2104 Pick-Up, SexSix, 1988
2104 Pick-Up, SexSix, 1988
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Väikest söidukit on nüüdseks töesti tublisti "piinatud". Ostsin hiljuti talle teise abilise ( Uaz aitas ennem juba ka nati) veel juurde. Iga söiduk omal kohal oma otstarbe järgi:Algselt postitas: motamees
Selle pisikese masina õlgadel (loe ratastel) on olnud pea kogu majaehituse varustamismured.

Arrogance diminishes wisdom.
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Ega see juhsulikult sama masin pole, mis Kuressaare linnuses vahepeal lühikest aega tööd rügas?Algselt postitas: overspeed
Ostsin hiljuti talle teise abilise veel juurde. Iga söiduk omal kohal oma otstarbe järgi:
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Nüüd siis aega ka autoga tegeleda.
Kõigepealt vahetasin ära piduri peasilindri. Juba mönda aega pidi pidurdades pedaali pumpama. Esimese kontuuri mansett lasi vaikse pidurdamise ajal õli lihtsalt üle. Võtsid ainult tagapidurid (neist aga pole suurt abi). Järsul vajutamisel toimisid kõik pidurid.
Vahetasin ära ka mootoriõli. See oli sõitnud juba 15tuhat km. Tühikäigul hakkas (kuuma mootori puhul) õlituli vilkuma. Sisse läks loomulikult täissünt õli (talv tulekul).
Kõigepealt vahetasin ära piduri peasilindri. Juba mönda aega pidi pidurdades pedaali pumpama. Esimese kontuuri mansett lasi vaikse pidurdamise ajal õli lihtsalt üle. Võtsid ainult tagapidurid (neist aga pole suurt abi). Järsul vajutamisel toimisid kõik pidurid.
Vahetasin ära ka mootoriõli. See oli sõitnud juba 15tuhat km. Tühikäigul hakkas (kuuma mootori puhul) õlituli vilkuma. Sisse läks loomulikult täissünt õli (talv tulekul).

C
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Üks kõnekäänd ütleb,et kõik asjad siin ilmas on müüa, ainult mõned prantsuse naised ei ole müüdavad - nad on nii kallid.Algselt postitas: Indy
Sügis käes, maja valmis,õige aeg auto maha müüa...![]()
Minu kastikas on nende prantsuse naiste moodi.

Teine ilmatarkus - Esimene maja ehita müügiks ja teine endale.
....teeksin omale kohe uue kastika...

C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Mulle meeldis väga, kuidas Jonks666 tunnistas oma ehitusvigu (kõva vedrustus, ilma linkideta uksed). Mõtlesin siis, et sellistest apsaktest tuleks teha eraldi teema, et teised saaksid vigu vältida. Vähemasti oleksid teadlikud probleemidest.
Nüüd mõned postitused jälle minu auto vigadega.
Tavaliselt kirjutan kõik plaanitavad tööd kusagile paberi peale (jooksvalt täiendan/tõmban maha). Muidu on nii, et töö alustamisel ei oska kusagilt kinni hakata. Siis hea paberilt vaadata.
Praegune paber näeb välja selline.
1)Piduri peasilinder - tehtud.
2)Diagonaalid kabiini-tehtud 10.12
3)Veeleke põrandale-tehtud 10.12
4)Esimene kardaanirist, tugilaager
5)5 käiguline käigukast
6)Klapid reguleerida
7)Kolakast
8)Tagakonks/pukseerimise aas (tehtud)
9)Päevatuled
10)Ülemise õõtshoova puksid
11)Tulede kojamehed (tehtud)
12)Soendusmatt (tehtud)
Mõnest asjast täpsemalt.
Veeleke on ilmselt tagaaknast. Tuleb korra eest ära võtta ja silikoniga tagasi panna.
Kolakastiga seoses peab mainima jälle Landy ettenägelikkust. Kui veokast on pilgeni täis, siis pole pudi-padi enam kusagile panna. Oli mitu juhust, kui sõitsime poisiga ehitusobjektile ja kunde põlved olid laes. Lihtsalt põrand (loomulikult ismetagused ja alused ka) oli igasugust ehitustehnikat täis, veokast muidugi ehitusmaterjali kuhjaga täis. Siis tuli küll kolakasti mõte peale.
Kärukonksu pole siiani vaja läinud. Pole ka ilmselt vajadust. Igaks juhuks vedasin koguaeg istme all kaasa äravõetavat kärukonksu otsa. Nüüd tegin lihtsalt pisikese pukseerimise aasa (vanast ohurihmast), mis käib äravõetava konksu asemele. Konks läks garaasi riiuli peale oma aega ootama.
Diagonaalidaega on selline lugu, et need tuleb panna kabiini istme taha. Algul oli mõeldud koorma esimest osa kandma kabiini juures ainult raam. Töö käigus aga otsustasin asja veelgi parendada. Kasti plekist porte kannab koormat palju suurma jõuõlaga. Sinna üles sai aga liialt väike raamistik sissepoole (oli juba valmis). Vahel suure koormaga ei taha kunde uks isegi lahti minna. Kiilub ukseluku juurest kinni. Siis tuleb õlaga obadus anda.
[Muudetud: 10-12-2007 motamees]
Nüüd mõned postitused jälle minu auto vigadega.
Tavaliselt kirjutan kõik plaanitavad tööd kusagile paberi peale (jooksvalt täiendan/tõmban maha). Muidu on nii, et töö alustamisel ei oska kusagilt kinni hakata. Siis hea paberilt vaadata.
Praegune paber näeb välja selline.
1)Piduri peasilinder - tehtud.
2)Diagonaalid kabiini-tehtud 10.12
3)Veeleke põrandale-tehtud 10.12
4)Esimene kardaanirist, tugilaager
5)5 käiguline käigukast
6)Klapid reguleerida
7)Kolakast
8)Tagakonks/pukseerimise aas (tehtud)
9)Päevatuled
10)Ülemise õõtshoova puksid
11)Tulede kojamehed (tehtud)
12)Soendusmatt (tehtud)
Mõnest asjast täpsemalt.
Veeleke on ilmselt tagaaknast. Tuleb korra eest ära võtta ja silikoniga tagasi panna.
Kolakastiga seoses peab mainima jälle Landy ettenägelikkust. Kui veokast on pilgeni täis, siis pole pudi-padi enam kusagile panna. Oli mitu juhust, kui sõitsime poisiga ehitusobjektile ja kunde põlved olid laes. Lihtsalt põrand (loomulikult ismetagused ja alused ka) oli igasugust ehitustehnikat täis, veokast muidugi ehitusmaterjali kuhjaga täis. Siis tuli küll kolakasti mõte peale.
Kärukonksu pole siiani vaja läinud. Pole ka ilmselt vajadust. Igaks juhuks vedasin koguaeg istme all kaasa äravõetavat kärukonksu otsa. Nüüd tegin lihtsalt pisikese pukseerimise aasa (vanast ohurihmast), mis käib äravõetava konksu asemele. Konks läks garaasi riiuli peale oma aega ootama.
Diagonaalidaega on selline lugu, et need tuleb panna kabiini istme taha. Algul oli mõeldud koorma esimest osa kandma kabiini juures ainult raam. Töö käigus aga otsustasin asja veelgi parendada. Kasti plekist porte kannab koormat palju suurma jõuõlaga. Sinna üles sai aga liialt väike raamistik sissepoole (oli juba valmis). Vahel suure koormaga ei taha kunde uks isegi lahti minna. Kiilub ukseluku juurest kinni. Siis tuleb õlaga obadus anda.
[Muudetud: 10-12-2007 motamees]

