turbo+fiati pritse?

turbo+fiati pritse?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

Pilt
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

nii,järgmise nädala lõpul saan 2 kere endale(2105,2107) arvatavasti läheb turbo siis 2107 peale.kere iseenesest eriti sirge pole aga asja saab eks järgmine nädal saab ka mõne pildiga teid valgustatud
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kui õigesti aru saan ,siis plaanitsed kämbile auto kaasa vedada.
Kas lased seal niisama vilet (häält) ,või on kavatsus ka seniks sõitma saada?
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

kaasa ma ta vean.kui korralikult tööle saan,saab näha mõlemat ;)
aga asi hetkel veel kere taga.siis vaja veel tlnnast otsida suuremad dyysid karpale.keevitada on vaja veel väljalase turbost.
teisisõnu on tegemist veel kyll.
muret teeb see et kas ma võin oma ladaga teist ladat vedada :puzzled
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui suuri düüse sul vaja läheb..

180bens 230õhk sobib?
palju lamda oli (et palju kütet rohkem saama peab?)

mis karpa sul doonoriks on.
teine kamber peaks ikka mehhaaniliselt avanema ja kui avaneb siis peaks ka ämbriga küttesegu sisse minema... :d
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

mida suurem seda parem arvan hetkel.kytte kohta ei tea veel miskit öelda,pole nagu asja täpselt paika saanud.arvatavasti tuleb doonoriks 03 karpa(väikeste kolbidega 1500cm)
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

sel juhul, kui haagise reigistrimass ei ületa veduki tühimassi ja autorongi registrimass ei ületa 3500 kg, piisab "B".
oskab keegi kiirelt sellele vastust anda????
ma saan aru et haagise regmass ei tohi olla suurem kui vedaja auto tyhimass ja kokku ei tohi kaaluda yle 3500 ?:puzzled
ma ei saa aru nagu
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

seadus näeb ette, et auto registrimass+ haagise registrimass ei tohi ületada 3500 kg. ma saan aru et sa tahad teist autot kaasa vedada, siis sellejuhul ei tohi vedava auto tühimass(ladal mingi ca 1075 kg, ei mäleta peast) olla väiksem haagise registrimasssist(autotreileril 1200-2500kg ), kus on teine auto peal.
Ja kui ma nüüd ise olen õieti aru saanud, siis auto transportimine treileril sama suure autoga on probleemne koht, sest registrimass on alati suurem kui tühimass ehk seadusega ei tohiks olla lubatud. parandage kui ma eksin või kui midagi ebaselget jäi.
ehk sa oled sama moodi aru saanud nagu minagi.;)
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

leidsin nyyd teise võimaluse!
treiler millel on 2ratast ja läheb 2 ratast peale aga mis sellel vaja on(doke,kindlustus,ylevaatus)??? mida?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kas sul õlijahutus kah on?
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

jätsime ära.kuna jõudsime arvamusele et ring on liialt väike et seda vaja oleks
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: wilson
jätsime ära.kuna jõudsime arvamusele et ring on liialt väike et seda vaja oleks
ring?

turbo on "soe" ringist hoolimata..
õlijahuti võib teha kasvõi vasktorust painutades teise radika ette sigrimigri...

mis õli sisseplaanid panna? 10w60?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

õli kohta ei oska veel midagi öelda kuna ei mõtle veel nii kaugele ette.tähtsam oleks ikka asi korralikult liikuma saada.kui liikuma saab siis vaatab edasi mis teeb,kas siis õliradikaga õlijahutuse(endal olemas õliradikas).ma lol veel olaaf räägi mis on õlide vahe?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Jahuti peab olema. Isegi niisama kohapeal tuuritades võib õli minna kümne minutiga kuumaks ja liiga vedelaks. Kui jahutita vesi särgis tõuseb 90*-ni ,siis õli kisub juba saja kanti ja varsti üle selle. Turbost käib ju kõva tuli läbi.
Ise pooldan "märgjahutust" ,ehk kopsikut ,milles mootori enda jahutussärgi vedelik ringleb. Siis jäävad ära mehhaaniline ventikas ,tutside-torude ehitamine ,radika paigaldus ,jne..
Õlipumba saab alati võimsamaks ehitada ,seda pead lõpuks nagunii tegema. Rallimehed jällegi abiks ,teavad täpselt ,kuis asi käib.
Ilma jahutuseta peab viskoossustähistuse järgi ikka väga kange teise numbri näitajaga õli olema. See Olaafi pakutu vist isegi sobiks. Aga arvestama peab ka saalede-vända vastupidavusega kõrgele temperatuurile. Pole midagi ,et käib esialgu niisama. Ettevaatus ennekõike ja puhkepausid venivad kole pikaks.
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

nyyd on siis põhiline möödas kuna sain auto sõitma.bena saab vähe peale.Sees on vana õli kah :( oskab keegi selle õli hinnast rääkida ?!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

hado 10w60 4L 580.- (!täissünt)
pinna 2b poe hind (maaletooja)

meie sprindi smaari valasin sisse hado 5w50 kuna turbot pole siis ehk saab hakkama :D

kunagi olen kasutanud ka 20w50 mineraalõli agip firmalt.. hind oli veidi alla 400 kui mäletan..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

eks peab siis midagi paremat sinna vaatama!täna lähen viilin karpas bensu tila lyhemaks,saab rohkem peale!
mõni asi veel ehitada ja siis timmimine vaid
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

Noh Wilson kas masin ei taha alluda sinu käskudele või mis, et sa teda tahad maha müüa?
Ära nüüd maha küll oma masinat müü selle pärast ,mis sul seal juhtunud on. Mina ise kui alustasin turboka ehitust ei teadnud turbost mitte kui midagi (ja projekt mida hakkasin tegema turboclubis BIKE:honda cbr 600f 1990a.+turbo -juss- ) aga nüüd masin käib ja puha, pole olnud viitsimist turboclubi kirjutada mida siis tegin, et masina käima sain korralikult aga usu mind sellisele mootorile nagu mina turbo peale panin on soiksile turbo pealepanek lapsemäng!
Kui mõistus otsa(või raha) siis ära mine masinale ligigi ,ennem kui pole uut ideed.
Muide siksidele on suht palju pandud turbosi peale, uuri netist kes mida on teinud ja vast saad omad probleemid ka lahendatud.
Halb vaadata kuis hea projekt "minema visatakse"
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

ära aja siin mingit sitta!auto sain suht kergelt tööle ja liikvele.myygi põhjus esiteks ei ole see et auto edasi ei liigu.endal pole lihtsalt aega ja rahakotti selle jaoks!
teiseks sinu seda teemat olen juba ammu lugenud,minu arust oled ikka täitsa l*ll,miks sa ei vahetanud kolbe ja asju paremate vastu.mootor ei pea sul sittagi vastu koos enda peale turboga!saame kokku ja siis arutame su seda NN lapsemängu :kuri
nagu ma ei teaks seda et turboladasi veel on.ma olen uurinud rohkem kuni sina kõige kohta kokku! :cul
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

Hea küll ära erutu nüüd !
Ma tahtsin teada miks lihtsalt oma kätetõõd tahetakse müüa.
Ja eks mul endalgi kodus üks lada millele plaan turbo panna ja eks ma siis saan võrrelda millele on lihtsam turbot panna kas bikele või ladale.
Muide tolle bike aastakäigu mootoril peaks ressursi olema ca. kuni 120-140kw.
Vasta