k: "aerosool kummiremont"

k: "aerosool kummiremont"

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
t
taux3
Suletud kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

k: "aerosool kummiremont"

Postitus Postitas taux3 »

tahaks teada kas keegi on kasutanud neid "kummiparandus aerosoole"?
ise pole kunagi kasutanud ja ei usu ,et see eriti hea asi on:puzzled
kui olen paar korda käinud kummiremondis katkist kummi parandamas öeldakse algul et: "OO see õhukumm on omadega läbi ,uus kumm maksab 80 eeku" mina siis vastu:"mul on omal korras õhukumm ka kaasas", seepeale vastus "No ma võin ju selle ära ka lappida ,ent kaua see vastu peab..."
selge see ,et õhukumm vananeb ära ,aga ma põhimõtteliselt ei osta uut õhukat 80 eegu eest:sein (kui rikkaks saan ostan fiati veljed ja siis õhukummidele tuult tiibadesse:mad:)
kuid seni kasutan ära niipalju "enam vähem" norm õhukumme kui mul neid veel alles on...
Probleem on selles, et mingi aja jooksul lähvad kummid natuke tühjemaks (ebavõrdne kummirõhk), kas äkki oleks nendest aerosoolidest kasu? -ma usun küll,et kusagilt laseb vana õhukumm imevähe õhku läbi
:puzzled
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Kontrolli vannis ära, kas ja kus laseb õhku läbi.

Mul on siksi veljed ja ilma õhukummideta, pole siiamaani probleeme olnud.

Ah jaa, see aerosool on vist rohkem hädaabi korraks...
a
ander14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 28 Apr 2004 21:52
Autod: 2101.1,2
Kontakt:

Postitus Postitas ander14 »

kontrolli ventiilid üle, äkkitselt need lasevad mingit õhku läbi ,:rolleyes
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Aerosool on ikka mõeldud sisekummita rehvide hädaparanduseks ja sedagi vaid mustriosasse saadud torkeaugu puhul. Küljeaukude lappimiseks (kui ei ole suurem rebend) peab ratta alt ära võtma ja kallutama ,et vaht leviks auguni. Velje vahelt visisemist ei peata.
Pakendis on surveall hermeetikulaadne ollus ,mis täidab augu sinna sisse kleepudes.
Siselohvide lappimisest sellega pole küll enne kuulnud...

Sai kunagi kopkale sebitud korralikud "viie" veljed ja need siis läti alumiiniumvärviga üle võõbatud. See lakk ,mis oli pulbri kõrval teiseks komponendiks kuivas kole kaua ,aga moodustas samas rehvi serva all poolnätske kihi mis kannatas samuti siselohvid kasutamata jätta.
Tõsi küll ,seda vaid esimese demontaazini ,siis tuli rehvile kleepunud värv tükati veljelt ära ja uus rehv pikalt õhku ei pidanud. Läksid õhukummid jälle üksteise järel tagasi :D

PS! Taux ,kui mälu ei peta .maksab see vaht uue õhukummi hinna.....
t
taux3
Suletud kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas taux3 »

kaldun siiski arvama ,et kummid on lihtsalt vananenud:(
kontrollisin täna kummirõhku ja avastasin,et 3 kummi eri rõhuga:yllatunud
tavaliselt ees 2,1 ja taga 2,4 ,aga täna ...1,6 ...1,8 ....1,5 ja vaadates ei saanud aru ka ,et kummid tossumad oleksid...õhk sisse ja teine asi
hiljuti u.kuu aega tagasi sai just kummiparanduses käia ja peale lappimist ei paistnud vannis küll enam mullikesi, ajasin kummirõhud tasakaalu ja täna -võta näpust:ylbe
selge siis - sain enam vähem siis aru ka milleks see aerosool mõeldud on ja sellest poleks mulle kasu...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ette võid ikka 175 kummmile 3-3,5 ja taha 3 panna - omal kergem autol kergem..

PS! mingeid ilminguid sellise rõhuga sõites pole täheldanud..
jutud et muster kulub keskelt ära jäägu diagonaalrehvi aegadesse...

mõnest autopoest õnnestub ehk ka odavamalt leida õhukumme
volga poes oli vist 75.- tk
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: olaaf
ette võid ikka 175 kummmile 3-3,5 ja taha 3 panna - omal kergem autol kergem..
Miks mitte siis juba niipalju sisse lasta, kuipalju rehv kannatab?? :P
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kui kumm on ette nähtud ilma õhukummita sõitmiseks (kõik ei ole), siis velje taha asi seisma ei jää. Tavalised lada veljed saab panna (olen pannud ja sõitnud) ilma õhukummita. Velje ja kummi vahelise lekke ennetamiseks kasutan tavalist silikoni. Määrid velje ääre kokku ja kohe kumm täis. Aitab 99,9% juhtudest. Õhukummi kasutan ainult hädajuhtudel. Siis, kui kummi äär on vigastatud või kumm muidu õhku ei pea.
Ka vahtu olen kasutanud. See aga kalliduse pärast jäägu ainult hädajuhtudeks.
C
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Motaga sama meelt. Ise sõitsin kunagi kopika originaal velgedega, mis olid nii roostes ja kõverate servadega, et vastik vaadata. Rehvid, mis sinna peale läksid ei olnud ka paremad, aga said kõik ilma õhukummideta pandud, kuna viimaseid lihtsalt käepärast polnud. Rehvi ja velja vahele sai pandud mingit liimi moodi möginat, mille kohta tuttav, kes seda sinna pani ütles, et ega see päris see asi ei ole, mida panna, aga noh käepäraste vahenditega ja teate küll...

