surveaste-10,43

surveaste-10,43

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
v
vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

surveaste-10,43

Postitus Postitas vazist »

kuna on saadaval 06 plokk, millelt maha võetud 3,6mm.(sõitis krossi ja päris hästi) tekkis paar küsimust, millele ei leidnud ka otsingust vastust.Kaasa pakutakse ka selle mootori kolbe ja kaant , aga kuna asjad pole enam komplektsed loobusin.Enda plaan järgmine; Võtan 05 kolvist 2mm. maha (jääb ploki servast 0,3mm. allapoole).Surveaste tuleb10,43.Kaant aitan niipalju, et kolled kokku.Nukk Nivalt.
See on teooria, huvitav kas praktikas tööle hakkab.
Ise kardan selle surveastme ja õhemate kolvide koostööd. Kas selle surveastmega saab veel 98 bensuga sõita?
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Tõenäoliselt Sulle keegi ammendavat vastust siin ei anna. Jääb Sinu otsustada, kas katsetad ise või lähed juba ennast tõestanud lahenduse teed (st otsid omale mingi muu mootori).

Sinu olukorras võtaks kolbe niipalju/vähe maha, et ÜSS ei jääks ta kaugemale kui 1mm plokikaanest. Enne selgitaks välja muidugi kui paks on kaanetihend koostatud mootoris ja kui õhukeseks jääb kolvipõhi pärast freesimist.

Niva nuka kohta ei tea midagi öelda. Kui hakkab detoneerima 98'ga, võta "jämedam" võll.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Pane kokku ja sõida,kuid muud probleemid on juba koostamise viga ja koostaja viga!!!!
56506878
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

Siinkohal(kui juba jutuots lahti tehti) tahaks küsida selle Niva võlli kohta.... Oled sa "vazist" sellest niva nuki kasutegurist kuulnud? Ise kah veidi aga sellise külajutu tasemel. äkki Tuha või keegi kes nukkide hingeeluga kursis, teab veidi valgustada selle koha pealt. Mis sellel Niva nukil peale hinna siis nii teistsugust on, et jutud võimsuse ja ökonoomsuse tõusust lahti läinud?
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Ökonoomsust ei ennusta,aga klapitõus on suurem.Kuid ei ole klapi avanemise nurkasi mõõtnud.Aga suprkrossi mehed kiidavad küll.Üldiselt kihutamiseks on nukk hea,aga maasturi jaoks jama.
56506878
v
vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

Postitus Postitas vazist »

Niva nukkadest tean seda, et neid on kahte sorti:21213-hind 600 eek. ja 21214 -hind1000 eek. Motodel tehn. andmete erinevus pöörde momendis- ühel 123 teisel 126. Praktikas kogemused puuduvad. Minu puuduseks on see, et põhitöö kõrvalt jääb väga vähe aega hobiga tegeleda, kuigi juppe on ja koht samuti olemas.
v
vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

Postitus Postitas vazist »

Nii, nüüd proovisin niva 21213 nuka ära.Läks tavalise 1,5 mootori peale.Vahe on olemas.Veab madalatel ja keskmistel pööretel paremini, pole vaja käiku kohe vahetada.Mul jäi tunne, et kõrged pöörded tulid raskemini, kuigi kiirendus sama (mõõtsime enne ja pärast nuka vahetust).Kuna minu eesmärk adrenaliini saada, siis erilist effekti mulle see nukk ei pakkunud.
Seoses sellega läheb asi müüki 550eek.(poes 600).On ka proovimise võimalus, sest nuka jätan mootorisse.
Vasta