K: Süüteküünlad - mida eelistada?
K: Süüteküünlad - mida eelistada?
-
aAllar21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 200
- Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
- Asukoht: Saaremaa/Salme
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
K: Süüteküünlad - mida eelistada?
endal on plaanis osta boschi nelja külgelektroodiga küünlad. räägitakse et läheb paremini käima kuna säde leiab endale parima koha küünlast väljumiseks. ise kasutasin tükk aega tavalisi saksa küünlaid...nime ei teagi peast (SCT vist) siin kuressaarem maksid aint 54.- 4tk ja nii kaua kui küünlad puhtad olid pole käivitamisega ja sõitmisega ka probleeme olnud.
enda ladal olid ostes peal CHAMPIONid, proovisin hiljem a17dv(oli vist selline mark) kuid tahmas ära... (ei ole kindel miks ,sain äkki solk kütust)
panin uuesti championid peale ja siiamaani olen rahul...muid marke pole viitsind katsetada
kusagil kataloogis või ajakirjas oli ka CHAMPIONI sobivusest ladale kirjas;)
panin uuesti championid peale ja siiamaani olen rahul...muid marke pole viitsind katsetada
kusagil kataloogis või ajakirjas oli ka CHAMPIONI sobivusest ladale kirjas;)
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Mul ka NGK'ga täitsa positiivsed kogemused. Kui boshid ja championid, vene omadest rääkimata kippusid kiiresti läbi minema ning talvel külmadega oli ikka probleeme, siis viimati soetatud NGK 3 elektroodised pole veel alt vedanud, olgugi et on nüüdseks juba omajagu sõitnud ning tahaks välja vahetamist saada.
Samuti on NGK'd tsiklil peal, mis on omast lollusest päris ekstreemseid situatsioone pidanud taluma, kuid pole samuti seni alt vedanud.
Kas need kolmesed 1 elektroodistest olulisemalt paremad on, ei oska ütelda, kuna võrdlusmoment puudub. Aga kindel on see, et järgmised küünlad, mis üheski minu sõidukis olema saavad on NGK omad.
Samuti on NGK'd tsiklil peal, mis on omast lollusest päris ekstreemseid situatsioone pidanud taluma, kuid pole samuti seni alt vedanud.
Kas need kolmesed 1 elektroodistest olulisemalt paremad on, ei oska ütelda, kuna võrdlusmoment puudub. Aga kindel on see, et järgmised küünlad, mis üheski minu sõidukis olema saavad on NGK omad.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Üks legendaarne autoelektrik vastas tavaliselt kliendi küsimusele "milliseid küünlaid eelistada?" lihtsalt ja konkreetselt: eelistada tuleks töötavaid küünlaid.
Ja nii ta ka on. Reeglina pole vahet mis marki küünal on, kui küünla "soojus" on õige siis ei juhtu temaga ikka väga pikka aega midagi, seda muidugi eeldusel, et ka auto on korras. Kolme või nelja külgelektroodiga küünla eelis võib välja tulla vastupidavuses, tavakasutaja seda vahet tunda ega näha ei saagi.
Ja nii ta ka on. Reeglina pole vahet mis marki küünal on, kui küünla "soojus" on õige siis ei juhtu temaga ikka väga pikka aega midagi, seda muidugi eeldusel, et ka auto on korras. Kolme või nelja külgelektroodiga küünla eelis võib välja tulla vastupidavuses, tavakasutaja seda vahet tunda ega näha ei saagi.
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
tavalised ühe elektroodiga ngk -d tavaladale millel mootor korras.. ise olen neid juba viiel ladal kasutanud ning mitte üks süüteküünal pole veel saba andnud..
PS! süüteküünlaid vahetatakse iga 30000 järel
ja kui mootor kulunud siis tuleb seda vastavalt lühendada..
PS! süüteküünlaid vahetatakse iga 30000 järel

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
minul aasta otsa juba A17dv küünlad, maksid 15.- tükk, auto nurrub hästi, küünlad on alati helepruunid olnud... ei mõista ka mina eriti milleks ladale väga kalleid küünlaid peale panna:rolleyes kuigi ühest saksa kataloogist sai välja nuhitud, et euroopa teenindustes soovitatakse kasutada Champion N9Y küünlaid.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
briski ei soovita küll vaenlasele ka.
juba uutel ei tekki säde seal kus ta peaks vaid hüppab kahtlaselt isolaatori vahelt.. ka kardavad need sadestumist (tahm ja veel hullem õli) paugust küünal vait. mitte sädeme raasu ka vahepeal välja ei tule..
kõrgema surveastmega kippusid üle kuumenema ning keskelektroodi ümbritsev keraamika pragunes silindrisse..samas jälle odavamad ja ehk pole lihtsalt vedanud..
nüüd vahetasin nii samaral kui 05 küünlad ning peale läks jällegi ngk toodang.. jällegi sellepärast et siiamaani pole ükski küünal veel töölepingut katkestanud..
kehvemad küünlad praagib kõrgetel pööretel töötamine välja. kui ikka 6000-7000 kandis piinad kone siis kohe näha millega tegu on..
juba uutel ei tekki säde seal kus ta peaks vaid hüppab kahtlaselt isolaatori vahelt.. ka kardavad need sadestumist (tahm ja veel hullem õli) paugust küünal vait. mitte sädeme raasu ka vahepeal välja ei tule..
kõrgema surveastmega kippusid üle kuumenema ning keskelektroodi ümbritsev keraamika pragunes silindrisse..samas jälle odavamad ja ehk pole lihtsalt vedanud..
nüüd vahetasin nii samaral kui 05 küünlad ning peale läks jällegi ngk toodang.. jällegi sellepärast et siiamaani pole ükski küünal veel töölepingut katkestanud..
kehvemad küünlad praagib kõrgetel pööretel töötamine välja. kui ikka 6000-7000 kandis piinad kone siis kohe näha millega tegu on..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
ise olen juba mingi poolteist aastat ka samade küünaldega sõitnud ja probleeme pole siiamaani olnud ka talvekülmaga k'ivitus normaalseltAlgselt postitas: Allar21
ise kasutasin tükk aega tavalisi saksa küünlaid...nime ei teagi peast (SCT vist) siin kuressaarem maksid aint 54.- 4tk ja nii kaua kui küünlad puhtad olid pole käivitamisega ja sõitmisega ka probleeme olnud.

- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Peale A17DV-si sai Brisk`i küünlaid kasutatud.Mina ja motoAlgselt postitas: Raxo
Kellelgi Brisk küünlatega on kogemusi?
küll ei kurda.Mahakeeramisel ilusti helepruunid,seda siis
koostöös orig.juhtmetega.Aga eks ta ole nagu vene värk
võid saada hea,samas jälle täielik saast.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili