2104 Pick-Up, SexSix, 1988

2104 Pick-Up, SexSix, 1988

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: overspeed
Vörreldes kodo olemasolevaid kastikaid:
UAZ kastikaga maal ...
...Seni on 2104 kastikas end igati ära tasunud kastiautona, kuid UAZ-st loobuda pole mötteski.
Motamees ehk leiab ka möne pildi UAZ-st töös.
Mõni päev on korraga rohkem materjali vaja. Siis on UAZ lisaautoks.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: zigulimasuurik
kas tagaluuk jääbgi nii lahtiseks või katad ta mingi plaadiga?

No nüüd on autolt viimanegi "süütus" võetud. Esimest korda kasutasin puistmaterjali veo kaitset.
Laadur-kopp pani killu peale. Kaalul selgus, et täpselt tonn.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Et pinnasel tagurdades jälle porikummi ära ei käristaks, kasutan "spetsrakist".Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Veel üks "stiilinäide".Pilt
C
Kasutaja avatar
Pets
Foorumi kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 10 Dets 2002 21:40
Asukoht: Haapsalu
Autod: 21011

Postitus Postitas Pets »

Kas selliste "piiri" peal koormatega pidurid nõrgaks ei kipu jääma? Hoolimata sellest et pidurid hooldatud, remonditud on võib ülekuumenemine ikka ette tulla?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ei ole probleeme olnud. Ülekuumenemine tekib ikka suurtelt kiirustelt (üle 100km/h) mahapidurdamisel või mägedes.
Ega ma siis selliste koormatega kiiresti ka ei sõida. Kardan kummide pärast. Üle 70km/h pole täislastiga sõitnud. Praegu küll C kummid all, aga üks kumm on pisut keere (oli kohe, selgus hiljem). Esmaspäeval saan uute kummide hinnapakkumise. Siis otsustan,millised võtta. Ilmselt lähevad alla lamellrehvid. Nii ei pea muretsema eraldi talvekummide pärast.
Pidurite probleemiks on ikka see hirmus vilistamine. Vile pidi tekkima ka mingi hõõrdkattega. Peab korra proovima teist sorti katteid.
Algselt postitas: motamees
Plokikaane tihendi viga pole tihendi pealt eriti näha. ...Ehk ikka tihendi vahetus aitab seda veesärgi anomaaliat kõrvaldada.
"jee, mai ääs" plokikaanetihend. Viga oli vist hoopis termostaadis. Vahetasin nädal tagasi Tallinnast tulles nalja pärast termostaadi ära. Pole seda viga mitte kahtlustanud, aga kusagilt tuleb ju jätkata. Peale seda pole anomaaliat ka provotseerides kätte saanud.
Ilmselt oli termostaadil ainult väike ringvool. Sellest ka suurematel kiirustel ülekuumenemine. Kuskohast aga õhukorgi sisse võttis jääb mõistatuseks. Kas siis ploki tagumise nurga keemaminek, jääb mõistatuseks - miks siis termomeeter seda ei näita? Vea lõpplikku likvideerumist näitab järgmine pikem sõit.
Juhtub ka paremates peredes.:puzzled

Fibo koorma all on läbilöögipuks sellises asendis.Pilt
C
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Seega, viga tuleb otsida sealt, kus see kõige väiksema tõenäosusega olla võiks?!:P
c
CPX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 13 Nov 2006 22:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas CPX »

