2104 Pick-Up, SexSix, 1988
2104 Pick-Up, SexSix, 1988
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2862
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
2104 Pick-Up, SexSix, 1988
Umbes aasta tagasi sai aktiivsemalt tegutsema hakatud, et omale selline auto saada/teha (04 jäi tarbetuna seisma peale 02 kasutuselevõttu).
Mõtteid oli igasuguseid. Kuna igati odavam oleks selline auto osta, siis ka neid asju uurisin. Ei leidnud aga sellist väga sobivat varianti.
Minupoolsed tahtmised oleks - kast peaks olema piisavalt suur, kastis rattakoobaste vahe 120cm, peaks olema piisavalt pehme nii koormaga kui ka tühjalt.
Alustasin siis materjalide kokkuajamist. Sai ostetud tutikas Lada põhi, õhkpadjad, Niva tagasild.
ARK sai võetud ümberehitusluba. Lubatud on teha pikemaks, kastikaks ja paigaldada laiem sild (Niva). Eeskirjade järgi ei ole keelatud kasutada vedrustuseks õhkpatju. Kandevõime tuleneb auto tühikaalust. Täismass on tehase poolt ette antud. Kaalude vahe ongi kandevõimeks. Seoses sellega tuleb masin ehitada võimalikult kerge.
Lada põhi sai pooleks lõigatud ja garaasi tassitud (tagaosa). Sellest pidi saama uus tagumine kastiosa. Keskosa läheb olemasoleva esiosa põhja lappimiseks. Õhkpadja ära mahutamiseks tuli loobuda silla reaktiivvarrastest. Silda hakkab kohal hoidma moskvitsi lehtvedru. Lõikasin, mis ma lõikasin aga õhkpatja (veoka tagapadi) kohe kuidagi sinna ära ei mahuta. Sai siis nuputatud lehtvedrude peale süsteem (ikka koormaga ja ilma pehme) ja edasi tegutsetud. Lehtvedrude kandeks tuli paigaldada lisaraame. Sealt edasi aretades tulin lõpuks järeldusele, et lihtsam ja kaaluliselt kergem on hoopiski teha tagaosa raami peale. Siis tuli kohe meelde VIS Lada kastikas. Nii seal ongi tehtud.
Raamiks kasutan õhukeseseinalisi nelikant torusi. Nüüdseks on põhi garaasist välja visatud ja ettevalmistused raami tegemiseks käivad. Selleks tuleb ära lappida 04 põhi. Sealt hakkavadki raamid edasi minema. Ka on õhkvedru osas uued mõtted. Püüan kasutada veoka kabiinipatja lisavedruna. Põhivedruks (tühjalt) jääb mosse paar lehte ja abivedruna hakkab toimima padi. Kabiini patju küll veel ei ole aga otsingud käivad.
Välja visatud töö
[Muudetud: 17-12-2007 motamees]
Mõtteid oli igasuguseid. Kuna igati odavam oleks selline auto osta, siis ka neid asju uurisin. Ei leidnud aga sellist väga sobivat varianti.
Minupoolsed tahtmised oleks - kast peaks olema piisavalt suur, kastis rattakoobaste vahe 120cm, peaks olema piisavalt pehme nii koormaga kui ka tühjalt.
Alustasin siis materjalide kokkuajamist. Sai ostetud tutikas Lada põhi, õhkpadjad, Niva tagasild.
ARK sai võetud ümberehitusluba. Lubatud on teha pikemaks, kastikaks ja paigaldada laiem sild (Niva). Eeskirjade järgi ei ole keelatud kasutada vedrustuseks õhkpatju. Kandevõime tuleneb auto tühikaalust. Täismass on tehase poolt ette antud. Kaalude vahe ongi kandevõimeks. Seoses sellega tuleb masin ehitada võimalikult kerge.
