turbo+fiati pritse?
Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht:
haapsalu
Autod:
21053
Kontakt:
Postitus
Postitas wilson »
23 Aug 2006 20:35
kui oled juba korra asja ära proovinud siis on juba suht kerge asja ette võtta!
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht:
haapsalu
Autod:
21053
Kontakt:
Postitus
Postitas wilson »
08 Sept 2006 17:56
http://forum.ladaclub-bg.com/viewtopic. ... Cbr%20/%3E
nagu siin näha on on suunatud turbost tulev õhk Põhimõtteliselt otse karpasse peale
Moss siin mainis et ma seda ei prooviks kuid nii tehtud on!! huvitab kasutegur!!?? juurde on ka lisatud elektriline benapump?
Kommentaare Ootan!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht:
nõmme
Autod:
2105 s1300, 1119
Postitus
Postitas olaaf »
08 Sept 2006 19:41
sommidel on mitu sellist liikurit.. bov on vahel ja töötab ilusti...
karpas on tehtud muudatusi - milliseid kahjuks ei kommenteeritud.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht:
haapsalu
Autod:
21053
Kontakt:
Postitus
Postitas wilson »
09 Sept 2006 09:24
kasuteguri kohta ei tea miskit öelda??
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht:
Viljandi
Autod:
Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:
Postitus
Postitas Tegija »
09 Sept 2006 11:13
Kasutegur on raudselt parem! Selle süsteemiga on võimalik kasutada coolerit(suuremaid rõhkusid) jpm. Loe "Maximum boosti"!
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht:
haapsalu
Autod:
21053
Kontakt:
Postitus
Postitas wilson »
10 Sept 2006 15:02
hetkeline mõte on sama systeem ära proovida.kuna eriti palju pole mul vaja ymber ehitada.ainult turbost coolerisse ja karpale peale!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht:
nõmme
Autod:
2105 s1300, 1119
Postitus
Postitas olaaf »
11 Sept 2006 08:47
uurisin veic - turbotamiseks pidi hea olema vanade mersude 1 lõõriline karpa
neid peaks saada ka olema..
ja muidugi renault 5 karpa
mida saada pole eriti
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
versus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
Asukoht:
tallinn/haapsalu
Autod:
=O=
Postitus
Postitas versus »
11 Sept 2006 14:25
Algselt postitas: olaaf
ja muidugi renault 5 karpa
mida saada pole eriti
Hmm, mis selle eriliseks teeb? Ei tahakski reklaamida aga äkki leian ühe sellise..
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht:
haapsalu
Autod:
21053
Kontakt:
Postitus
Postitas wilson »
11 Sept 2006 18:17
räägi mis ja miks hea?