Vaz 2101, SexSix, 1972

Vaz 2101, SexSix, 1972

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
k
krister
Foorumi kasutaja
Postitusi: 249
Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
Asukoht: Tallinn, Lilleküla
Autod: 2101 '80

Postitus Postitas krister »

Algselt postitas: vaz2101
jube värk :(
mis vargapoisid karistuseks siis kah said?
Kohtuotsuse järgi on leidnud tõestamist 16 vargusjuhtumit. enamus karistusi muidugi tingimisi, kuid kaks kõige rohkem pätti teinud tüüpi istusid 20 päeva reaalselt vangis. Varasteks olid kolmteist 15-16. aastast poissi. Loomulikult peavad nad kannatajatele kahjud hüvitama.

See karistuse asi ei olegi võibolla kõige olulisem. Kurb on see, et politsei ei saanud sellele jõugule varem jälile. Tüübid on juba alates 2003. a. kevadest autosid varastanud ja sodiks peksnud. Kinni võeti nad 2004 sügisel, st kaks suve said nad karistamatult tegutseda. Peaaegu kõikide autodega sõideti Tabasalu-Harku-Õismäe vahelistel põldudel ja jäeti sinna samase ka maha. Politsei oleks võinud ju seal hakata kasvõi aegajalt patrullima, eriti siis kui jälle mõni vana ?iguli varastatud Õismäe-Mustamäe piirkonnast. Kahjuks asub Tabasalu-Harku-Õismäe vaheline ala Harju maakonnas, aga autod virutati Tallinnast. Kui poisid oleks varem kätte saadud jäänuks hulk autosid lõhkumata, kuid kõige parem oleks see olnud poistele endile. Usun, et nende hulgas oli mitmeid juhuslikult kampa sattunuid, kes läksid lihtsalt sündmustega kaasa. Siiralt loodan, et nad teevad tõsiseid järeldusi ning kasvavad sellest jamast targemana välja. See kohtuotsus on netis ka üleval. Tükk aega mõtlesin, et panen lingi siia, kuid just nende poiste peale mõeldes, kes murdeea möllus lollusi teinud, kuid edaspidi tahavad saada tublideks meesteks, ma seda siiski ei tee.
k
krister
Foorumi kasutaja
Postitusi: 249
Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
Asukoht: Tallinn, Lilleküla
Autod: 2101 '80

Postitus Postitas krister »

Algselt postitas: Reddoggy
:yllatunud Äkki tõesti ma ei oska end korralikult selgitada:puzzled
Tegelikult, kui järele mõelda, siis on foorumitesse (ja üldse) kirjutamine päris lihtne. Kujuta endale ette, nagu kirjutaksid kirjandit oma kirjandusõpetajale ning õigekiri peaks enamvähem paika loksuma.
Algselt postitas: mess
Vot selliseid postitusi mina siin foorumis enam näha ei taha! :kuri Võib olla on asi minus, aga mitte karu p***** ei saanud aru mis mõte või jutt või kumb siin nüüd üldse olemas oli. Hakka või ka suure vihaga õigekirja toetama! :sein
Ma sain pingutades Reddoggy jutust ikka ühtteist aru. Kodanik miksis lihtsalt kahe teema all olnud jutud kokku (enda auto teema ja siinse teema). Ma arvan samuti, et jätkame äri erakanalil (PS).

Kui nüüd veel korra veel Reddoggy segasevõitu postituse juurde tagasi tulla ja vastata värvija leidmise kohta, siis üks hullu võitu plaan tekkis mu peas - prooviks ise äkki värvida! Idee tuli sellest, et vaatas mu autot üks värvimisega tegelev inimene ja arvas, et kui ikka korralikult teha, siis tööraha ca 7000kr., millele lisaks siis materjalid (uurisin poest - ca 2500 kr.) Kui tahta pisutki kvaliteeti saada, siis ega ikka alla 3-5000 kr. töörahaga välja ei tule ma arvan. Endal puuduvad mul vähimadki värvimiseks vajalikud tööriistad ja kogemused, kuid kust nad mujalt tulevad kui ei proovi. Siin näiteks müüakse odavaid kompressoreid, sinna juurde vene värvipüstol, peaks mingi 2000 kr. hakkama saama. Elektridrell ja relakas on olemas... Öeldakse, et autode värvimisel lähevad kolm esimest värvimist aia taha, no aga kui ma värvin oma autot kolm korda?

