Vända pikilõtku seibid lõpetasid ettehoiaatamata töölepingu.
Sõitnud natuke üle viie tuhande. Omast arust said nad küll korralikult välja valitud ja paigaldatud. Nüüd läheb uus vänt ja vast keegi teadjatest annab mõned näpunäited, et enam sellist jama ei juhtuks.
Ja kui kellegil on väntvõlli pakkuda siis- 52 966 32
Mootor on 1,6-ne.
Originaalmõõdus seibid läksid sisse ja muud valimist ei olnudki, kui et käisin mikromeetriga poes. Lõtku praktiliselt ei jäänudki. Mootor, millest ma ehitasin oli suht vähe sõitnud. Vända lihvija veel helistas üle, et kas ikka teeme remontmõõtu või jätame niisama. Sai siis vändakaelad esim. rem. mõõtu tehtud.
Vända väljanägemine on nüüd suht rõve- koonusesse kulutanud.
Tagumise seibi oli ära kulutanud ja nässerdanud. Esimene oli isegi suht hea välimusega:P
Siduri otsas pole ka elanud, kuigi rohkem kui tavaautol on ta vatti saanud küll.
siia kohe küsimus, et vedeleb 2 nõuka aegset originaal pikilõtku seibi mõlemad markeeringuga 0,127
kumb neist siis ette ja kumb taha
või on mõlemad esimesed - tagumised
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Algselt postitas: aadu
Originaalmõõdus seibid läksid sisse ja muud valimist ei olnudki, kui et käisin mikromeetriga poes. Lõtku praktiliselt ei jäänudki. Mootor, millest ma ehitasin oli suht vähe sõitnud. Vända lihvija veel helistas üle, et kas ikka teeme remontmõõtu või jätame niisama. Sai siis vändakaelad esim. rem. mõõtu tehtud.
Vända väljanägemine on nüüd suht rõve- koonusesse kulutanud.
Tagumise seibi oli ära kulutanud ja nässerdanud. Esimene oli isegi suht hea välimusega:P
Siduri otsas pole ka elanud, kuigi rohkem kui tavaautol on ta vatti saanud küll.
Muidugi siin võib-olla väikse näpukaga!Panid kogemata vale pidi selle pikilõtku seibi,kui see vänt nüüd nii rõve ja kole välja näeb