Selline mure et autol ei ole kunagi makki peal vist olnud v6i v2hemalt ei ole maki augus yhtegi juhet peale antenni oma.
Tahaks siis teada et mis juhtmed ma vedama pean ja kuidas vool v6tta, vaatasin et osad on voolu v6tnud sigareti syytajast, v6i 6tta vool otse akult ja kui akult siis kuhu ma need juhtmed yhendan ja millised peavad juhtmed olema???
Loodan et saite aru mu segasest jutust.
Aku pealt pole küll mõtet hakata eraldi juhet vedama,võta sigaretisüütajast pluss ja miinus ehk mass juba vabal valikul...
Juhtmed...vaata enam vähem sellised nagu üldises el. süsteemis LADA-l kasutatakse.
Ja kui makil enesel kaitset pole (üldiselt on) siis kindluse mõttes kaitse ka vahele.
Tegelikult on ka süütelukust võimalik võtta...
Tuleb vaid leida see klemm,kus on pidevalt pinge olemas.
**********************
Peaasi,et maha ei põleks...
Võimalik on igalt pingega varustatud klemmilt võtta ,aga....
...Ja "aga" tekkib siis kui varsti on kuulda hädaldamist ,et miks salongi tuli vilgub musa taktis ,miks volüüminuppu valjemaks keerates pilli kõlaritest vaid kärin kostab või pill sootuks vait jääb jne....
Kui on raha ,tahtmist ja viitsimist vähegi kvaliteetsemat tininat kuulata ,siis soovitan igal juhul võtta + otse akult ja kaitse panna kohe sinnasamma aku juurde vahele. Pilli toiteks kvaliteetne (uus) vähemalt 2-3 ruutmm-ne juhe.
Vaat Rem. otsa võib süütelukku ühendada ,et siis lukuga pilli tüürida.
Esialgu aitab. Võimude lisamine juba uus teema....
Algselt postitas: niffkin
:rolleyesAga kas keegi oskab mulle ka t2psemalt seletada kuidas ma need juhtmed sinna akule kinnitan ??:puzzled
Akult peaks tulema juhe vasakult esimese klemmi ülemisse serva - kinnita kasvõi sinna (kuigi mina viiksin just sealt lühikese juhtme uue kaitsme alla ja uue kaitsme alumisest otsast siis juhtme makile)
Küsisin kunagi sama kysimust Olaafi käest et kuhu yhendada maki juhtmed.. Ja tema soovitus oli juhtmed yhendada siguli kandelambi pessa mis asub seal pedaalidest yleval mootori ja salongi vaheseinal.. Sealt pidi olema turvaline see vooluvõtt ja läbikärssamist ei tohix karta..
Esitex oleneb ,mis raadiot tahad panna (mingit eriti võimast või mingi väike odav krapp) võikese odava krapiga pole probleemi sellejaoks võid toite võtta ka sigareti süütajast ,kuid ladadel peax tulema originaalis juba süütelukust raadio juhe.Kui tahad aga mingit tibake võimsamat tehnikat panna ,siis kõigekindlam on võtta auto akult ( panna kindlasti ka kaitse vahele) Kärssamise kohta niipalju ,et kui võetakse autost toidet ,siis peab arvestama ,et võibolla tuleb mõnele kaitsmele liigasuur koormus ja tulemuseks on kärssamine ,või kaitsme läbipõlemine. Teine asi ,mix kärrsama võib minna on ahalvad kontaktid ühendused peavad olema head ja tugevad ,ning korralikult isoleeritud.
arvutage palju üks automakk voolu tarbib
ja siis mõelge kuhu seda ühendada..
arvestama peab kindlasti seda, et tarbimine on hetkeline ja hüppeline mitte pidev koormus..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Yks kysmus on veel, see ei puuduta kyll maki juhtmeid aga siiski: :spinKui ma olen k6larid esiustesse 2ra kinnitanud siis kuidas ma need k6larite juhtmed sealt ukse juurest vean, kas pean ukse sisse augud puurima et juhtmed makini vedada?:)
mina ei viitsinud endal auke puurida, vedasin juhtmed läbi aukude, mis hingede jaoks ja ukse tihendite alt. Makile võtsin voolu ikka süütelukust kõige lollikindlam minu arust Sealt on hea võtta, sest kui otse akult võtta, siis pikapeale tõmbab aku tühjaks (tehtud-nähtud), aga kui kuskilt mujalt võtta, kus pärast süüte katkestamist vool kaob ja siis kaob ka ju maki mälu (jube jama on igakord uuesti seaded paika panna)
ärge näkku lööge kui jama kirjutasin:rolleyes
Algselt postitas: 3way
...jube jama on igakord uuesti seaded paika panna...
nojah...näkku siis seekord ei löö, kuid ausalt öeldes ei oskagi sellise tarkuse peale kohe midagi öelda...ütleme nii et mina isiklikult ei viitsiks küll iga kord kui süütelukus võtit keeran hakata jälle makikanaleid otsima...sellepärast ongi makil ju kaks plussi...üks pidev ja teine nö. juhtimispluss...pidev hoiabki makikanalid mälus ja muud seaded (oleneb makist muidugi)...juhtpluss selleks, et käivitamisel ikka mingi voolukõikumine kuskil on, seega ei pea seda kõikuvat voolu läbi maki laskma (selle viimase koha pealt pead ei anna...lihtsalt enda mõte vms...)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
Algselt postitas: Raxo
Kas olen mina loll või on makkidel endil juba kaitse küljes?
Ok, mingitel vanadel krappidel ei ole vist.
Kaitse jah igal vähegi asjalikumal makil endal olemas aga too vaatab rahulikult pealt kuidas akult toodud juhe kuskil vahepeal massi läheb ja auto põlema paneb.