kummid
kummid
Hmm mina kuulsin sellist varianti.
Võtad sliki, puurid augud, paned 8 sased poldid, sissepoole paned poltide peade katteks vana traktori sisekummi riba, et õiget lohvi ei rikuks, ja siis siselohv ja kumm peale, ja pumpad täis, ja asi mutt.
Ja kes valmis saavad, kõik vasalemma rallirajale jäärada sõitma
Võtad sliki, puurid augud, paned 8 sased poldid, sissepoole paned poltide peade katteks vana traktori sisekummi riba, et õiget lohvi ei rikuks, ja siis siselohv ja kumm peale, ja pumpad täis, ja asi mutt.
Ja kes valmis saavad, kõik vasalemma rallirajale jäärada sõitma

-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Ardi pandud link päris hea ja põhjalik. Samas olen näinud ka sellist varianti, kus on kasutatud tavalise keermega kruvisid, millele on väljapoole siis pandud seib alla ja mutter otsa.
Vaeva on sellistega ilmselt rohkem, aga ma usun, et vastu peaksid ka paremini pidama. Eriti hard core oleks muidugi, kui kõik kruvid veel ilusti teravaks ka lasta, aga see juba nii suur töö, et mõistlikum ehk juba korralik piik osta.
Samas mina oleks ka algmaterjalina kasutanud mõnd kitsast talvekummi, millel mingit mustrit ka ikka järel veel on. Siis oleks lumme sattudes ka miskit peale hakata.
Vaeva on sellistega ilmselt rohkem, aga ma usun, et vastu peaksid ka paremini pidama. Eriti hard core oleks muidugi, kui kõik kruvid veel ilusti teravaks ka lasta, aga see juba nii suur töö, et mõistlikum ehk juba korralik piik osta.
Samas mina oleks ka algmaterjalina kasutanud mõnd kitsast talvekummi, millel mingit mustrit ka ikka järel veel on. Siis oleks lumme sattudes ka miskit peale hakata.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Nooo niii, tegin ka piikide värgi ära, panin 8-saste poltidega, puurisin augud ette, lükkasin poldi läbi, ja keerasin teiselt poolt mutri peale, siis sissepoole panin õige õhuloffi peale teise õhuloffi riba. Läksin siis jäärajale hagu andma, minek oli jube hea, aga kurvi läbivõtmisega oli jube raskusi, 1 kord lõpetasin nii sügaval valli otsas et oli vaja välja tõmmata =P Asi oli selles et ma tegin ainult 2 tagumist kummi, ja mul on ainult 2 esimest pidurit, ja esi kummi muster on haletsusväärne. Kurvi sain läbi ainult kui 4 janda pealt 2 käigupeale ja teiselt suurel vajaduselt esimesele läksin. 2 tundi sai rallitada, ja siis kuulsin esimest kolksu ratta koopas
see oli siis esimene polt
ja natukese ajapärast lendas teine, ja siis hakkas velg kummisees ringi käima ja rebis ventiilikoha ära. Ja siis lõppresultaat, 2 tundi sõidumõnu ja siis veljepeal koju 



-
oOlari
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 78
- Liitunud: 18 Okt 2009 15:23
- Asukoht: saaremaa
- Autod: mitsubishi outlander/ vaz 2108
- Kontakt:
katsetasin ise ka piike teha ,aga sula tuli nii äkki ,et ei jõudnud isegi
katsetada.meil siin värskas pidi laupäeval jääraja võistlused olema aga jäi
ära(selle jaoks sai ka need kummid tehtud) suure sula tõttu
aga kummist on pilt
http://www.pilt.ee/lada21063
katsetada.meil siin värskas pidi laupäeval jääraja võistlused olema aga jäi
ära(selle jaoks sai ka need kummid tehtud) suure sula tõttu
aga kummist on pilt
http://www.pilt.ee/lada21063