Taastaks õige ühe Lada!
Taastaks õige ühe Lada!
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Taastaks õige ühe Lada!
Viimast Hobiklubi lugedes hakkas silma selline asi, et mõned autoklubid on annetanud Järva - Jaani vanatehnika varjupaigale korralikult taastatud eksemplarid mõnest klubiga seotud liikurist. Idee minu meelest igati tore ja paslik, mis aitab kindlasti astuda sammu lähemale Eestis seni veel puuduoleva tehnikamuuseumi tekkimisele.
Kuna enesel oleks ka soov sellesse ettevõtmisse kuidagigi õlg alla panna, siis tekkis ketserlik mõte, et äkki oleks ladaklubis piisavalt inimesi, kes oleksid valmis seda ettevõtmist ühel või teisel moel toetama.
Ootaks ideele teiepoolset vastukaja!
Kuna enesel oleks ka soov sellesse ettevõtmisse kuidagigi õlg alla panna, siis tekkis ketserlik mõte, et äkki oleks ladaklubis piisavalt inimesi, kes oleksid valmis seda ettevõtmist ühel või teisel moel toetama.
Ootaks ideele teiepoolset vastukaja!
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Eesti Volga Selts tegeles projektiga Gaz 3102, ja muhuklobi korraldas kohapeal laupäevaku kus 8 tundi mehed ühele maantemuhule pühendasid.
rohkem infot:
http://www.volga.ee/modules.php?name=Fo ... opic&t=132
Ja automotos:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=8951&page=2
Lisaks varjupaiga lehekülg:
http://www.jjts.ee/
Tuve Kärneriga vesteldes, mainis ta, et ehk kunagi saavad ka teised autoklubid Volgaseltsi eeskujust innustust.
Siiamaani on varjupaigas toimunid kvantitatiivne kogumine, edaspidi tahetakse rõhku panna kvalitatiivsuse tõstmisele.
NB! üks kollane 03 on seal olemas, väliselt ümber ehitatud 21061 Kanada variandiks.
rohkem infot:
http://www.volga.ee/modules.php?name=Fo ... opic&t=132
Ja automotos:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=8951&page=2
Lisaks varjupaiga lehekülg:
http://www.jjts.ee/
Tuve Kärneriga vesteldes, mainis ta, et ehk kunagi saavad ka teised autoklubid Volgaseltsi eeskujust innustust.
Siiamaani on varjupaigas toimunid kvantitatiivne kogumine, edaspidi tahetakse rõhku panna kvalitatiivsuse tõstmisele.
NB! üks kollane 03 on seal olemas, väliselt ümber ehitatud 21061 Kanada variandiks.
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Toetan ideed nii moraalselt kui ka majanduslikult.Loodan et vastukaja
on positiivne ja et positiivsust suurendada siis paluks kõigil külastada
Järva-Jaani vanaautode varjupaika http://www.jjts.ee/varjupaik.php
on positiivne ja et positiivsust suurendada siis paluks kõigil külastada
Järva-Jaani vanaautode varjupaika http://www.jjts.ee/varjupaik.php
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Taastada mõni VAZ-tüüpi sõiduauto ladafoorumi initsiatiivil/ettevõtmisel Vanatehnika Varjupaiga kollektsiooni tarvis, oleks viisakas zest. Esmapilgul ei ole mõne "esimeste aastate" Zhiguli kohendamine suur ettevõtmine, paraku veidi ratsionaalsemalt ja eesmärgipõhisemalt mõeldes näen mina sellisel ettevõtmisel mitmeid aga-sid. Pisiprobleemidesse nagu: "kes iluvõre hangib?" laskuma ei hakka aga ütlen välja, mis mina arvan.
Nagu foorumlane Robi märkis on Varjupaiga eestvedajatel soov oma masinapargis tulevikus näha rohkem kvaliteetsemaid eksponaate. Selge see, et erilist elevust mõne kehvas komplektsuses ja masendavas tehnilises seisundis Zhiguli kohalevedamisega ladafoorum ei saavuta. Miks? On ju sellise ettevõtmise üheks eesmärgiks meie ladafoorumklubi tutvustamine ja tegevuse arendamine-edendamine.
Mina tahaks varjupaigas näha ikkagi asja, mis meenutab autot mitte autovrakki. Kes ise varjupaika külastanud, on kindlasti kogenud äratundmisrõõmu ning samas kurbust, sest enamus sealsest väliekspositsioonist on äärmiselt kehvas seisus. Seega kui taastada mõni Zhiguli, siis ikakgi sellise komplektsuseni ja välimuseni, et järgmine kord Järva-Jaani sattudes oleks rõõm vana sõpra kohata.
Kindlasti peab korraldama pärast taolist ettevõtmist paar korda aastas nn. laupäevaku, kus foorumlased esindusautot kohendaksid ning peseksid, sest lageda taeva all seistes kaotab masin oma väljanägemise kiirelt ja mingil müstilisel põhjusel kipuvad vanemad autod iseenesest lagunema(siinkohal arvestatagu, et Varjupaik ei ole Riia automuuseum, kus kiiskavat kroomi ja läikivat värvi saab ainult silmadega nööri tagant vaadata, varjupaigas saab katsuda ka!).
Tean, et sellise ettevõtmise tarvis saaksime foorumis huviliste pundi kindlasti kokku. Paraku tundub mulle, et taastamisest huviatatud on Eestimaa peal laiali. Tõsise huvi korral ei tähenda see, et asi ainult ideeks jääbki, kuid arvestama peab, et see üritus saab üsnagi laialivalguv olema. Ei ole mõtet siin soovitama hakata, kus Eestimaa nurgas, kelle garaazis ja millal me seda autot ehitama hakkame.
Kuulaks ennem algatatud teema kohta vastukaja, üritaks välja selgitada, kes soovivad end selle ettevõtmisega siduda ja alles siis hakkaks sobivat taastatavat(päästetavat) autot otsima(pakkuma).
Pets@äraootaval seisukohal
Nagu foorumlane Robi märkis on Varjupaiga eestvedajatel soov oma masinapargis tulevikus näha rohkem kvaliteetsemaid eksponaate. Selge see, et erilist elevust mõne kehvas komplektsuses ja masendavas tehnilises seisundis Zhiguli kohalevedamisega ladafoorum ei saavuta. Miks? On ju sellise ettevõtmise üheks eesmärgiks meie ladafoorumklubi tutvustamine ja tegevuse arendamine-edendamine.
Mina tahaks varjupaigas näha ikkagi asja, mis meenutab autot mitte autovrakki. Kes ise varjupaika külastanud, on kindlasti kogenud äratundmisrõõmu ning samas kurbust, sest enamus sealsest väliekspositsioonist on äärmiselt kehvas seisus. Seega kui taastada mõni Zhiguli, siis ikakgi sellise komplektsuseni ja välimuseni, et järgmine kord Järva-Jaani sattudes oleks rõõm vana sõpra kohata.
Kindlasti peab korraldama pärast taolist ettevõtmist paar korda aastas nn. laupäevaku, kus foorumlased esindusautot kohendaksid ning peseksid, sest lageda taeva all seistes kaotab masin oma väljanägemise kiirelt ja mingil müstilisel põhjusel kipuvad vanemad autod iseenesest lagunema(siinkohal arvestatagu, et Varjupaik ei ole Riia automuuseum, kus kiiskavat kroomi ja läikivat värvi saab ainult silmadega nööri tagant vaadata, varjupaigas saab katsuda ka!).
Tean, et sellise ettevõtmise tarvis saaksime foorumis huviliste pundi kindlasti kokku. Paraku tundub mulle, et taastamisest huviatatud on Eestimaa peal laiali. Tõsise huvi korral ei tähenda see, et asi ainult ideeks jääbki, kuid arvestama peab, et see üritus saab üsnagi laialivalguv olema. Ei ole mõtet siin soovitama hakata, kus Eestimaa nurgas, kelle garaazis ja millal me seda autot ehitama hakkame.
Kuulaks ennem algatatud teema kohta vastukaja, üritaks välja selgitada, kes soovivad end selle ettevõtmisega siduda ja alles siis hakkaks sobivat taastatavat(päästetavat) autot otsima(pakkuma).
Pets@äraootaval seisukohal
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Pet sa võtsid mul sõnad suust
Käisingi selle idee välja esialgu nö diskussiooniks, esialgu olen ka ise äraootaval seisukohal. Selge on see, et kui mingiks tegevuseks läheb, siis ei saa seda teha nii, et sõidutame masinat mööda eestit ringi, et see nädal teed sina natuke ja järgmisel mina. Laupäevakud on selles mõttes isegi hea lahendus, samas 100 matsi laupäev, pühapäev ümber auto möla ajamas ei ole ka mingi lahendus.
Minu mõte on, et kui taoline ettevõtmine võiks kunagi teoks saada, siis selliselt, et püüame leida võimalikult heas korras ja originaalses seisus masina, mille kallal poleks tarvis tohutul hulgal töötunde teha ning suurtes kogustes kehvasti kättesaadavaid juppe hankida. Mõistagi on sellise auto ostuhind kõrgem ja kindlasti on iga auto juures nipet näpet tegemist ka, aga et esimene vasikas võimalikult vähe ajataha läheks, siis katsuks ehk esialgu riskida võimalikult vähesega.
Käisingi selle idee välja esialgu nö diskussiooniks, esialgu olen ka ise äraootaval seisukohal. Selge on see, et kui mingiks tegevuseks läheb, siis ei saa seda teha nii, et sõidutame masinat mööda eestit ringi, et see nädal teed sina natuke ja järgmisel mina. Laupäevakud on selles mõttes isegi hea lahendus, samas 100 matsi laupäev, pühapäev ümber auto möla ajamas ei ole ka mingi lahendus.
Minu mõte on, et kui taoline ettevõtmine võiks kunagi teoks saada, siis selliselt, et püüame leida võimalikult heas korras ja originaalses seisus masina, mille kallal poleks tarvis tohutul hulgal töötunde teha ning suurtes kogustes kehvasti kättesaadavaid juppe hankida. Mõistagi on sellise auto ostuhind kõrgem ja kindlasti on iga auto juures nipet näpet tegemist ka, aga et esimene vasikas võimalikult vähe ajataha läheks, siis katsuks ehk esialgu riskida võimalikult vähesega.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Õige suund!Algselt postitas: mess
Minu mõte on, et kui taoline ettevõtmine võiks kunagi teoks saada, siis selliselt, et püüame leida võimalikult heas korras ja originaalses seisus masina, mille kallal poleks tarvis tohutul hulgal töötunde teha ning suurtes kogustes kehvasti kättesaadavaid juppe hankida. Mõistagi on sellise auto ostuhind kõrgem ja kindlasti on iga auto juures nipet näpet tegemist ka, aga et esimene vasikas võimalikult vähe ajataha läheks, siis katsuks ehk esialgu riskida võimalikult vähesega.
Volgaseltsis tegeles selle 3102 projektiga põhiliselt kaks inimest. Rääkisin täna õhtul sel teemal seltsimehega. Temapoolne soovitus oligi osta võimalikult korralik isend, mitte hakata nägema kurja vaeva roostes käkiga.
Lisaks on varjupaigas võimalus auto deponeerida. Seetähendab anda auto sinna näitamiseks. Kui endal huvi suvel mõni sõit teha siis teed ära ja viid tagasi.
Oluliselt lihtsam on teatud seltskonnal valida kindel auto, hankida ja korrastada see, käia paar korda aastas seda vaatamas ja hooldamas, ka sõita lippude lehvides natuke ringi ja siis roosade põskedega koju tulla ning öelda et oli tore päev värskes õhus. Ka ülevaatuse ja kindlustuse raha pole grupi peale kokku raske kokku ajada.