Eilne garaa?iskäik lõppes järjekordse ebaõnnega. Panin vastlihvitud plokikaane peale. Ketihammasratta polti paigaldades kukkus selle seib mootorisse. Näha teda kuskilt ei ole, mootor pöörates kinni ei jää, kukkus ehk õlivanni. Mine aga jälle alla õlivanni lahti keerama! Koba olen ikka küll!
k
krister
Foorumi kasutaja
Postitusi: 249
Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
Asukoht: Tallinn, Lilleküla
Autod: 2101 '80

Postitus Postitas krister »

Pole siia pikka aega midagi lisanud. Peamine põhjus see, et pole eriti suuri arenguid...
Niipalju sain, et plokikaane lihvisin ära ja panin peale, jahutusvedelikku kuskilt ei tule. Ketiratta seibi sain õlivannist kätte. Mootor käib. Üks klapp on reguleerides tiksuma jäänud, no jõuab ka selle üle vaadata. Plaanisin suvel kerega toimetada, kuid kogu aeg läks mujale.

Nüüd sügisel on õhtuti jälle pisut aega. Vaatasin oma autot päevavalges kriitilise pilguga. See pleksepa tehtud töö tuleb kõik üle käia, et asjal natukenegi välimust oleks. Muret teeb katuse olukord. Teagi kumb nüüd on lihtsam, kas saviga mätsida või katuseplekk vahetada. Vahetus nõuab keevitust ja seda mul ei ole, samuti puuduvad oskused..
Veel ei meeldi mulle uste välimus. Need keerasid pätid kõik tagurpidi, pleksepp tagus nad küll tagasi, aga praegune väljanägemine jätab liiga lohaka mulje. Mõtlesin, et proovin õige katteplekid ära vahetada. See eeldab taas keevitust, aga ehk saab selle teenuse "sisseosta".
Välimust rikuvad veel juhipoolne esimene tiib ning esimese ja tagumise põlle jooned, mis on kõverad. Teagi, kas tiiva võiks ka ära vahetada. Peab mõtlema sellele, kui juba laristamiseks läheb...
Aga mida teha nende põlle äärtega? Ees on ühekordne plekk, vast saab kuidagi koputades sirgemaks, aga taga on topeltplekk ja seda vist raskem voolida.

Vahepeal aga sadas mulle kaela üks 1977. a. 2101, mis oli Pärnus üleujutuse alla jäänud. Sellelt võtsin mõned keredetailid - juhi ukse, kapoti, pagaa?niku luugi ja muid nips asju. Osasid asju müüsin ka selle foorumi vahendusel. Ütlen ausalt, et sellise tegevusega rikkaks küll ei saa. Nii et kui kuulete, et keegi kuskil viis sõitva auto EMEXisse, siis ärge nendega pahandage. Kui ikka pole võimalusi autot lammutada, siis tulebki sõitev auto EMEXisse viia, sest muidu läheb transpordi kulu liiga suureks. Vedeleb praegugi mul see vrakk garaa?is. Kui keegi tahab, siis annan tasuta ära. Peal mootor, käigukast, starter, genekas, sillad... kerega võiks põllul paar julmemat tiiru ikka teha. Kokku on mul olnud 5 huvilist, kes tahtnud "kohe" autole järgi tulla, kuid näole pole keegi veel andnud. Kuid mitte sellest autost ei ole teema.
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Algselt postitas: krister

Veel ei meeldi mulle uste välimus. Need keerasid pätid kõik tagurpidi, pleksepp tagus nad küll tagasi, aga praegune väljanägemine jätab liiga lohaka mulje. Mõtlesin, et proovin õige katteplekid ära vahetada. See eeldab taas keevitust, aga ehk saab selle teenuse "sisseosta".

