Viimane aeg roostetõrjeks!
Viimane aeg roostetõrjeks!
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Viimane aeg roostetõrjeks!
Tegelikult ongi juba hiljaks jäänud,aga kuna teedele ei ole
veel soola/kloriidi segu puistatud saab veel päästa.
Esipõll,just radiaatori alumise vanni kohal.Paljudel on seal
karterikaitse kinnitus ja selle tõttu ka ei näe hästi mis seal
all toimub.Ja Ettevaatust kahe esisillatala küljes oleva karteri-
kaitse kinnituspoldi ärakeeramisega.Enamalt jaolt on esisilla
tala seestpoolt roostes ja nende poltide väljakeeramine
raskendatud.Enda polte pidin kuumutama pitsiga kaks korda
alles siis sain tervelt kätte.Kahe kuumutamise vahepeal sai
veel tala sissepoole õli pritsitud.
Uksed,polster maha ja korrosioonivastase vahendiga ära teha.Üksiti kui polster maas,saab ka ukselukud ära
määrida/õlitada.
Tagumine põll,sama toiming,just jälgida põlle ja portiiva liite-
kohti,hea roostetamise koht.
Pakiruumi põhi,just selle kohapealt kus sumbuti pott asub.
Sumbuti kipub "sööma" sealt korr.vahendit.
Nikeldatud kaitserauad ka seestpoolt korr.vahendiga ära teha.Sama ka kehtib ka 05-e alu kaitseraua kohta.Töö-
kaaslase 05-el pudenes nii ära et tagasi panna ei olnud
midagi.
Ise kasutan selliste tööde jaoks Dinitrol ML`i.Ühe liitrine
pudel maksab 107-120 kr.Väärt värk!Kui teinekord tava-
pintsliga ligi ei pääse,kasutan toaradiaaatori värvimiseks
mõeldud pintslit,kus saba on 45 kraadise nurga all.
Näiteks saab kaiteraudasi mahavõttmata seestpoolt
mökerdada.
Korralikel Ladaomanikel on see töö juba suvel tehtud,nagu ka mul.Nüüd sel nädalavahetusel teen veel järelkontrolli ja
loodan et kevadel on minu ?iguli sama ilus kui praegu!
veel soola/kloriidi segu puistatud saab veel päästa.
Esipõll,just radiaatori alumise vanni kohal.Paljudel on seal
karterikaitse kinnitus ja selle tõttu ka ei näe hästi mis seal
all toimub.Ja Ettevaatust kahe esisillatala küljes oleva karteri-
kaitse kinnituspoldi ärakeeramisega.Enamalt jaolt on esisilla
tala seestpoolt roostes ja nende poltide väljakeeramine
raskendatud.Enda polte pidin kuumutama pitsiga kaks korda
alles siis sain tervelt kätte.Kahe kuumutamise vahepeal sai
veel tala sissepoole õli pritsitud.
Uksed,polster maha ja korrosioonivastase vahendiga ära teha.Üksiti kui polster maas,saab ka ukselukud ära
määrida/õlitada.
Tagumine põll,sama toiming,just jälgida põlle ja portiiva liite-
kohti,hea roostetamise koht.
Pakiruumi põhi,just selle kohapealt kus sumbuti pott asub.
Sumbuti kipub "sööma" sealt korr.vahendit.
Nikeldatud kaitserauad ka seestpoolt korr.vahendiga ära teha.Sama ka kehtib ka 05-e alu kaitseraua kohta.Töö-
kaaslase 05-el pudenes nii ära et tagasi panna ei olnud
midagi.
Ise kasutan selliste tööde jaoks Dinitrol ML`i.Ühe liitrine
pudel maksab 107-120 kr.Väärt värk!Kui teinekord tava-
pintsliga ligi ei pääse,kasutan toaradiaaatori värvimiseks
mõeldud pintslit,kus saba on 45 kraadise nurga all.
Näiteks saab kaiteraudasi mahavõttmata seestpoolt
mökerdada.
