Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
-
mmiq
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 122
- Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: 2106&2121
piduriprobleem
asi hakkas peale sellega, et ükspäev sai avastatud, et esimesed piduriklotsid suht läbi olid.ostsin siis uued ära (80 jaaku) ja installisin ära.proovisin siis kuda on ja pidureid polnud ollagi.miskipärast kakkusime siis kõrvalistujapoolse tagatrumli maha ja ennäe-silindril olidki mahlad väljas.ega's midagi, klotsid-vedrud möllud pealt minema ja vana silindrit uninstallima.kuna stuts oli kõvasti kinni roostetanud, läks loomulikult puruks.pressisin puruks toru kokku ja keerasin kolmiku otsa, et piduriõli välja ei jookseks.uue silindri panin kohe külge ära ja lappasin klotsid ja vedrud ka tagasi, et kui uue toru saan, siis ainult selle külge panek.järgmine päev ostsin uue toru ära, krudisin kähku külge ja proovisin.tagumised pidurid võtavad küll aga esimesed ei võta kohe üldse ja pedaal jookseb ka peaaegu põhja välja.täna sai nats õhutatud esipidureid ja läks nagu veits paremaks aga mitte nii heaks, nagu oli enne.ise kahtlustan veel seda, et uued klotsid ees sisse kulumata ja seetõttu ei võta.
aga kui kellelgi on parem versioon, või teab kuidas aidata, siis pange aga siia kirja.
aga kui kellelgi on parem versioon, või teab kuidas aidata, siis pange aga siia kirja.
Niva käsipidur
probleem on selline: käsipidur ei võta ühtlaselt. blokki võtab ainult parempoolne tagumine ratas. muidu on niva kaua seisnud ja pidureid häkkima hakates olid tagumiste trummelpidurite klotsid väga kulunud. ostsin uued klotsid ja panin peale. võtsin käsipiduritrossi ka maha. seal oli mõni katkine kiud, mille kõrvaldasin ka ära, ja õlitasin trossi ära. uuesti trossi peale pannes panin tähele, et see "kang"(kinnitatud piduriklotsile), mille külge tross läheb ei ole samal kaugusel teise piduriklotsi "kangiga"(ma ei tea nim.).
proovisin neid küll jõuga ühtlaseks tirida aga käsipidurit tõmmates läheb jälle paigast ära.
praegu ongi nii et pidurit on head ja võtavad ühtlaselt aga käsipiduriga jookseb blokki ainult parempoolne ratas.
mida tuleks teha, kas tross välja vahetada? kuigi praegune paistab olevat heas korras.
proovisin neid küll jõuga ühtlaseks tirida aga käsipidurit tõmmates läheb jälle paigast ära.
praegu ongi nii et pidurit on head ja võtavad ühtlaselt aga käsipiduriga jookseb blokki ainult parempoolne ratas.
mida tuleks teha, kas tross välja vahetada? kuigi praegune paistab olevat heas korras.