C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kui mingil hetkel aega on, siis võtan istmed välja ja keevitan istme taha diagonaalid. Ühtlasi kuivatan ka põranda ära.
Keevitamise ajaks tõstan auto käpaga just keskelt üles. Siis jääb pärast uks kindlasti normaalselt käima. Enne istme demonteerimist vaatan diagonaali maksimaalse kauguse põrandal. Diagonaaliga viib koorma kande tagasi põrandale, tugeva tala peale.
Keevitamise ajaks tõstan auto käpaga just keskelt üles. Siis jääb pärast uks kindlasti normaalselt käima. Enne istme demonteerimist vaatan diagonaali maksimaalse kauguse põrandal. Diagonaaliga viib koorma kande tagasi põrandale, tugeva tala peale.

C
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Mota, vaat kui jaanipäeva paiku Saaremaad külastasin, siis pärast Hiiumaal Tiidu juures võttis üks asi suu vett jooksma küll.
Nimelt oli Tiit sebinud just Kuressaarest sealt kuskilt bussijaama juurest jubinatepoest kõige ehtsamad päevasõidutuled, milledel ka vastav märgistus peal. Odavad poolakad, aga ikkagi kasutuskõlbulikud.
Nimelt oli Tiit sebinud just Kuressaarest sealt kuskilt bussijaama juurest jubinatepoest kõige ehtsamad päevasõidutuled, milledel ka vastav märgistus peal. Odavad poolakad, aga ikkagi kasutuskõlbulikud.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Mul Talmu päevasõidutuled olemas, aga siiski tuledega teised plaanid. Tahaks sebida päevatuled põhitulede sisse. Praegu päevatulede automaatika pooltulede peal.Algselt postitas: logman
Nimelt oli Tiit sebinud just Kuressaarest sealt kuskilt bussijaama juurest jubinatepoest kõige ehtsamad päevasõidutuled, ...
Üks häiriv viga jäi kirja panemata. Nimelt on tagaklaas "vale" nurga all. Tegelikult nurka polegi, aga peaks olema. Vastusõitvate autode tuled peegeldavad tagaklaasilt otse peeglisse ja sealt silma. Üksi pimedas sõites sähvivad oma tuledest valgustatud maanteemärgistused pimedas koguag peeglis. Siin kulub marjaks ära peegli öine asend. Pole seda peeglinuppu kunagi varem regulaarselt tarvitanud. Nüüd tarvitan. Selle vea vastu muud rohtu enm polegi. Uute kastikate ehitajad pidagu seda fakti meeles.
Tegelikult võib-olla saab seda praegugi parandada. Just kirjutamise ajal tuli meelde selline aknakate, mis on paljude tihedate aukudega. Klaas kaotab peegeldava omaduse, aga paistab läbi.
C
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Tänud ära märkimast.Kolakastiga seoses peab mainima jälle Landy ettenägelikkust. Kui veokast on pilgeni täis, siis pole pudi-padi enam kusagile panna. Oli mitu juhust, kui sõitsime poisiga ehitusobjektile ja kunde põlved olid laes. Lihtsalt põrand (loomulikult ismetagused ja alused ka) oli igasugust ehitustehnikat täis, veokast muidugi ehitusmaterjali kuhjaga täis. Siis tuli küll kolakasti mõte peale.

LR omanikuna tean väga hästi tunnet, kui asju pole kuhugi ära panna.
P.S. Pregugi nuputan, kuidas oma Land Rover'i keretühimike kuidagi praktilislet ära kasutada...
[Muudetud: 30-9-2007 Landy]
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Täna pidas politsei teepeal kinni ja tahtis auto dokumente näha ... Peale rutiinset kontrolli vaatasin ka ise dokumente ... Avastasin, et aastalõpuga saab ka ülevaatus läbi. Juhtus õhtupoole ka veidi vaba aega olema ja nüüdseks jälle aastane sõiduluba olemas. Peale kõrge CO sisalduse (5) muid vigu polnudki. Heitgaasid sai kohapeal paika (2,4) keeratud.
C