Mootor ajab õli välja...
Mootor ajab õli välja...
-
lLadarider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 212
- Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
- Asukoht: Tallinn/Õismäe
- Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d
Mootor ajab õli välja...
Paar kuud tagasi sai pandud uus õli, aga siis selline asi juhtus kui kontrollisin õlitaset, siis tundus liiga vähe ja kallasin juurde.Aga pärast avastasin, et panin üle max.Enam vähemaks ei lasknud, nüüd aga selline probleem et õli jälle min.Kas äkki võis juhtuda, et üle valamisega juhtus midagi?
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
Täpsemalt kustkohast märg?
Kui mootor on väljas lisaks ka must, siis vahel ei saagi aru, kas lekib või on mingi vana mustus. Seega soovitaks mootori korralikult puhastusvahendiga üle käia ja siis jälgida, kas kuskilt ajab välja või ei.
Millal muidu suuremaid tihendeid (õlivanni-, plokikaane-, ...) autol vahetati?
Kui mootor on väljas lisaks ka must, siis vahel ei saagi aru, kas lekib või on mingi vana mustus. Seega soovitaks mootori korralikult puhastusvahendiga üle käia ja siis jälgida, kas kuskilt ajab välja või ei.
Millal muidu suuremaid tihendeid (õlivanni-, plokikaane-, ...) autol vahetati?
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Kui väga kulunud mootor on ,siis pikemate sõitudega kaob õli nii sama kah ära . Õli võib ka väntvõlli simmerlingide vahelt välja saada ja lisaks igasuguste muude tihendite vahelt . Naljaga võib veel ütelda ,kui juba küünlajuhtmed õlised on ,siis võib õli olla juba karteri tuulutusest välja lennanaud või pole mootoril klapikambri kaant peal.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
võtad 13 võtme ja keerad karterituulutuse kopsiku lahti ja siis lihtsalt puhastad selle korralikult ära ja põhimõtteliselt peab karterist õhk pääsema selle turu kaudu õhupuhastisse ( toru võib kah umbes olla). Kui karterituulutus on umbes ,siis tekib mootorisse rõhk ja see surub õli tihendite vahelt välja.
-
lLadarider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 212
- Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
- Asukoht: Tallinn/Õismäe
- Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d
Homme proovin, vaatan:)Algselt postitas: Laurimetall
võtad 13 võtme ja keerad karterituulutuse kopsiku lahti ja siis lihtsalt puhastad selle korralikult ära ja põhimõtteliselt peab karterist õhk pääsema selle turu kaudu õhupuhastisse ( toru võib kah umbes olla). Kui karterituulutus on umbes ,siis tekib mootorisse rõhk ja see surub õli tihendite vahelt välja.