Logarite paigaldamine!

Logarite paigaldamine!

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Logarite paigaldamine!

Postitus Postitas Ladarider »

Sai siis täna logarid ostetud, aga tahaks teada kas neid saab ka ise paigaldada ja kas mingeid polte ka vaja osta?Tänud juba ette abistajatele!ps.logarid on tagumised.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ise ikka!
Sobitad kenasti paika ja lased äärtest (iselõikuvate)plekikruvidega kinni.
C
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Saab ka neetidega kinnitada.
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Tõmbneetidega paigaldus ei ole hea.Kahe-kolme aasta tagant korra
tuleks logarid alt ära võtta ja kontrollida roostetõrje ja mastiksi olemasolu,
vajadusel värskendada.Iselõikuvate kruvidega lihtsam,keera ära ja logar
käes,neetidega hakka käiama ja pärast uusi panema.Mul omal on 6 mm
poltidega pandud.
Kui sa said klaasplastikust logarid siis vaata et tagumine serv ulatuks
porilapaka kinnituse alla.Ilma auke tegematta lisakinnitus olemas.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: arvi100
...tuleks logarid alt ära võtta ja kontrollida roostetõrje ja mastiksi olemasolu...
Logari alla ei ole mastiks vajalik. Ainult roostetõrje.
C
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

Paigaldamisel tõmba logar ikka nii koopa lähedale kui saad ja jälgi, et ratas vastu koobast koormaga käima ei hakka! Endal see probleem kuna üle keevitatud koopad ja neil ka laiend peal! Aga jah...plekikruvid parim variant!
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Minuarust käis tagumine logar kahe poldiga, kuna välimine logariserv läks tagatiiva plekiserva taha :rolleyes
l
lada 1300sl
Suletud kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas lada 1300sl »

Algselt postitas: Raxo
Minuarust käis tagumine logar kahe poldiga, kuna välimine logariserv läks tagatiiva plekiserva taha :rolleyes
kui mina mõned päevad tagasi taha logareid tagasi panin siis ühe logari kohta läheb 4polti 2taha pleki külge ja 2 tagatiiva ääre ;)
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: lada 1300SL
kui mina mõned päevad tagasi taha logareid tagasi panin siis ühe logari kohta läheb 4polti 2taha pleki külge ja 2 tagatiiva ääre ;)
Ju siis on nii, et nii palju kui on sikse, nii palju on ka erinevaid kinnitamisi :D
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kruvide koht on seal, kus logar halvasti hoiab (on natuke eemal). Koht on tõesti igal logaril individuaalne.
Logar istub ilma kruvidetagi päris kindlalt kinni. Sellest aga ei tasu ennast petta lasta. Talvel korjab sinna sulalund ja jääd külge ja logarid muutuvad väga raskeks.
Just talve alguses tulevad kliendid kaebama logarite kadumise üle. Siis tahetakse osta ühte logarit, mid aga poest ei müüda. Üks eriti kapriisne klient (naisterahvas) isegi riidles minuga selle pärast, et ma talle poest ühte logarit ei too. Lõpuks sai ka mees (tavaliselt tuhvli all) sõna suust ja klaaris minuga ise asjad selgeks. See oli vist selle mehe aasta kõige rahuldavam (parem, kui jalgpall või sex) päev.:rolleyes
C
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Aga sinna koopa ütleme siis "tagaseina" on ka võimalus kruvid lasta, tähendab tagaseina mõtlen selle all kui nüüd seista otse rattakoopa ees ja see plekk mis vasta tuleb.Asi just selles et mul üks logar nagu sissepoole lömmis on ja nii jääks vahe vahele.Loodan, et keegi sain mõttest aru ka...:D
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: motamees
Kruvide koht on seal, kus logar halvasti hoiab (on natuke eemal). Koht on tõesti igal logaril individuaalne.
Nagu miilitsale: teist korda ja hästi aeglaselt.
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Teema küll tagalogari kohta, aga ikkagi lisan ühe nipi esilogari paigaldusest.
Kui esilogareid paigaldate, siis võtke lonseka küljest kummipunn ja asetage see hoopis läbilüügi puhvri peal oleva augu katteks. Muidu on see õõnsus seal koguaeg märga pori täis ja roostetab kiiremini. Ühe vanal siksil oli nii pandud ja auk oli täiesti puhas. Peale logari paigaldust muutub lonseka auku kattev kummipunn tarbetuks. Kui teil on neid punne muidu võtta, võite ka lonseka augu kaetuks jätta.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ja nii veidi lähemalt.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Paigaldatud esilogar. Kuus kinnituskruvi on näha. Seitsmes on just noole otsa kohal tagaseinas.
Kruvide panekul tuleb jälgida, mis selle koha peal teispool seina on.
Algul keeran kruvid sisse. Siis, kui kõik paigas, keeran ükshaaval välja. Kruvi otsad ja augu määrin roostevastase õliga ning kruvi tagasi paika. Nii ei tohiks kruviauk ära roostetada (nagu tavaliselt näha on vanadel autodel).Pilt
C
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Vaatasin mu autol juba ees logarid olemas, aga nagu mingi pleki moodi materjalist .:yllatunud
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Need alumiiniumplekist logarid on vanemat tüüpi. Nendele pakuti lisaks plastikust välisääri, mis peaksid ka küljes olema. Muidu roostetab poritiib täpselt selle logari kaare kohast ära.
Koos lisaäärega ka väga head asjad.
Esilogarite panekul peab jälgima, et esimene äär jääb natuke eespoolt paistma. Siis saab logari pealne kenasti pidevalt tuulutust. Kui on liiga palju väljas, kipub lumest läbi sõites küljest ära käristama.
C
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 283
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

Mul ka ees need vanad alumiiniumist logarid ja see plastik äär on ka. Kuid selle plastik äärega on jamad. See vajub koguaega alla (arvatavasti pole siis korralikult kinnitatud) ja esimesest alumisest nukast käis ratas vastu ja kulutas selle plastmassääre ära.

Ma kardan, et kui ma sinna uue plastmassääre ostan (kui neid veel saada on) siis see uus kulub sealt esimesest alumisest nukast samamoodi ära. Seal see vahe ratta ja pleki vahel on millegi pärast nii väike. (auto pole esiosaga matsu pannud ja rehvid on ka õigete mõõtudega.)
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Algselt postitas: allah
Ma kardan, et kui ma sinna uue plastmassääre ostan (kui neid veel saada on)
Saada neid enam ei ole.Otsisin ka suvel neid taga.Siis lõpuks
emeksist ühe vana rondi küljest sain.
Äärt kippus mul ka ära sööma.Panin kummpuhvri(rõnga)
vedru keeru vahele ja mure otsas.Muidugi ei tea kuidas sul
esivedrudega lood on ja kas lanzeronid ei ole liiga kummis.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ääred ei ole kinnitatud. Ainult plekilogari kummiäär hoiab neid kinni. Kui alla vajuvad, on ilmselt kummiäär ära pakatanud. Osa ääri oli pressitud väga viletsast materjalist, mis taastas lõpuks oma esialgse kuju (läksid vormist välja). Ka need võivad vajuma hakata.
Ega neid ääri pole ka mõtet otsida. Otsimine maksab rohkem. Need pildil olevad esilogarid ostsin kundele eile 130eek eest (poest).
C
Vasta