Kui kast jääb väikseks siis tee niiPilt
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Nende ülekoormamistega tasub olla ettevaatlik, sest kui sinu konsrtuksioon vastu peab, ei tähenda see veel, et Niva silla tala kõveraks ei läheks.
Omast kogemusest võin öelda, et jutub sed vöiksemtgei raskuste juures.
Kusjuures piandub ära otstest, laagri pesade juurest.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Landy
Nende ülekoormamistega tasub olla ettevaatlik, sest kui sinu konsrtuksioon vastu peab, ei tähenda see veel, et Niva silla tala kõveraks ei läheks.
Omast kogemusest võin öelda, et jutub sed vöiksemtgei raskuste juures.
Kusjuures piandub ära otstest, laagri pesade juurest.
Olengi ettevaatlik. Sellepärast sõidangi tasemini. Teel olevad lohukesed on teada ja neist sõidan kaarega mööda.
Minu kastika all olev sillatala ei tohiks nii kergesti kõveraks minna. Mul on lehtvedru toetuspunkt talale viidud tunduvalt rohkem rataste poole (umbes 10cm). Välimine kammits hoiab kinni juba laagripukist, mitte plekist sillatalast. Sellega on ka murdmise jõuõlg viidud minimaalseks.
Ka ei pannud ma keskmist (reduktori vastu) läbilöögi puksi. Minu meelest on see üks sillatala kõveraks lööjaid.
Muidugi on ikkagi pooltelg ja laagrid suure koormuse all. Need ülekoormad on sellepärast ikkagi erandvajadusel, mitte reegel.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Võrdluseks tavalise silla toetuspunktid (nival umbes sama).
Spiraalvedru toetub sillale kahest punktist. Teine on ikka oluliselt kaugemal laagripinnast.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: motamees
Pidurite probleemiks on ikka see hirmus vilistamine. Vile pidi tekkima ka mingi hõõrdkattega. Peab korra proovima teist sorti katteid.
Algselt postitas: Indy
Seega, viga tuleb otsida sealt, kus see kõige väiksema tõenäosusega olla võiks?!:P
Nii ka seekord. Vilistamist kahtlustasin tagaratta piduritest. Vile oli niivõrd terav, et ka kastist kuulates ei eraldanud ära, kumma silla juurest see tuleb.
Vahetasin igaks juhuks ära esiklotsid. Korralikud esiklotsid maksavad lihtsalt palju vähem, kui kvaliteetsed tagaklotsid.
Ja ennäe imet, vile mitu päeva juba kadunud.
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Nüüd võib kindlalt väita, et vile tuli esipiduritest. Viga lõplikult kadunud.
Vahepeal ka mõned kiireloomulised remondid tehtud.
Ükspäev kuulsin, et auto hääl hakkab na jämedaks vedama. Õhtul vaadates tuli välja, et pükste ja kollektori ühendusmutrid olid lahti. Ainult üks (pronksmutter) oli kinni. Kaks terasmutri olid lahti ja üks sootuks kadunud. Pani nüüd vasega kaetud lukustitega terasmutrid. Ehk need enam ära ei kao.
Tagumise stange peal olev kummist tuli tuleb ka ilmselt uus osta. Naabri koer kiskus selle lõhki (mööda sõites). Tagumise punase klaasi leidsime üles, panin selle silikoniga uuesti külge. Eespoolne valge klaas on aga kadunud. Ju koer selle lõunaooteks ära sõi.
Sai ostetud ka taha uued kummid (rehvid). 165/70 R14C läks alla. Matadori toode. Nüüd jälle rahulik sõita.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kummitöö käis töökojas kiiresti- nagu F1 boksis.:DPilt
C
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

seekord pidi mota numbri ära udutama sest reg märki 187AMN ei olnudki käepärast
v
volvo_240kungen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 12 Juul 2007 13:54
Asukoht: Sweden
Autod: VAZ 2106 -78
Kontakt:

Postitus Postitas volvo_240kungen »

Very nice pics, good work:cool:
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: motamees Õhtul vaadates tuli välja, et pükste ja kollektori ühendusmutrid olid lahti. Ainult üks (pronksmutter) oli kinni. Kaks terasmutrit olid lahti ja üks sootuks kadunud. Pani nüüd vasega kaetud lukustitega terasmutrid. Ehk need enam ära ei kao.
Selgus ka põhjus, miks nii juhtus.
Ükspäev alt kontrollides (enne Tallinna sõitu) selgus, et leegitoru käigukasti küljes hoidev klamber oli lahti. Tahtsin uut polti sisse panna, siis aga selgus, et käigukasti küljes olevat vinti pole olemaski. Panin siis lisamutri üles ja uuesti klamber oma kohale. Lahtise klambriga oli kogu väljalaskesüsteemi külgsuunalised väntsustused kollektori mutrite kanda. Nemad pole aga selleks ette nähtud.
Kastika versioonis on auto läbisõit 8500km. Tööd tehes on keskmine bensiini kulu 8-9L/100km kohta. Maanteel pikki otsi sõites 7,8L/100km (viimane mandri sõit) kohta. Enne termostaatklapi vahetust (sõitsin põhiliselt mitte kiiremini kui 70km/h) oli bensiini kulu umbes liitri jagu väiksem.
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kastist pikemate asjade vedamiseks tegin lõpuks ka spetsketid. Kaua sa ikka koormalintidega jamad.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Selle pisikese masina õlgadel (loe ratastel) on olnud pea kogu majaehituse varustamismured.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Lõpuks on saanud masinat ka *sihtotstarbeliselt* kasutada.Pilt
C
Vasta