Vastuseks.. Ukse plekkide vahetus ei ole teab mis raske töö. Ja saab ka ilma keevituseta hakkama. Vana plekk maha(tuleb päris kergelt), uus plekk jälle peale valtsida. Keevitust vajaks tegelt akna alumise ääre serv. Ise tegin seda vahetus tööd nelja uksega 2 tundi + keevitus, mille ma sisse ostsin 0,5 tundi.. Kokku läks see töö maksma 300 krooni(keevitus+plekkide poe hind) Värvimist hinna sees ei ole

Välimust rikuvad veel juhipoolne esimene tiib ning esimese ja tagumise põlle jooned, mis on kõverad. Teagi, kas tiiva võiks ka ära vahetada. Peab mõtlema sellele, kui juba laristamiseks läheb...

Vastuseks: Tiiva vahetus pole ka eriti raske, tegin ka esimest korda. Kergem oleks ta sul ära vahetada.. Alustad siis relaka või puuriga keevituste lahti puurimist ja minul kulus selleks tööks aega umbes 4 tundi. Aga ega eriti kiirelt ei teinud ka.. Uue pleki hind poes 400-500 krooni ümber, aga võid leida ka väga odavaid plekke.. Mina sain soovi kaudu ühe pleki 50 eeguga ja teise läbi siinse foorumi üldse tasuta.. Keevitusele kulus tund

Aga mida teha nende põlle äärtega? Ees on ühekordne plekk, vast saab kuidagi koputades sirgemaks, aga taga on topeltplekk ja seda vist raskem voolida.
Vastuseks: Ees ja taga põllel on all äärtes mõlemil ühekordne plekk umbes 10 cm.. siis läheb topeltplekiks. Taga paneeli pakuti siin foorumis just soodsalt. 150 eek.. Link müügikuulutusele http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 7#pid90469
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kas see kopikas mille sa ära annad on liikumisvõimeline?
oleks üheks ürituseks just sellist pilli vaja :)
kui pole liikumisvõimeline siis mis on puudu hädapärasest liikumisest liikuseks suletud alal (mitte romuralli)
oleks just transpordivahendit kinnisele alale vaja. ära viiks kas slepis või treilaga..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
e
Einman1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 117
Liitunud: 08 Veebr 2006 12:28
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: Vaz 2105 PROJEKT
Kontakt:

Postitus Postitas Einman1 »

Suht pikka aega vaikus olnud ... kaugel auto taastamine on? :)

igastahes edu;)
k
krister
Foorumi kasutaja
Postitusi: 249
Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
Asukoht: Tallinn, Lilleküla
Autod: 2101 '80

Postitus Postitas krister »

Auto asub nüüd kodulinnast Tallinnast pisut kaugemal, nii et saan seal olla vaid loetud nädalavahetustel, kuid midagi ikka olen saanud ka nokitseda.
Pesin auto puhtaks, nii pealt kui alt.
Otsustasin ustel katteplekid vahetada, seega kiskusin nad kõik maha ja rookisin nad klaasidest-polstritest paljaks. Ühelt ukselt võtsin ka kattepleki maha. Alt serv ja küljed tuli kergelt, kuid ülemisse äärde oli tehases lastud miljon keevituse punkti.
Võtsin drelli ja puurisin nad läbi. Selgus, et kui keevitusest kasvõi väike siil kinni hoiab, plekid lahti ei tule. Samuti jooksid mõned augud punkti tsentrist pisut mööda.
Ühesõnaga, punktkeevituste läbipuurimiseks tuleb kõigepealt leida kõik punktid üles. Kärnida nende keskele märgid. Võtta terav, punktist veidi suurem puur ja täpselt keskelt puurida.

