Ei ole probleeme olnud. Ülekuumenemine tekib ikka suurtelt kiirustelt (üle 100km/h) mahapidurdamisel või mägedes.
Ega ma siis selliste koormatega kiiresti ka ei sõida. Kardan kummide pärast. Üle 70km/h pole täislastiga sõitnud. Praegu küll C kummid all, aga üks kumm on pisut keere (oli kohe, selgus hiljem). Esmaspäeval saan uute kummide hinnapakkumise. Siis otsustan,millised võtta. Ilmselt lähevad alla lamellrehvid. Nii ei pea muretsema eraldi talvekummide pärast.
Pidurite probleemiks on ikka see hirmus vilistamine. Vile pidi tekkima ka mingi hõõrdkattega. Peab korra proovima teist sorti katteid.
Algselt postitas: motamees
Plokikaane tihendi viga pole tihendi pealt eriti näha. ...Ehk ikka tihendi vahetus aitab seda veesärgi anomaaliat kõrvaldada.
"jee, mai ääs" plokikaanetihend. Viga oli vist hoopis termostaadis. Vahetasin nädal tagasi Tallinnast tulles nalja pärast termostaadi ära. Pole seda viga mitte kahtlustanud, aga kusagilt tuleb ju jätkata. Peale seda pole anomaaliat ka provotseerides kätte saanud.
Ilmselt oli termostaadil ainult väike ringvool. Sellest ka suurematel kiirustel ülekuumenemine. Kuskohast aga õhukorgi sisse võttis jääb mõistatuseks. Kas siis ploki tagumise nurga keemaminek, jääb mõistatuseks - miks siis termomeeter seda ei näita? Vea lõpplikku likvideerumist näitab järgmine pikem sõit.
Juhtub ka paremates peredes.
Fibo koorma all on läbilöögipuks sellises asendis.