Neljast kolm pidasid ilusti, ühele panin õhuka pärast sisse seepärast, et talvel sulailmadega kogunes niiskus rehvi ja velje vahele ning seal külmudes paisutas väikeseid rooste ja värvi tükikesi velje küljest lahti ja sealt hakkas õhk välja jooksma.

Suvel sai sõidetud korralike 05 velgedega, millel korralikud kummid peal nii, et mitte midagi ei pannud rehvi ja velje vahele ja mingeid probleeme polnud. Tõsi kuna vanematel lada velgedel puudub rant, mis tubeless rehvi serva paigal hoiab, siis vigursõidurajale maadlema ma ei julgenud igaks juhuks minna.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
t
taux3
Suletud kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas taux3 »

ise arvasin et ilma õhukummita ei jää pidama (06 veljed ,aga suht kõverate äärtega juba) no mine tea, pole proovind ka ju , varsti vaja talvekumm alla ajada ja eks siis ole jälle kummidega mässamist:spin
:yllatunudpole nagu enne ette tulnud ,et 175 kummi 3-3,5 atti sisse ajada:yllatunud ,tavaliselt on teeninduses 2,7-8 pandud ,aga ise olen 2,4 peale susistand:rolleyes
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 283
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

Miks te nii palju õhku sinna kummidesse ajate?
Mul 02-l ees 1,7 ja taga 2,0. (üle kümne aasta vanused kummid koos sisekummidega)

Ja kummi rõhkusid peaks iga kuu kontrollima!
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: allah
Miks te nii palju õhku sinna kummidesse ajate?
Tavaliselt hoian sees 2,5 atti.
Miks? Asfaldiaugud ajavad muidu kummid keereks. Teravad augu servad murravad tühjemal kummil koordiniidid/traadid katki ja keereks nad lähevadki. Ka ei pea siis auto täislasti võtmisel kumme pumpama hakkama. Sinu antud rõhud on tühjale autole.
C
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

kui sa oled kasutanud seda vahtu ja peale seda lähed kummiremonti siis remondimehed sind küll väga sõbralikult ei vaata:D. se vaht mäkerdab ära velje ja kummi siis ei taha kumm enam kuigi hästi maha tulla. see aerosol vaht on üldiselt remondimeeste õudus:D
pidur = kiiruse surm
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Aga palju on siis kummirõhu max piir. Ise kui ükskord sixi sain milell kumme polnud panid suvakummid alla. Ja sõber lasi kummi täis kompressoriga mille näidik ei töödanud mitu etti sees on. Lasi kummi silma järgi täis :P
Ja keeras korgi peale ja astus kaks sammu eemale ja järsku käis KÕVA PAUK ja nägha oli et kumm oli vist liiga täis :lol Ja oligi kumm lõhki.
Mina panen tavaliselt 2,2 atti sisse ette 175 kummile ja taha 2,5 atti kah 175 kummile.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

tegu pole küll ladaga, aga teeninduses kästi isa '02 ibizal rehvirõhuks panna "mitte üle 1,9", sest niiviisi saab säästa stabikavarraste konte (tutika auto kondid hakkasid 15k km läbimisel kolisema, väideti tegu olevat defektse partiiga) ja esivedrustuse muid pukse:rolleyes mine võta kinni, kas teenindustes siis aetaksegi jama? iseenesest pole tõesti tegu ju sellise odava ja kuulikindla sillaga nagu zigulil aga siiski...

btw, olen ise pidanud puhastama 2 rehvi, millel sisemus toda vahtu täis:regan ilma terariista ja pika kannatuseta suhteliselt mõttetu ettevõtmine...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
t
taux3
Suletud kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas taux3 »

kummiparanduses öeldi ,et õhukummita rehvi saab panna ainult randiga lada velgedele (mingid uuemat tüüpi veljed) ja vanatüübi veljel tubless pidama ei jää...:yllatunud
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

tavalisele siksi veljele saab ka panna tubless kummi ja jääb pidama küll. (järgi proovitud);). sõidan ise ka sellistega ringi
pidur = kiiruse surm
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: Taux3
kummiparanduses öeldi ,et õhukummita rehvi saab panna ainult randiga lada velgedele (mingid uuemat tüüpi veljed) ja vanatüübi veljel tubless pidama ei jää...:yllatunud
Kus kohas nii öeldi?
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

vanema tüübi velgedele saab panna küll ilma õhukummita, kuid ei soovita, sest väga kergelt võib kumm velje istust maha joosta ja kui see juhtub esiteljel, siis küll seal autos olla ei tahaks:P
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: karel
vanema tüübi velgedele saab panna küll ilma õhukummita, kuid ei soovita, sest väga kergelt võib kumm velje istust maha joosta ja kui see juhtub esiteljel, siis küll seal autos olla ei tahaks:P
Põllurallil jookseb ta jah kergelt maha, kuid tee peal sõites see nii kergelt ei juhtu.

Ma sõidan juba aastaid ilma õhulohvideta, nii suvel kui talvel, nii 01'e veljed kui 06'e veljed, ja probleeme pole olnud.
Vasta