade asjus.
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Algselt postitas: raidos
Äkki oskab keegi aidata. Probleem on niisugune, et kohe mitte kuidagi ei taha õhk pidurisüsteemist välja tulla. Torud on kõik terved, tagumised töösilindrid kuivad (üks lekkis, vahetasin ära). Õhutamisel tuleb esimesed kaks ventiilikeeramist õhku, kolmas kord on kena ja sealt jätkates ka neljas ja edasi korras. Siis kui ring peale tehtud, hakkab täpselt sama jama uuesti pihta ja nii igal rattal. Paluks vihjeid võimalike probleemkohtade asjus.
Tõenäoliselt tuleb õhk siis peasilindrist sisse.
r
raidos
Suletud kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas raidos »

Peasilindrit kahtlustan juba ise ka. Kas mansettide vahetamisel on mõtet? Mul on mingisugune universaalne komplekt, kus on töösilindrite mansetid (4x), samadele asjadele kaitsekummid (4x) ja siis veel 3 "asja", mis kuuluvad ilmselt peasilindrile. Kas silindri lahtivõtmine ja ka kokkupanek on väga keeruline protsess? On mingeid erinippe, mida peaks teada?
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Usun, et asi on mansettides. Endal oli täpselt sama asi, vahetasin mansetid ära ja siiamaani töötavad. Mingeid nippe seal ei tohiks olla. Lahti käib pump sellest suurest poldist peapumba otsast. Paned kolvid sisse samas järjekorras nagu väljagi võtsid ja peaks ilusti töötama. Soovitav oleks muidugi pump seest puhtaks pesta.
n
nivamb
Suletud kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas nivamb »

Algselt postitas: raidos
Peasilindrit kahtlustan juba ise ka. Kas mansettide vahetamisel on mõtet? Mul on mingisugune universaalne komplekt, kus on töösilindrite mansetid (4x), samadele asjadele kaitsekummid (4x) ja siis veel 3 "asja", mis kuuluvad ilmselt peasilindrile. Kas silindri lahtivõtmine ja ka kokkupanek on väga keeruline protsess? On mingeid erinippe, mida peaks teada?
Ma arvan, et pane uus peasilinder ja pidurid on korras, mansettide vahetus on enesepett, sest tavaliselt on silinder seest ovaalseks kulunud ja uued mansetid ei hakka ikka pidama. Pidurid ikkagi elutähtsad, nende pealt pole mõtet kokku hoida;)
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Endal oli ka sama probleem ning vahetasin nädalavahetusel peapumba ära.

Kui remontkomplekt olemas, siis võib muidugi seda kasutada, aga nõustun arvamusega, et see pigem enesepett või probleemi ajutine edasi lükkamine.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
r
raidos
Suletud kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas raidos »

Tänud seniste nõuannete eest! Oskab keegi öelda, palju uus pump võiks maksta?
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

Algselt postitas: raidos
Tänud seniste nõuannete eest! Oskab keegi öelda, palju uus pump võiks maksta?
mingi 200-250 krooni.
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Küsimus pidurimeistritele veel, et milles probleem võib olla, kui peale kässari tõmbamist võtab tagumistesse õhu vahele.

Tuha pakutud vaakum, kuna kork koos kummilutuga on umbes, ei saa olla. Kas võib viga olla näiteks tagumistes silindrites, kuigi need pole ka kuigi vanad.

PS! Peaslinder sai just uus!
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: mess
milles probleem võib olla, kui peale kässari tõmbamist võtab tagumistesse õhu vahele.

kuna kork koos kummilutuga on umbes, ei saa olla.

PS! Peaslinder sai just uus!
Kui tegu on õhutusnipliga (kork koos kumilutuga) mismoodi sa siis peale peasilindri vahetust õhu välja said? Viga võib selles peitudagi.
C
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Vabandan, et ei selgitanud ennast piisavalt. Kusagilt foorumist jooksis ka läbi, et tuhajuhel oli kunagi piduriõli mahuti kork koos kummilutuga, mis seal all käib nii tihe olnud, et ei lasknud käsikat tõmmates õlil järgi voolata ning tõmbas õhu vahele.