Tassisin mahavõetud uksed Tallinna, kus mul on maaaluses garaa?is üks rendi boks. Idee oli selles, et saan siin õhtuti ka teistel ustel plekid maha ja valmistuda ette keevitustöö "sisseostmiseks". Lahtivõetud ust ja katteplekki vaadates tuli mul mõte need enne kokkupanemist seestpoolt ja valtsi vahelt värvida. Selleks olemas isegi üks pisikene Hiina kompressor.
Kuid jälle häda - avastasin garaa?i kooperatiivi stendilt suure hoiatuse - "Gaaraa?ides on keelatud teostada värvimistöid!" No tegelikult kui tuleohutusele mõelda, siis vist päris õige soovitus.
p
paap66
Foorumi kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 07 Okt 2006 23:15
Asukoht: harjumaa kuusalu vald
Autod: Vaz 2105,Peugeot405

Postitus Postitas paap66 »

kahju et see sul katki sõideti .loodan et saad masina samakorda kui ennem.edu parandamisel
r
reddoggy
Suletud kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas reddoggy »

kui nyyd leiad et veel miskit vajaka lääb siis anna teada.. ma hakkan tasapisi oma garaazi korda tegema ja ma usun et lada osi on palju mis mul enam talle vaja äkki pole:P
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Kas on selle autoga vahepeal ka mingeid arenguid toimunud? Või teiste markide kõrvalt jääb aega väheks?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
k
krister
Foorumi kasutaja
Postitusi: 249
Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
Asukoht: Tallinn, Lilleküla
Autod: 2101 '80

Postitus Postitas krister »

Algselt postitas: GTA
Kas on selle autoga vahepeal ka mingeid arenguid toimunud? Või teiste markide kõrvalt jääb aega väheks?
Seisab.. Kui silma on hakanud, olen siit sealt mõne jupi juurde hankinud. Puudu on veel katuse polster, siis peaks auto vähemalt niipalju saama komplekteeritud, et saaks kasutama hakata. Ilusam võiks armatuur, küljepeegel, esikannel. Eest puudu ka logo, kuid see ei segaks sõitmist.

Ehk kui nüüd soojemaks läheb, saab vast midagi jälle liigutada.
s
six06sl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 04 Juul 2006 23:47
Asukoht: Paide vald
Autod: Lada 2106 SL
Kontakt:

Postitus Postitas six06sl »

Kuule, oled veel sellest sisemisest peeglist huvitatud v?
Järgmine kord paluks sellised pakkumised u2u.

[Muudetud: 24-3-2007 ando]
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Esivõre mul mingisugune olemas, saab mitmest ühe korraliku leida. Armakas ka olemas, aga lihtsalt pole mõtet pakkuda, sest on 011 oma... Muidu võid julgelt küsida, taastan ka ühe masina ja igasugu huvitavaid juppe on ülearu...
Sisemise peegliga jäid veidi hiljaks, kollasel tibul oli selline mõnus trapetsikujuline küljes, tõsi mitte valge vaid musta randiga, aga oli ilus.....

[Muudetud: 25/3/2007 viaccess]
Jupid Venemaalt!
k
krister
Foorumi kasutaja
Postitusi: 249
Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
Asukoht: Tallinn, Lilleküla
Autod: 2101 '80

Postitus Postitas krister »

Nii. Kodanik SexSix jätkab ehk siinkohal selle teema arendamist.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Tahad öelda et su masin sõitis ära Viljandisse.....
Kui on nii et mul väga kahju et asjad läksid nii... et oli sul ilus auto... et pätid lõhkusid ta ära... ja sa ei jõudnud ta korda teha... veelkord mul väga kahju... :(
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Tänased teod...

Postitus Postitas SexSix »

Täna siis sain veel ühe vaz-i võrra rikkamaks. Ametlikult.
Naine arvab muidugi midagi muud. Kopikas: Kristeri oma sai küll koju veetud juba kümmekond päeva tagasi aga paberitega sai nata oodata. Esialgu jääb kopikas paremaid aegu ootama.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Iluvõre ja embleem...

Postitus Postitas SexSix »

Sai polaarjoone tagant (KIRUNA) leitud kasut. iluvõre koos embleemiga. Küsimus siis selline kas iluvõre embleem on 1972 a autol takant valge või nikli värvi?

Pilt
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Igaks juhuks illustreeriv pilt:

Pilt
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 854
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

Nikli värv peaks olema.
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

K:esiklaas...

Postitus Postitas SexSix »

Kas kellegil on auto küljes 1972 aasta esiklaasi? Huvitab milline "tempel" on paremas ülanurgas, kas ümargune või kandiline. Õnnestus osta kandilise "templiga" ja osa koodiga esiklaas. Kilega klaas.
Vasta