Venelaste rats,et auto paremini soojaks saada...

Venelaste rats,et auto paremini soojaks saada...

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Venelaste rats,et auto paremini soojaks saada...

Postitus Postitas Indy »

o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ilmselt toimib - jutt igati loogiline
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Saaks äkki ka kerge tõlke tekstile...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
k
kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

Postitus Postitas kenu »

Algselt postitas: PuZuP
Saaks äkki ka kerge tõlke tekstile...
Idee on selles, et koha pääl töötades (mad pöörded) rikub salongiventikas mootori soojusreziimi. Salongiradikast tulnud jahedam vedelik läheb veepumbast otse mootorisse ja tõmbab mootori töötemperatuuri madalamale.
Siin aga lastakse salrongiradikast tulnud jahedam vedelik termostaadi pääle (selle jaoks on lisastutser pandud termostaadile), termostaat läheb koomale ja ei lähe enam niipalju jahvedelikku suurde radikasse ning mootori töötemperatuur ja seega ka salongiradika temp tõusevad.

Nojah, asi peaks toimima, sest madalatel pööretel avaldab sal.radikas jahutavat mõju. Koormuse korral vahet pole.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

et siis talvel kohapeal seistes ei hakka mõne aja pärast külma tulema..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 575
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

Postitus Postitas Ronn »

Äkki on kellegil kogemusi sellise asjaga?

http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... uct_id=397
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

on küll. sõber proovis kõigepealt auto aku pealt ja avastas, et eriti sooja ei tule sealt. kontrolli mõttes (et äkki vajab suuremat voltsi :P) lükkas otsad 220v ja hetkeks tundus, et midagi hakkab toimuma........ siis aga suss ja korras. ühesõnaga jama. :D
jahil
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: Ron
Äkki on kellegil kogemusi sellise asjaga?

http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... uct_id=397
Kui tähelepanelikumalt asja kasutusotstarvet uurida ,siis mõeldud on see puhur vaid udu eemaldamiseks tuuleklaasi sisepoolelt.
Meie kliimas ei näe invasteeringul mõtet ,sobib näiteks Saksamaale ,kus kõrgema ööpäevase õhutemperatuuri tõttu tekkib klaasile hommikuks vaid härmatis mitte jää.
a
Alex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
Asukoht: Tabasalu
Autod: Samara 21093

Postitus Postitas Alex »

minul on ta olemas lisa allikana, et klaasi seestpoolt uduvabana hoida.Aitab kuna ventilaator lahjavõitu.(tegu pole lada esiklaasiga)
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Ah see talvine probleem...eessõitjad kõrbevad,taga pane vildid jalga...:D
Selleks ongi õhk vaja salongis võimalikult hästi ringlema panna,abiks on tõepoolest tagaaknal asuv ventilaator,ka tagakardinad aitavad kaasa,tean oma kogemustest...
Vasta