Mida tulex jälgida 1,6st 1,8ks puuritud mootori ostul?

Mida tulex jälgida 1,6st 1,8ks puuritud mootori ostul?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Mida tulex jälgida 1,6st 1,8ks puuritud mootori ostul?

Postitus Postitas Jonx »

Pakutaxe müügiks mootorit mis puuritud 1,6st 1,8ks. Olex soov osta, aga mida peax jälgima sellist mootorit ostes? Kas on yldse mõtet osta, kuna nagu kuulnud olen, ei pidavat sellised mootorid eriti vastupidavad olema..

Mootoril proovimis võimalus puudub, praegu nagu sea kotis ostmine, aga lubadus oli et kui mootor ei tööta siis raha tagasi. Yhesõnaga ise pean seda proovima ja testima oma masinal.. Siit ka jälle see sama kysimus, et mida peax vaatama taas et mitte vastu pükse saada?
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Ära osta. 1.8l ei tule ainult puurimisega siis tuleb väntvõll ka 84mm käiguga panna. Vaevalt keegi seda tavalise mootoriremondiga teeb. Sulle aetakse jama. Mootor võib olla 1.7 kui sedagi...
p
parmhot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 83
Liitunud: 11 Sept 2003 15:26
Asukoht: Tallinn
Autod: Fiat

Postitus Postitas parmhot »

Algselt postitas: Tegija
Ära osta. 1.8l ei tule ainult puurimisega siis tuleb väntvõll ka 84mm käiguga panna. Vaevalt keegi seda tavalise mootoriremondiga teeb. Sulle aetakse jama. Mootor võib olla 1.7 kui sedagi...
Kolvid 84, vänt 80 ja 1,8 olemas. Nii on tehtud küll, iseasi on see, et kui kaua kestab.
Cinquecento
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Ei kestagi.
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Mootorist veel niipalju et tööd olid tehtud tln-s. Mootor piirivalve jaox valmistatud, et võimust ja jõudu olex. Aga täpsemad parameetrid, mis selle mootoriga tehtud on katsun anda õhtux
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Jonx666

Mootoril proovimis võimalus puudub, praegu nagu sea kotis ostmine, aga lubadus oli et kui mootor ei tööta siis raha tagasi.
Mis ostetud see ostetud. Pärast ei saa sa midagi tagasi.
Kaupa võid teha vastupidi. Paned peale , proovid ära. Kui ei sobi viid kauba tagasi. Kui on korralik ja meeldib, lähed maksad raha ära.
C
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Pakun ka müügiks 05 mootorit puurituna 1,8-seks.Hind koos lühikeste kepsudega 2000kr,ilma kepsudeta 1000kr,siis töömaht 1,5.Ise kokku panna ei riski,silindriseinad 1,5-2,5mm paksud.Tõenäoliselt tuleks silindriseinu jahutussärgist millegiga tugevdada(kuuldavasti on betooniga seest tugevdatud).
1,8-sks saab puurida 21213 mootorit ja kui kasutatakse Fiati kolbe,siis tuleb põlemiskambrit deforseerida kas vahetihendeid või plokikaant freesides,kuna vastasel korral silindrisurve läheb soojal mootoril 20 kanti.
Igatahes sooja mootorit sel juhul mõõta ei saa,detoneerib mõõtmise käigus(rikkusin sel moel Ladaklubi kokkutulekul oma survemõõtja).
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Betooni on jah kasutatud aga saadaval on ka spetsiaalseid plokitäitjaid (block filler) just sellisteks puhkudeks. Näit: http://www.jegs.com/cgi-bin/ncommerce3/ ... rmenbr=361

EDIT:Aadress muudetud
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

endal on 213 plokk puuritud 1,8 kasutades mingeid vene kolbe, silindri survet mõõtnud ei ole, kuid arvutuslik surveaste jääb nac alla 10. Kannatab detoneerimata isegi 92 benaga sõita. Kas fiatil on siis mingid kõrgemad kolvid või:puzzled.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

et siis kolvikäik 84 ja kolb 82?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Kolvikäik on sõltuv vändast,ehk 03 vända puhul 80mm.Probleem lihtsalt selles,mida suurema läbimõõduga silinder,seda suurema süvendiga on kolb.
76mm on sile kolb,79 on väikse süvendiga ,82mm kolvil juba suurem süvend,aga Fiati kolb kahjuks pealt sile.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Vasta