Algselt postitas: GTA
Üks küsimus ka: mida arvavad teadjamad Niva radiaatori paigaldamisest Ladale? Kas sel kõigel oleks ka mingi käegakatsutav kasutegur olemas?:rolleyes
Ainult väga-väga raske jalaga vennikesel (loe: rullnokal ,ei ,MEGARullnokal) tänaval või spordipoistel autospordis.
Kopikale mahub ka 'kolme' või 'kuue' vent ette koos orig.raamiga. Raami ühte ribi (võis ka kahte olla) peab vaid väheke lõikuma ,et veepumba ots ära mahuks.
Tähelepanek: kes veel ei tea, siis mehhaanilise ventika eemaldamisega kaob mootorilt võigas huilgav hääl kõrgematel pööretel, mis on kuuldav just autost väljas olles. Kuigi Mota oma postis seda juba mainis, et ventikas tohutut müra tekitab, peavad mõned seda röögatust Lada normaalseks tööhääleks... Mõelge ka oma kaaskodanikele ja tehke oma auto vaiksemaks;)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Tegin ka eile õhtul ühe väikse katse, panin 01-le 110 elektrivendi. Piale pikka ümberlõikamist (umbes 1/3 tuulekojast sai eemaldatud) mahtus see isegi omale kohale. Kinnitused tuli kõik uued teha. Praegu käib lülitus läbi salongis oleva lüliti. Ja tegin ka veel sellise tähelepaneku et õhtul sõites pole ventikat üldsegi vaja( kuigi sai ka nati männiku krossirajal möllatud)
mul kõigil isenditel mis käest läbi käinud pandud el vendid mins salongist lülitatavad.. ei ole viitsinud radikat tuunima hakata..
tavaliselt enne katset või suuremat paugutamist vent sisse kindel asi, et ära jahutab..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."