Aga sellegi poolest, mis tekitab käsikat tõmmates taha õhku vahele? :(
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: mess
Aga sellegi poolest, mis tekitab käsikat tõmmates taha õhku vahele? :(

Äkki mõne vooliku või toru kinnitus lahti, auk voolikus või miskit?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Sellisel juhul ei jää muud üle kui töösilindri mansetid närud. Käsipidurit tõmmates lähevad kolvid vabaks. Vedru kolbide vahel surub neid laiali. Selle asemel et imeda peale läbi torustiku piduriõli tõmbab ta hoopis manseti vahelt õhku.
Selliseid vigu olen ka enne kohanud. Aitas töösilindri vahetus.
C
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Algselt postitas: motamees
Sellisel juhul ei jää muud üle kui töösilindri mansetid närud. Käsipidurit tõmmates lähevad kolvid vabaks. Vedru kolbide vahel surub neid laiali. Selle asemel et imeda peale läbi torustiku piduriõli tõmbab ta hoopis manseti vahelt õhku.
Selliseid vigu olen ka enne kohanud. Aitas töösilindri vahetus.
Noh jah seda oligi karta. Aga tänud motamees.

PS! Tänud ka PuZup seda varianti kaalusin ka, aga mitte kusagilt ei leidnud leket, ning vedelikukadu ka enam ei esinenud, kui peasilinder (mis õli salongi lekitas) välja sai vahetatud
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
r
raidos
Suletud kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas raidos »

Mis te arvate sellisest õhutamisest, kui pärast pumbavahetust remondimehed lihtsalt paar korda lasid õlil õhutusventiilidest kahte lehte lennata ja minu hilisema "häda" peale veel korra tagumisi samuti õhutasid? :) Piduri käik jäi ikkagi suti pikaks, proovin varsti veel koduselt õhutada. Vanakooli raamatud ikka räägivad, et voolik ja purk... Või on viimane lihtsalt õli säästmiseks, mida hiljem saab vajadusel kasutada?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: raidos
Vanakooli raamatud ikka räägivad, et voolik ja purk... Või on viimane lihtsalt õli säästmiseks, mida hiljem saab vajadusel kasutada?
See jah limamise vähendamiseks ja õli säästmiseks.
Ise olen viimasel ajal süstla ja voolikukuga teinud. Nippel lahti ja imen süstlaga (mul ju paarimeest pole kes pidureid pumpab). Süstlatäis jälle paaki tagasi kui just väga must ei ole. Nii võid ju ohtralt seda ringi lasta et kindlalt õhk välja saada. Veel võib ka vahepeal ise pumpamas käia. Surve mõjul süstla kolb ise liigub.
C
r
raidos
Suletud kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas raidos »

Ja ei saagi õhku päris välja :mad:. Esimesel kahel ventiili lahtipäästmisel tuleb õhku, kolmas kord on korras, uuele ringile minnes hakkab sama jama pihta :( Pump äsja vahetatud ja lekkeid pole :( Mida veel peaks tegema? :yllatunud
m
Marcuz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 286
Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Autod: Avensis 2.0i
Kontakt:

Postitus Postitas Marcuz »

Et esipidurite ventiilidele (kust õhk piduriajamist välja lasta) ligi pääseda peab esirattad ära võtma?? Raamatus oleva pildi järgi küll muud moodi eriti ligi ei pääse.:puzzled
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

Algselt postitas: Marcuz
Et esipidurite ventiilidele (kust õhk piduriajamist välja lasta) ligi pääseda peab esirattad ära võtma?? Raamatus oleva pildi järgi küll muud moodi eriti ligi ei pääse.:puzzled
jah seda asja uurisin ka mina üks kord kui just parasjagu pidureid õhutasin ning ratta uuesti alla panin..ja jõudsin sellisele järeldusele et kui on all 01 velg(ovaalsete aukudega) siis saab õhutada ilma ratast alt võtmata...juhul kui teha spetsiaalse kujuga võti....tavalise võtmega saab küll ligi aga ei mahu võtit keerama ja kui on hästi avatud vali siis pole õldse probleemi(nt 5kodaraga veljed)
m
Marcuz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 286
Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Autod: Avensis 2.0i
Kontakt:

Postitus Postitas Marcuz »

Raamatust lugesin, et kasutada auto riistakomplektist spetsiaalset kummitoru selleks, aga omateada mul ple sellist. Kas asendada see mingi toruga või pole seda vaja?
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
Vasta