Korralikel Ladaomanikel on see töö juba suvel tehtud,nagu ka mul.Nüüd sel nädalavahetusel teen veel järelkontrolli ja
loodan et kevadel on minu ?iguli sama ilus kui praegu!
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Niisama mõistete selgitamiseks:Algselt postitas: arvi100
Tegelikult ongi juba hiljaks jäänud,aga kuna teedele ei ole
veel soola/kloriidi segu puistatud saab veel päästa.
kloriid ongi sool. Mõned aastad tagasi kasutati tavalist keedusoola ehk söögisoola (NaCl). See aga -7 madalamal temperatuuril ei toimi enam. Sellepärast kasutatakse nüüd CaCl mis on ka sool. Toimib külmas paremini aga on ka metalli suhtes agressiivsem
Sry of OT
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2067
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 4x2102, Jeep & Toyota
enne kui mökerdama hakata, oleks tark läbi lugeda teema: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 7#pid66438
ning väike abifail k6igile roostet6rjujatele
ning väike abifail k6igile roostet6rjujatele

-
lLadarider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 212
- Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
- Asukoht: Tallinn/Õismäe
- Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d
Kas keegi teab mis on see must möks millega tehakse karbid kokku, et ei roostetaks?Ma juba mitmel autol näinud kuni usteni kokku tehtud sellega.Näeb välja nagu oleks värvitud...
Ja kui uksed värviks seest üle mingi välis metallist pindade jaoks mõeldud värviga peaks vist ka kasu olema.Suvel pagassi värvisin seest kõik üle aga uksed jäid värvimata:puzzled
Ja kui uksed värviks seest üle mingi välis metallist pindade jaoks mõeldud värviga peaks vist ka kasu olema.Suvel pagassi värvisin seest kõik üle aga uksed jäid värvimata:puzzled
-
hHõljuk
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 53
- Liitunud: 12 Juun 2004 11:16
- Asukoht: Vilj.
- Autod: Auto puudub
Kivikaitse? Kui mu ex-autol keretöid tehti, siis lasti ka ennem karbid ja koopaääred sellega üle ning siis veel õige värv peale.Algselt postitas: Ladarider
Kas keegi teab mis on see must möks millega tehakse karbid kokku, et ei roostetaks?Ma juba mitmel autol näinud kuni usteni kokku tehtud sellega.Näeb välja nagu oleks värvitud...
Kas see Dinitrol ML on määre, mis see täpsemalt endast kujutab ? Kus seda müüakse ? Mis vahendeid veel soovitate korrosiooni tõrjeks ? Kuna sain auto kätte alles 3 päeva tagasi, polnud võimalik suvel korrosioonitõrjet teha ning see töö tuleb nüüd ette võtta. Parem hilja, kui mitte kunagi 

Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Dinitrol ML on karbiõli (harilikult pruunikas vedelik). Müügil nii aerosoolpakendis kui ka kompressori jaoks paljudes autokeemiaga teglevates kauplustes. Kirjade järgi peatab edasise roostetamise. Püsib üsna hästi peal ja "ronib" ise edasi. See siis pigem sisepindadele. Dinitrolil on ka pihustamiseks hea otsiku pikendus, millega pääseb kitsamatesse kohtadessegi ligi.Algselt postitas: VAZ
Kas see Dinitrol ML on määre, mis see täpsemalt endast kujutab ? Kus seda müüakse ? Mis vahendeid veel soovitate korrosiooni tõrjeks ? Kuna sain auto kätte alles 3 päeva tagasi, polnud võimalik suvel korrosioonitõrjet teha ning see töö tuleb nüüd ette võtta. Parem hilja, kui mitte kunagi![]()
Saadaval ka värvitu korrosioonitõrje vaha (aerosoolpakendis), mida võib kasutada kohtades, mis rohkem välja paistavad. Mingisugune jälg küll jääb, kuid soliidsem kui karbiõliga.
Lisaks tasuks lugeda teemasse eelnevalt lisatud linke korrosiooni kaitsest.
Iga ilmaga aktsioonis!