Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
soovitan sul kogu piduri süsteemi vedeliku ära vahetada.. kui oled vana headuses kindel siis võid selle kinni püüda kuhugi kankusse..
vedeliku vahetuse käigus kohe selge mis värk.. sa keera ükshaaval õhutus niplid lahti ja olles ühe nipli lahti keeranud lase sõbral tugevasti pidurile vajutada.. vedelikku peab purskama ilusti...
ja kui see toiming edukalt sooritatud ja ikka abi pole tuleb vaadata üle silindrid..
vedeliku vahetuse käigus kohe selge mis värk.. sa keera ükshaaval õhutus niplid lahti ja olles ühe nipli lahti keeranud lase sõbral tugevasti pidurile vajutada.. vedelikku peab purskama ilusti...
ja kui see toiming edukalt sooritatud ja ikka abi pole tuleb vaadata üle silindrid..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
kui pehmeks ta võtab???? vahetasin ka klotsid ära ja pidurid jäid jah maru "pehmed", pumpamisega läheb paremaks:(Esialgne postitaja motamees
Kui panna kulunud ketta peale uued klotsid on pidurid alati pärast pehmed. Asi selles, et ketas kulub keskelt rohkem kui servadelt. See vedrumine tuleb klotsi läbipaindest. Kui ketast ei vahetata ja klotsid kannavad äärte pealt siis käiake sealt veits maha. Klotsi katte pealt ma mõtle. Tavalise sõidu juures sobindub see kettaga päris pikka aega.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ikka väga pehmeks. Üks kunde tuli kord tagasi ja riidles et auto hullemaks tehtud. Ma võtsin siis auto ja sõitsin esimese käiguga ja vasaku jalaga hoidsin pidurit peal. Läks oluliselt paremaks. Normaalseks läks alles kuskil nädala pärast. See oli kõva sõidumees. Mingil penskaril (nagu mina:D) läheb sellega vist kuu aega.
Siit veel üks soovitus. Kui vahetate pidurikettaid pange alati uued klotsid peale. Muidu on nii, enne kui klotsid vastu kuluvad on ketas juba roostes

C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Nimetule ei oska tõesti midagi soovitada.:(Kohe ei tule midagi tarka pähe:(:sein Eks see sihuke katseeksituse meetod. Esiketastel kindlasti vähe pidurduspinda--- aga taga:P Ma arvan et viga on selles rattas, mis plokeerib. Võtab lihtsalt liiga vara ja teised rattad ei jõua veel rakenduda. Selliseid asju on olnud siis kui tagaklotsidel on kate maha tulnud:puzzled
C
Tänud kõigile soovituste eest.
Mis puudutab eelmisi vihjeid, siis:
Klotsidel on kate peal veel.
Õhutades oli pedaali vajutades surve igati korralik.
Enne tagasilindrite vahetamist sõitsin aint esipiduritega(klotsid olid juba vahetatud) ja pidurdas ilusti.
Selline asi ka veel, et piduripedaal võtab ypris lõpust.
Seega palun andke veel vihjeid, enne kui kuvaldaga kallale lähen
Mis puudutab eelmisi vihjeid, siis:
Klotsidel on kate peal veel.
Õhutades oli pedaali vajutades surve igati korralik.
Enne tagasilindrite vahetamist sõitsin aint esipiduritega(klotsid olid juba vahetatud) ja pidurdas ilusti.
Selline asi ka veel, et piduripedaal võtab ypris lõpust.
Seega palun andke veel vihjeid, enne kui kuvaldaga kallale lähen

- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Seal kolvi üleval ääres väike rant. Selle taga on tavaliselt tolmukott. Võta kaks suurt kruvikeerajat ja pane nende otsad soone sisse. Kohe sinna kõrvale kruvika ja pidurisilindri vahele areta mingi tugi. Tekib üüratu tugevusega jõuõlg kui sa kruvika välisotsi hakkad alla suruma. Vastavalt sellele kuidas kolb silindrist välja tuleb aretad tuge kõrgemaks. Lõpuks ongi kolb käes. Ettevaatust jõuõlg on nii tugev et võib randiosa küljest ära tõmmata. Sellepärast ikka kahte korraga ja sujuvalt.
C
-
eeffekt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
- Asukoht: kristiine
- Autod: 523i sedaan
- Kontakt:
OLI JUHUS KUS LASIN LINNAS VAHETADA AUDIL TAGUMISED PIDURI TÖÖSILINDRID. PEAAEGU NÄDAL SAI RINGI SÕIDETUD...... JA SIIS KADUSID JÄRSKU PIDURID KÕIGE VAJALIKUMAL HETKEL (NAGU TAVALISELT:D) SAI MINDUD UUESTI AUTOREMONDI TÖÖKOTTA. TULI VÄLJA, ET REMONDIMEESTEL OLEVAT IKKAGI ÕHK VAHELE JÄÄNUD PIDURITE PUMPAMISE AEG. ÕHUTATI KORRALIKULT ÜLE....... JA KORRAS.
jahil
Mull asi ikke nii perses oli, et kolvi nii sisse saamine, et saax sinna serva taha jõu õla panna oli ilma otsese haamriga virutamise suhtkoht võimatu, ei tahtnud seda ka teha aga lõpux on siis esimesed ok's, aga mottmees selline kysimus, et osa piduri systeemist ei anna ära õhutustada, seal kas viga võix olla ka piduri tule lylitis/õli jaoturis et kui kolb on yhte asendisse kinni jäänud või niiimodu ja mis sell puhul on mõttekam kas see sitt sealt välja ja uus asemele???
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ei midagi ei pea ära viskama. Selle kolvi seal lüliti-jaoturis saab oma kohale tagasi. Ühele poole läheb ta siis paika kui üks mees hoiab pidurisurvet töötava süsteemi pool üleval ja sina keerad tasakesi selle alumise korgi lahti. Süüde las olla sees ja teine mees vaadaku seda punast kontrolltuld. Kui sa sealt tasakene õli välja lased siis hakkab kolb teisele poole liikuma. Niikui tuli ära kustub on kolb paigas. Kui kolb on allapoole läinud siis keera ( ilma survet peale panemata) see kork täitsa välja ja sealt tekkinud august lükka naelaga ( seal päris vähe ruumi) see kolb keskasendisse. Üks mees las vaatab jälle lampi ( või tunnetad väikest fiksaatori naksu). Ma pole nagu enne kohanud et see kolb õliliikumise päris kinni oleks pannud ( kuigi insenerid seda nii on mõelnud) Ju siis sul on erivariant või on veel kuskil viga. Kui miskit arusaamatuks jäi küsi juurde.

C
asi selles ongi et ma ei tea isegi milles viga on, taguiste pidurite ja ees alumiste silindrite õhutustamisel lykkab toru otsast ainult yhe tiba tillukuese mulli välja ja kui uut ringi hakkad välja laskma siis kaput mittte kui midagi ei tule. Aga see jaoturi jutt oli teoreetiline võimalus ma raamatukogus vaatasin selle pulga joonist ja seal tundus nägu suudax see voolu sulgeda, ja venekeele kohapealt ei ole just kõige kirkam kriit karbis, seega jäid joonist selgitavad textid lugematta. peab ikke venekeelt õppima hakkama
tänud mottamees, lõpux olen oma pidurid korda saanud, hulka vaeva on nähtud, kõige täbaram lugu mis oli oli peapumba mansetidega esimene komplekt ei tahtnud millega pärast pidada, ja lasi vedeliku võimendisse ma ei saanud õigel ajal pihata ja see läx mootorisse
aga võtsin asja uuesti käsile ja kahe nädalavahetusega on pidurid nigu miskad:P


see suur et mul siuke jama et vahetasin tagant piduriklotsid ära ning peasilindri mansetid, ning probleem selles et üxki pidur ei võta:flaming Kui sõidad ja pumpad täiega siis justkui hakaksid võtma, ja kui ma tagumise juhipoolse õhutus nipli lahti võtan siis tuleb sealt pika pumpamise järel törts õli ning teispool on õhutusniplil hambad maas ning ei saa lahti. Palun andke nõu mida peax tegema:(
-
aAnonymous
- Foorumi kasutaja