-
sserbin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 194
- Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
- Asukoht: haapsalu
- Autod: krossi 01
06 on automaatselt reguleeruvad tagumised pidurid aga 01 on sellised et ise peab peale keerama ja kui ühte poolt on vähem keeratud....vuib selles asi olla:puzzled
aga ma ei tea mis süsteemiga niival on aga sellest saab klotside järgi aru need mis ise reguleerivad ennast neil on nagu selline vedrutaoline asi seal kus klots kinnitub selle taldriku külge
loodan et said midagi aru
aga ma ei tea mis süsteemiga niival on aga sellest saab klotside järgi aru need mis ise reguleerivad ennast neil on nagu selline vedrutaoline asi seal kus klots kinnitub selle taldriku külge
loodan et said midagi aru
nival on 01 klotsid ilma isereguleeritavate vedrudega. reguleerida saab ainult piduriklotsi kaugust trumlist, aga käsipidurit saab ainult peale ja maha keerata. või ma eksin ja oskate mind täpsemini aidata.Esialgne postitaja serbin
06 on automaatselt reguleeruvad tagumised pidurid aga 01 on sellised et ise peab peale keerama ja kui ühte poolt on vähem keeratud....vuib selles asi olla:puzzled
aga ma ei tea mis süsteemiga niival on aga sellest saab klotside järgi aru need mis ise reguleerivad ennast neil on nagu selline vedrutaoline asi seal kus klots kinnitub selle taldriku külge
loodan et said midagi aru
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Mul sama jama (õigemini üks võtb jupi nõrgemalt)ja ei saanud ülevaatuselt läbi. Mehed teeninduses ütleid, et trossi vahetus.Esialgne postitaja ceesu
probleem on selline: käsipidur ei võta ühtlaselt. blokki võtab ainult parempoolne tagumine ratas.
mida tuleks teha, kas tross välja vahetada? kuigi praegune paistab olevat heas korras.![]()
Seega ostsin ära- 140 EEK:mad: Lähen homme/ülehomme vahetusse.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
ma sain küll uue trossi 55 krooniga. täitsa uus. elan võru lähedal ja seal müüvad sellid kes toovad venemaalt. natuke tunnen teile seal kaugemal kaasa.
aga probleem lahenes mul üsna lihtsalt. piduri pikem vedru oli ühest kohast väljaveninud. panin uue ja kombes. alguses ei osanud lihtsalt sellele tähelepanu pöörata.
aga probleem lahenes mul üsna lihtsalt. piduri pikem vedru oli ühest kohast väljaveninud. panin uue ja kombes. alguses ei osanud lihtsalt sellele tähelepanu pöörata.
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Kadedaks teeb, sest mina pidin sama jubalaka pea 3x kallimlat soetama!:mad:Esialgne postitaja ceesu
ma sain küll uue trossi 55 krooniga. täitsa uus. elan võru lähedal ja seal müüvad sellid kes toovad venemaalt. natuke tunnen teile seal kaugemal kaasa.
P.S. Kui sa Rutja Cmpile ei lähe, siis Lõuna-eestlasena pane Nivale hääled sisse ja tule Rakkesse maasturimeeste jõukatsumistele kaasa elama!
http://www.4x4offroad.ee/suvi2003/
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
niva käsipidur
shiguli käsipidurit (olgu Niva või muu) korrastades tuleb see kang mille külge läheb käsipiduri viia maksimaalselt tahapoole. Selleks töö alustades lase tross lõdvaks. Kangi tahapoole lükates ja seda vaheplaati ettepoole lükates, mille peal on vedru toetuskummid, mõõda äranende vahele tekkinud pilu. Klotsid peavad enne seda olema maksimaalselt trumli vastas ja siis trummel maha võetud. Seejärel vaheplaat välja ja niiplju kui mõõt näitas keevitada pragu lühemaks. Kui trummlile on rant ette kulunud laske see rellakaga enne maha. Kui nüüd kokku panna, tross ära timmida on käsipidur alati olemas. Pidurisilindri kolvid peavad olema alati käega liigutatavad. Tross millel on keed väljas pole enam tross, vaid nöör.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Piduriprobleem
Kui panna kulunud ketta peale uued klotsid on pidurid alati pärast pehmed. Asi selles, et ketas kulub keskelt rohkem kui servadelt. See vedrumine tuleb klotsi läbipaindest. Kui ketast ei vahetata ja klotsid kannavad äärte pealt siis käiake sealt veits maha. Klotsi katte pealt ma mõtle. Tavalise sõidu juures sobindub see kettaga päris pikka aega.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Võibolla hilja oma arvamust avaldada aga siiski. Ehk on viga tagaklotside reguleeringus. St mingil hetkel vajub klots trumlist nii kaugele, et selle trumli vastu saamiseks kulub mitu pumbatäit õli. Kui juba vastu pumbatud siis kõik jälle OK. Keema minekus asi ei tohiks küll olla, sest siis jääb pärast õhumull sisse. Seda aga väidetavalt polnud. Kui küsija on oma probleemile lahenduse leidnud võiks sellest teisi teavitada. Seegi kõigile kogemus. Mõnikord võib ju teiste vigadest ka õppida.

C
Piduritrummeli eemaldamine
Probleem selles, et vaja tagapiduritel töösilindrid ära vahetada. Selleks aga vaja trummel maha saada.
Aga kuidas ma seda teen, kui pidurid ei tööta? Trummli saab ju maha nii, et käitad ratast ringi ja siis vajutad pidurit ja trummel tuleb lahti.
Aga kui piidurid ei võta yldse. Kas siis pean selle trummli maha lõhkuma sealt pealt?
Aga kuidas ma seda teen, kui pidurid ei tööta? Trummli saab ju maha nii, et käitad ratast ringi ja siis vajutad pidurit ja trummel tuleb lahti.
Aga kui piidurid ei võta yldse. Kas siis pean selle trummli maha lõhkuma sealt pealt?

-
sserbin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 194
- Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
- Asukoht: haapsalu
- Autod: krossi 01
just ega aint niimoodi maha ei saa et pidurid peale ja tuld ma vutsin endal kõig ilma pidurite abita maha ja sa ikke ennem vaata vuibolla trummel täitsa lahti anna aga trummli ja rummu vahele ussirohtu (need pihustitega pudelites roost eemaldajad vui rooste surmad) ja küll ta tulebEsialgne postitaja Laurix
sa pole vist enne sellise asjaga tegelenud...ei pea maha lõhkuma...piisab kui koputada haamriga(puupaku paned vahele) trumli tagumise serva pihta, ja nii mõlemalt poolt, küll ta siis liikuma hakkab ja maha tuleb;)