Lada põhi sai pooleks lõigatud ja garaasi tassitud (tagaosa). Sellest pidi saama uus tagumine kastiosa. Keskosa läheb olemasoleva esiosa põhja lappimiseks. Õhkpadja ära mahutamiseks tuli loobuda silla reaktiivvarrastest. Silda hakkab kohal hoidma moskvitsi lehtvedru. Lõikasin, mis ma lõikasin aga õhkpatja (veoka tagapadi) kohe kuidagi sinna ära ei mahuta. Sai siis nuputatud lehtvedrude peale süsteem (ikka koormaga ja ilma pehme) ja edasi tegutsetud. Lehtvedrude kandeks tuli paigaldada lisaraame. Sealt edasi aretades tulin lõpuks järeldusele, et lihtsam ja kaaluliselt kergem on hoopiski teha tagaosa raami peale. Siis tuli kohe meelde VIS Lada kastikas. Nii seal ongi tehtud.
Raamiks kasutan õhukeseseinalisi nelikant torusi. Nüüdseks on põhi garaasist välja visatud ja ettevalmistused raami tegemiseks käivad. Selleks tuleb ära lappida 04 põhi. Sealt hakkavadki raamid edasi minema. Ka on õhkvedru osas uued mõtted. Püüan kasutada veoka kabiinipatja lisavedruna. Põhivedruks (tühjalt) jääb mosse paar lehte ja abivedruna hakkab toimima padi. Kabiini patju küll veel ei ole aga otsingud käivad.
Välja visatud töö
[Muudetud: 17-12-2007 motamees]
Viimati muutis motamees, 19 Apr 2017 21:50, muudetud 2 korda kokku.
C
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2862
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Silda veel all ei ole. Sõidan mööda garaasi, nagu käsikäruga. Nii võtab ta vähem ruumi. Kui plekitööd tehtud, hakkan silla probleeme lahendama.
Veoka tagasein peabki sobima, kuna ka see tuleb veokas.
Overspeedi uks on vähe parem, kui minu oma. Kattepleki peab ära vahetama. Over ise sai teise ukse, millel ka plekki ei pidanud vahetama.
Veoka tagasein peabki sobima, kuna ka see tuleb veokas.
Overspeedi uks on vähe parem, kui minu oma. Kattepleki peab ära vahetama. Over ise sai teise ukse, millel ka plekki ei pidanud vahetama.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2862
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Krt auto ei olnud minuga täna üldse sõber.
Päeval ta hammustas mind (plekitükk tõmbas näpu lõhki) ja natukese aja pärast kukkus ta hoiukohas/hoiuasendist pläraki vastu maad. Neerud kohe paigast ära. Paar tähtsat asja mõõdust väljas ja natuke kõverad.
Kõik see juhtus mitte temaga töötades. Õhtul tegelesin põhiliselt vigade lappimisega. Nüüd asjad jälle intsidendi eelses seisus.
Päeval ta hammustas mind (plekitükk tõmbas näpu lõhki) ja natukese aja pärast kukkus ta hoiukohas/hoiuasendist pläraki vastu maad. Neerud kohe paigast ära. Paar tähtsat asja mõõdust väljas ja natuke kõverad.
Kõik see juhtus mitte temaga töötades. Õhtul tegelesin põhiliselt vigade lappimisega. Nüüd asjad jälle intsidendi eelses seisus.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2862
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Eks ma tee kõik selleks, et kannatab ka koormust. Raam alles pooleli ju. Sinna tuleb veel asju tasapisi juurde. Lõpuks peaks tulema pea täies ulatuses kahekordne raam (nagu eespool). Keskelt üle silla mineva osaga tuleb midagi välja mõelda. See lõik tuleb ilmselt panna kõrvuti torud.
Vedru peaks tulema kahe osalise kandmisega. Tühjalt sõites kannab paar lehte täispikkuses. Siis, kui koormus suureneb, hakkab vedru kandma lühemalt. Täispakk lehti oleks tühjalt liialt kõva.
Kasti pikkus on arvestatud krossika pikkusega. Põhitööks jääb siiski küttepuude vedamine.
Vedru peaks tulema kahe osalise kandmisega. Tühjalt sõites kannab paar lehte täispikkuses. Siis, kui koormus suureneb, hakkab vedru kandma lühemalt. Täispakk lehti oleks tühjalt liialt kõva.
Kasti pikkus on arvestatud krossika pikkusega. Põhitööks jääb siiski küttepuude vedamine.
C