Loomulikult peab sellise tegevuse juures olema klubiliste vaheline usaldus ja austus. Auto omandiküsimus peab samuti kindlalt paigas olema, kas kinkida see jjtt'le või jätta kellegi usaldusväärse inimese nimele, või midagi muud.
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Järva-Jaanis nüüd olemas ka 1974 v.l Vaz 2101.
Lingi panek ebaõnnestus,siis kopeerin teksti ja foto.
Täna, 7. aprilli hommikul andis perekond Laineveer Tallinnas Männikul varjupaiga esindajatele üle sõiduauto Vaz-2101. Autost sai varjupaiga 196. eksponaat, seejuures täiesti töökorras ja originaalilähedane. Auto osteti 4. märtsil 1974. aastal Teede Remondi ja Ehituse Valitsuse nr. 2 (TREV-2) poolt eraldatud autoostuloa alusel. Sellest ajast alates kuni 2006. aasta novembrini teenis auto Silvi ja Vello Laineveeri. Talvel hoiti masinat garaa?is, suvel kasutati suvilasõitudeks, Eestist kaugemale pole autoga sõidetud.
33-aastase kasutusaasta jooksul pole autoga juhtunud ühtegi avariid, samuti pole auto roolis saadud ühtegi trahvi miilitsalt ega politseilt. Vanapaar otsustas auto annetada Järva-Jaani vanatehnika varjupaika peale Tuve Kärneri ja Kristo Palsi esinemist ETV otsesaates Terevisioon.
Suur tänu perekond Laineveerile. Varjupaigas saavad selle "kolmanda pereliikmega" tutvuda kõik tehnikahuvilised.
Foto autor Tarvo Puusepp.
[Muudetud: 8-4-2007 arvi100]
Lingi panek ebaõnnestus,siis kopeerin teksti ja foto.
Täna, 7. aprilli hommikul andis perekond Laineveer Tallinnas Männikul varjupaiga esindajatele üle sõiduauto Vaz-2101. Autost sai varjupaiga 196. eksponaat, seejuures täiesti töökorras ja originaalilähedane. Auto osteti 4. märtsil 1974. aastal Teede Remondi ja Ehituse Valitsuse nr. 2 (TREV-2) poolt eraldatud autoostuloa alusel. Sellest ajast alates kuni 2006. aasta novembrini teenis auto Silvi ja Vello Laineveeri. Talvel hoiti masinat garaa?is, suvel kasutati suvilasõitudeks, Eestist kaugemale pole autoga sõidetud.
33-aastase kasutusaasta jooksul pole autoga juhtunud ühtegi avariid, samuti pole auto roolis saadud ühtegi trahvi miilitsalt ega politseilt. Vanapaar otsustas auto annetada Järva-Jaani vanatehnika varjupaika peale Tuve Kärneri ja Kristo Palsi esinemist ETV otsesaates Terevisioon.
Suur tänu perekond Laineveerile. Varjupaigas saavad selle "kolmanda pereliikmega" tutvuda kõik tehnikahuvilised.
Foto autor Tarvo Puusepp.
[Muudetud: 8-4-2007 arvi100]
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Nägin ka Varjupaigas seda ilusat kopikat:) Eriti teeb rõõmu see, et ta ei seisa mitte lageda taeva all, vaid on tõeliselt varjul sealse kuuri all...
Lisaks on platsile veetud üks 02 (suht kurvas seisus) ja oranz 01, mille kere oli suurepärases seisus! Meiepoolse annetusena tuleks veel kõne alla midagi pitjorkade perekonnast, Niva või siis 03.
[Muudetud: 9.7.07 GTA]
Lisaks on platsile veetud üks 02 (suht kurvas seisus) ja oranz 01, mille kere oli suurepärases seisus! Meiepoolse annetusena tuleks veel kõne alla midagi pitjorkade perekonnast, Niva või siis 03.
[Muudetud: 9.7.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'